Micael
Micael
Tulipa tässä vaan mieleen, että ne joulutortut... No, onneksi huomenna on maalaiskauppa auki joten pitääpä käydä ostamassa torttutarpeet.
No, sitten vähän pitempi saunareissu koukata tänne viikonloppuna!Moe Szyslak sanoi:Keksiviikkona nokka kohti etelää!:thumbup: :ahem:
Niin kyllä mulle ainakin olis suhtkoht sama, että oonko rikas kahden vaiko vasta neljän päivän kuluttuaIl Tempo Gigante sanoi:Moniko forumisteista on saanut kuvan mukaisen sähköpostikiertokirjeen lähiaikoina ?
Siskolta oli tullu mun gmailin boksiin joku sellanen "lähetä tää N:lle, niin se tuottaa onnea". Huomasin mailin vasta pari viikkoa sen jälkeen. Kuitenki seuraavana yönä viestin lukemisen jälkeen voro oli käyny niiden autossa.OoPee sanoi:Niin kyllä mulle ainakin olis suhtkoht sama, että oonko rikas kahden vaiko vasta neljän päivän kuluttua
Sama.Olga sanoi:Minä olen allerginen noille kiertokirjeille ja tekstareille, joissa velvoitetaan lähettämään vielä eteenpäin saadakseen jotain, jota ei kuitenkaan saa. En ikinä lähetä eteenpäin.
No ehkä kaunis kukkakimppu piristää, jos ei satu olemaan allerginen kukillekin. Olkoonkin että taitaavat olla PhotoshopattujaOlga sanoi:Minä olen allerginen noille kiertokirjeille ja tekstareille, joissa velvoitetaan lähettämään vielä eteenpäin saadakseen jotain, jota ei kuitenkaan saa. En ikinä lähetä eteenpäin.
Ajattelin samaa. Oli niin kovan näköinen.VR sanoi:Olipas Metellä vahvat meikit.
Lähettelin noita nuorempana :dunno: Ei sillä että olisin uskonut noihin, ainakaan huonoon onneen, mutta jotenkin vain toivoin että nyt mulle tapahtuu jotain ihQa, jos ärsytän "ystäviäni" yhdellä viestillä.Olga sanoi:Minä olen allerginen noille kiertokirjeille ja tekstareille, joissa velvoitetaan lähettämään vielä eteenpäin saadakseen jotain, jota ei kuitenkaan saa. En ikinä lähetä eteenpäin.
Enpäs juuri minäkään lähettele. Korkeintaan täällä julkaisen. Tietysti toimin väärin häntä kohtaan joka moisen sähköpostin mulle lähettää...Olga sanoi:Minä olen allerginen noille kiertokirjeille ja tekstareille, joissa velvoitetaan lähettämään vielä eteenpäin saadakseen jotain, jota ei kuitenkaan saa. En ikinä lähetä eteenpäin.
Onneksi tässä taloudessa taitaa olla termospullossa.ettelbruck sanoi:Pakko keittää lisää kahvia.