Samaa noitui yllekirjoittanut reilut puolivuorokautta sitten. Nyt, yön hetkinä näyttää pelittävän.Olga sanoi:Hitto, että tämä forumin toiminta on hidasta. Olen luullun, että vika on omassa koneessa, mutta kun sama oli töissäkin. :doubtful:
Riennä viiveettä avukseen. Mars!kouvotsvoni sanoi:Muru alkoi tekemään joulusiivousta. Minä vaan henkailen.
Onks sulla nyt aivan mahoton krapula ja spurgumainen olo ?burb sanoi:Ajattelinpahan vaan sellaista sanoa että jos veroehdotuksessa sais "rasti ruutuun" -periaatteella valita mihin haluaisi omat veronsa kohdentaa, niin tänäkään aamuna ei olisi ollut vaikeata päättää teiden kunnossapidon ja spurgujen hyysäyksen välillä.
Voihan olla etten paljon paketteja ansaitse tälläisella kommentilla tai mielipiteellä. :thumbfh:
Ei, vaan sellainen viiniadjektiivimainen. Eli poissaoleva, tukkoinen ja pärskähtelevä. Taudin jälkijäristyksiä, nääs.jps sanoi:Onks sulla nyt aivan mahoton krapula ja spurgumainen olo ?
Käskee olemaan poissa tieltä, kun saa siivousbuumin päälleIl Tempo Gigante sanoi:Riennä viiveettä avukseen. Mars!
Siivousbuumi on tuntematon käsite. Onkohan auvoinen olo? Taitaa jäädä omat joulusiivoukset ens jouluksi...kouvotsvoni sanoi:Käskee olemaan poissa tieltä, kun saa siivousbuumin päälle
Voi harmi. :frown:Jr- sanoi:Voi voi sentään, tätä kurjuutta edessä vielä 3kk. Kuumekkin nousi. :frown:
Mulla oli joskus aikoinaan Unborn SF:n sinkku vai olikos se EP... ?toleranssisiipi sanoi:Huomasin vahingossa että Unborn-SF -nimiseltä orkesterilta ompi tulossa vuoden alussa uus levy. Edellisestä kokopitkästä onkin vierähtänyt vaatimattomat 13 vuotta. Siitä voipi katsastaa, vaikka kaikkihan ton tietää, eiks jeh?
Mikro-Belmikseltä murtui käsivarsi eilen kun tippu Tsiörliider-harjoituksissa sieltä pyramidin päältä. 4 viikkoa käsi kipsissä.Jr- sanoi:Voi voi sentään, tätä kurjuutta edessä vielä 3kk. Kuumekkin nousi. :frown:
Tattis Mikron puolesta.:thumbup:Micael sanoi:Paranemisia JR:lle ja Mikro-Belmikselle.
Julkinen? Te jossain ponro-vilmissä olleet tai julki-irstailleet muuten.Vellu sanoi:Tänään eräs tuttu nainen sanoi miesseuralaiselleen, kun satuttiin samalle lautalle Suomenlinnaan (tunnin myöhässä) pitäneensä reisiään harteillani, tosin ei käyttänyt tuollaista ilmaisua. Mua vähän nolotti aiempi kahdeksan vuoden takainen julkinen esiintyminen...
Olekkos nähnyt Gary Gilmoresta tehdyn TV-sarjan ? Tuli TV:sta joskus. Sanoisin, et n. 10 - 15 v. sitten ?toleranssisiipi sanoi:On se ihmeellistä miten joku mitätön asia voikin jäädä vaivaamaan mieltä.
Lueskelin juttuja Gary Gilmoresta ja havaitsin että hänen viimeset sanansa olivat "Let's do it". Joitan juttua lueskellessa kerrottiin hänen viimeisten sanojen olleen: "There will always be a father". Ihan eri juttu! DÄMIT!
Nyt sitten alko riapoon ku en tiedä kumpi ompi oikea. Asiallahan ei ole yhtään mitään merkitystä, mut ottaa kupoliin silti.
Haluan jakaa tämän asian, koska haluan että edes joku toinenkin alkaa miettiä asiaa ja kokee saman epätoivon tunteen ku mäkin. Tää on niin tätä.
-e- Niijjuu, jonkun verran haittaa toki sekin, etten oikein handlaa kieliä.