Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Virittelin 6820:n toimimaan bluetoothin ja Citroën C5:n audiojärjestelmän kautta. Appivanhemmat läks Lanzarotelle reiluksi viikoksi ja tuo auto, jolla on ajettu 650 km tähän mennessä, jäi meille kakkosautoksi ;-)

Pitäis varmaan lähteä tonne kauppoihin kierteleen ja kaarteleen ja ettimään digiboksia faijalle. Ei näemmä kukaan ole osannut suositella vielä sopivaa :-(
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Vellu sanoi:
Pitäis varmaan lähteä tonne kauppoihin kierteleen ja kaarteleen ja ettimään digiboksia faijalle. Ei näemmä kukaan ole osannut suositella vielä sopivaa :-(
Jossain oli juttua, että pitäisi myydä 3000 digi-boxia / kauppapäivä, että kaikilla olisi boxi ennen kuin anaali-lähetykset lakkaa. Ja pidettiin todennäköisenä, että ei tule kaupoissa boxit riittämään sitten lähempänä ajankohtaa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Sattui tuossa erään tavaratalon kassalla hassu juttu. Uusi kassahenkilö pyysi edelläni menneiltä kortilla maksaneilta henkkarit. Minun ostokseni maksoivat enemmän kuin heidän ja tarjosin sitten jo ajokorttia näytille kaiken varalta. "Ei tartte, kyllä minä sinut tunnen", sanoi hän. Jäi vähän outo olo. Minä en häntä tuntenut. :dunno:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Olga sanoi:
Sattui tuossa erään tavaratalon kassalla hassu juttu. Uusi kassahenkilö pyysi edelläni menneiltä kortilla maksaneilta henkkarit. Minun ostokseni maksoivat enemmän kuin heidän ja tarjosin sitten jo ajokorttia näytille kaiken varalta. "Ei tartte, kyllä minä sinut tunnen", sanoi hän. Jäi vähän outo olo. Minä en häntä tuntenut. :dunno:
Sä oot kuuluisa!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Näin Tampaxisaaren uimahallissa Sam:in kaksoisolennon. :eek!:

Morjenstin ihan jo velvollisuudentunteesta. :thumbup:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Olga sanoi:
Sattui tuossa erään tavaratalon kassalla hassu juttu. Uusi kassahenkilö pyysi edelläni menneiltä kortilla maksaneilta henkkarit. Minun ostokseni maksoivat enemmän kuin heidän ja tarjosin sitten jo ajokorttia näytille kaiken varalta. "Ei tartte, kyllä minä sinut tunnen", sanoi hän. Jäi vähän outo olo. Minä en häntä tuntenut. :dunno:
Kassahenkilö on ilmeinen forumisti.
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Olga sanoi:
"Ei tartte, kyllä minä sinut tunnen", sanoi hän. Jäi vähän outo olo. Minä en häntä tuntenut. :dunno:
Kavi vahan samalla tavalla eilen ko kavin aamusella tossa yhdessa isossa golf-putiikissa ostamassa varsia ja grippeja. Kassalla tytto sanoi: Dont I know you from somewhere?

Punastuin :eek:

Illalla meniin uudestaan, kun unohtivat antaa yhdet tarrat, ni jo yks kundi heitti poistuessani: "Didnt I see you here this morning?"

:thumbfh: :thumbfh:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Moe Szyslak sanoi:
Näin Tampaxisaaren uimahallissa Sam:in kaksoisolennon. :eek!:

Morjenstin ihan jo velvollisuudentunteesta. :thumbup:
:eek!: :eek!: :eek!:
Tuota on vaikea uskoa :nope: Noloa :eek: :D
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Näitä yllättäviä tilanteita sattuu. Kerran alaovella 'törmäsin' tuntemattomaan iäkkääseen naiseen. Hän oli pyrkimässä taloon ja painoi alapuolellani asuvan henkilön summeria. Päästin hänet mukanani rappukäytävään ja hän siinä sitten rohkaistui sanomaan "Sinähän se asut Tyynen yläpuolella. Kuulut olevan siivo ihminen." Onneksi siivo-sanalla on positiivinen kaiku ... googlenkin mielestä. :cool:
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Eipa tiennyt han, millasta rietasta elamaa pidat taalla Forumilla poikain kanssa ;) :ahem: :thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Nyt rillejä kaipaa joko a)Moe b)Noppis tai c)Sam :eek!: :D
Eniten tässä episodissa tarvitsee se vara-Sam, jonka olis syytä käydä plastikkakirurgin konsultaatiossa. :D :ahem:
 
Ylös