Rapoa privaan? :thumbup: Jos et julkisesti kehtoo...KnowHow sanoi:Kyllä me ainakin jotain saatiin! :thumbup:
Rapoa privaan? :thumbup: Jos et julkisesti kehtoo...KnowHow sanoi:Kyllä me ainakin jotain saatiin! :thumbup:
Jossain oli juttua, että pitäisi myydä 3000 digi-boxia / kauppapäivä, että kaikilla olisi boxi ennen kuin anaali-lähetykset lakkaa. Ja pidettiin todennäköisenä, että ei tule kaupoissa boxit riittämään sitten lähempänä ajankohtaa.Vellu sanoi:Pitäis varmaan lähteä tonne kauppoihin kierteleen ja kaarteleen ja ettimään digiboksia faijalle. Ei näemmä kukaan ole osannut suositella vielä sopivaa :-(
Sä oot kuuluisa!Olga sanoi:Sattui tuossa erään tavaratalon kassalla hassu juttu. Uusi kassahenkilö pyysi edelläni menneiltä kortilla maksaneilta henkkarit. Minun ostokseni maksoivat enemmän kuin heidän ja tarjosin sitten jo ajokorttia näytille kaiken varalta. "Ei tartte, kyllä minä sinut tunnen", sanoi hän. Jäi vähän outo olo. Minä en häntä tuntenut. :dunno:
Kassahenkilö on ilmeinen forumisti.Olga sanoi:Sattui tuossa erään tavaratalon kassalla hassu juttu. Uusi kassahenkilö pyysi edelläni menneiltä kortilla maksaneilta henkkarit. Minun ostokseni maksoivat enemmän kuin heidän ja tarjosin sitten jo ajokorttia näytille kaiken varalta. "Ei tartte, kyllä minä sinut tunnen", sanoi hän. Jäi vähän outo olo. Minä en häntä tuntenut. :dunno:
Matxi siellä vain vakoilee kilpailevien firmojen kassalogistiikkaa.Il Tempo Gigante sanoi:Kassahenkilö on ilmeinen forumisti.
Kavi vahan samalla tavalla eilen ko kavin aamusella tossa yhdessa isossa golf-putiikissa ostamassa varsia ja grippeja. Kassalla tytto sanoi: Dont I know you from somewhere?Olga sanoi:"Ei tartte, kyllä minä sinut tunnen", sanoi hän. Jäi vähän outo olo. Minä en häntä tuntenut. :dunno:
:eek!: :eek!: :eek!:Moe Szyslak sanoi:Näin Tampaxisaaren uimahallissa Sam:in kaksoisolennon. :eek!:
Morjenstin ihan jo velvollisuudentunteesta. :thumbup:
Nyt rillejä kaipaa joko a)Moe b)Noppis tai c)Sam :eek!:Nopeahuoli sanoi:Soli Taneli Makela, ei Sam
Luojan kiitos! :ahem:Nopeahuoli sanoi:Eipa tiennyt han, millasta rietasta elamaa pidat taalla Forumilla poikain kanssa :ahem: :thumbup:
(p)Rivoista puhumattakaan :eek!:Nopeahuoli sanoi:Eipa tiennyt han, millasta rietasta elamaa pidat taalla Forumilla poikain kanssa :ahem: :thumbup:
Forumisti.KnowHow sanoi:Matxi siellä vain vakoilee kilpailevien firmojen kassalogistiikkaa.
Eniten tässä episodissa tarvitsee se vara-Sam, jonka olis syytä käydä plastikkakirurgin konsultaatiossa. :ahem:Sam sanoi:Nyt rillejä kaipaa joko a)Moe b)Noppis tai c)Sam :eek!: