Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Ristus kun sitä menee ihan lukkoon, kun yhtäkkiä tarttis käyttää englantia.

Tuossa kun käppäilin leffateatterin suunnasta (pitihän se kauan odotettu Doom käydä kattomassa) kämppääni kohti, eräs ulkomaalaisopiskelijaneitokainen seisoskeli ylioppilaskylän parkkipaikan viereisessä risteyksessä ja kysyi kartta kädessä, että onkohan hän nyt ihan oikeassa paikkaa kartalla ja mihin suuntaan pitää lähteä. No meikäpoika kun on kovin surkea neuvomaan tietä suomeksikin, niin jumalattomaksi sönköttämiseksihän se uhkasi mennä heti alkuun. Onneksi hänen tavoittamansa tie oli vain parin sadan metrin päässä ja hieman samassa suunnassa, mihin itsekin olin menossa, joten siirryttiin siinä sit pieni osuus samaa matkaa, jonka jälkeen näytin kartalta olinpaikkamme ja osoitin kädelläni suunnan, että nyt tästä sitten vaan suoraan.

Pahoittelin vielä loppuun, ettei nyt oikein tahtonut lontoo luonnistua. :D Ei kuulemma haitannut, kiitti ja hymyili. :thumbup:
 

Makkonen

Guest
Ace17 sanoi:
Ristus kun sitä menee ihan lukkoon, kun yhtäkkiä tarttis käyttää englantia.

Tuossa kun käppäilin leffateatterin suunnasta (pitihän se kauan odotettu Doom käydä kattomassa) kämppääni kohti, eräs ulkomaalaisopiskelijaneitokainen seisoskeli ylioppilaskylän parkkipaikan viereisessä risteyksessä ja kysyi kartta kädessä, että onkohan hän nyt ihan oikeassa paikkaa kartalla ja mihin suuntaan pitää lähteä. No meikäpoika kun on kovin surkea neuvomaan tietä suomeksikin, niin jumalattomaksi sönköttämiseksihän se uhkasi mennä heti alkuun. Onneksi hänen tavoittamansa tie oli vain parin sadan metrin päässä ja hieman samassa suunnassa, mihin itsekin olin menossa, joten siirryttiin siinä sit pieni osuus samaa matkaa, jonka jälkeen näytin kartalta olinpaikkamme ja osoitin kädelläni suunnan, että nyt tästä sitten vaan suoraan.

Pahoittelin vielä loppuun, ettei nyt oikein tahtonut lontoo luonnistua. :D Ei kuulemma haitannut, kiitti ja hymyili. :thumbup:

*idiootti* :jaska: :D
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ace17 sanoi:
Ristus kun sitä menee ihan lukkoon, kun yhtäkkiä tarttis käyttää englantia.

Tuossa kun käppäilin leffateatterin suunnasta (pitihän se kauan odotettu Doom käydä kattomassa) kämppääni kohti, eräs ulkomaalaisopiskelijaneitokainen seisoskeli ylioppilaskylän parkkipaikan viereisessä risteyksessä ja kysyi kartta kädessä, että onkohan hän nyt ihan oikeassa paikkaa kartalla ja mihin suuntaan pitää lähteä. No meikäpoika kun on kovin surkea neuvomaan tietä suomeksikin, niin jumalattomaksi sönköttämiseksihän se uhkasi mennä heti alkuun. Onneksi hänen tavoittamansa tie oli vain parin sadan metrin päässä ja hieman samassa suunnassa, mihin itsekin olin menossa, joten siirryttiin siinä sit pieni osuus samaa matkaa, jonka jälkeen näytin kartalta olinpaikkamme ja osoitin kädelläni suunnan, että nyt tästä sitten vaan suoraan.

Pahoittelin vielä loppuun, ettei nyt oikein tahtonut lontoo luonnistua. :D Ei kuulemma haitannut, kiitti ja hymyili. :thumbup:
Ohhoh.. olipa melkoinen NSE!!!!
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Ace17 sanoi:
--- ulkomaalaisopiskelijaneitokainen seisoskeli ylioppilaskylän parkkipaikan viereisessä risteyksessä ja kysyi kartta kädessä, että onkohan hän nyt ihan oikeassa paikkaa kartalla ja mihin suuntaan pitää lähteä. ---
"Ai rount spiik veri kuut inklis sou Ai kaant tell juu veer tis pleis is put Ai kän sou it tu juu! Put its veri poorink pleis to pee sou meipi vii sut kou tu Hervanta ant panna!"
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Ace17 sanoi:
Ristus kun sitä menee ihan lukkoon, kun yhtäkkiä tarttis käyttää englantia.

Tuossa kun käppäilin leffateatterin suunnasta (pitihän se kauan odotettu Doom käydä kattomassa) kämppääni kohti, eräs ulkomaalaisopiskelijaneitokainen seisoskeli ylioppilaskylän parkkipaikan viereisessä risteyksessä ja kysyi kartta kädessä, että onkohan hän nyt ihan oikeassa paikkaa kartalla ja mihin suuntaan pitää lähteä. No meikäpoika kun on kovin surkea neuvomaan tietä suomeksikin, niin jumalattomaksi sönköttämiseksihän se uhkasi mennä heti alkuun. Onneksi hänen tavoittamansa tie oli vain parin sadan metrin päässä ja hieman samassa suunnassa, mihin itsekin olin menossa, joten siirryttiin siinä sit pieni osuus samaa matkaa, jonka jälkeen näytin kartalta olinpaikkamme ja osoitin kädelläni suunnan, että nyt tästä sitten vaan suoraan.

Pahoittelin vielä loppuun, ettei nyt oikein tahtonut lontoo luonnistua. :D Ei kuulemma haitannut, kiitti ja hymyili. :thumbup:

No niin. Kohtalotoveruutta.

M'olin viime lauantaina tuossa vanhassa kaupungissa tölläämässä mainoksia tulevista filmeistä elokuvateatterin edessä. Paikalle tuli suurinpiirtein mun ikänen, tummakulmanen äijä, joka alko jutella näin sanoen:

"Öks quseemuöa, böt cön jöö hölp möö" ?

"Ai kän trai", vastasin finskiaksentilla.

Äijä sano et: "Dö jö nöu vör ös 'Öys Önä" ?

Vastasin et: Ai pek juu pardon" ?

Siinä samassa äijä kaivoi salkustaan kaupunkini matkailuesitteen, jota aloimma tutkia. Helvetillisen pulinan, huitomisen ja viittomisen jälkeen tajusin, että äijä etsii Haus Anna-nimistä majataloa/Bed & Breakfast-paikkaa. (Tuota pulinaa tähän on turha edes yrittää kirjoitella, tuskin kukaan ulkopuolinen sais siitä selvää, enkä edes muista puoliakaan "keskustelun" kulusta).

Mun olis pitäny selittää/näyttää kartalta sille, että missä on Haus Anna. Se vaan hidasti hommaa, et kummallakaan ei ollu karttaa. Kun kerran karttaa ei löytynyt, sanoin tyypille loppujen lopuksi, et: "Foluö mee, pliis".

Ja otin fillarin, ja poljin noin kilometrin matkan Haus Annan eteen, tyypin seuratessa mua autollaan. Majatalon edessä hymyilin leveästi, ja viittasin Haus Annan nimikylttiin. Äijä nousi autostaan, hymyili kuin jakoavain ja sanoi: "Khiittos" ! Ma peukutin ja sanoin notta: "Nou proplem".

S'oli luultavasti näitä ydinkeneraattorin rakennusprojektiin liittyviä henkilöitä ?

Haus Anna = 'Öys Önä ???
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mulle on tullut tässä parin viikon sisään muutama tapaus ihan suomeksi kyselemään oikeaa osoitetta/suuntaa ja olen vakuuttavalla äänensävyllä tyrkyttänyt tyyppejä käteni osoittamaan suuntaan olematta täysin varma mihin heitä olen suuntaamassa.
Jonkinlainen käsitys siitä oikeasta suunnasta on kuitenkin mulla ollut, että tuskin monikaan heistä harhailee noissa lähimetsissä.
 

Makkonen

Guest
Oli sitten eilen illalla jättänyt jääkaapin oven auki. :jaska: :nope:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
JayR sanoi:
Oli sitten eilen illalla jättänyt jääkaapin oven auki. :jaska: :nope:
Sulla ei ole sitten elektronista valvontaa joka rupee vinkumaan jos kaapin ovi on auki enämpi kuin 5 min. :rolleyes:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Heräsin, join kahvin ja kohta syön puuron. Eiliset pikkujoulut takana, täysin vesilinjalla pysyin ja tunnin päästä lähden treeneihin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Laskin tossa käytössä olevat lääkkeet tällä hetkellä (ilman särkylääkettä).

11 eri sorttia kaiken kaikkiaan. :D :nope:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Heräsin, join kahvin ja kohta syön puuron. Eiliset pikkujoulut takana, täysin vesilinjalla pysyin ja tunnin päästä lähden treeneihin.
Saatiinko me? :doubtful:
 
Ylös