ÄHÄHÄHHÄHÄHÄHÄHÄvermula sanoi:Lainasin kirjastosta Paulo Coelhon Valon Soturin käsikirjan. Lainauskone sekos kirjastotätin käsissä, alkoi ponnautella jotain nettisivuja
Katoppas. Mielenkiintoista! :ahem:Nopeahuoli sanoi:Postiin viemaan kirjekurssin tutkielmaa.
Ei noissa lauseissa ole ristiriitaa.Olga sanoi:Maikkarin uutisissa oli ikävässä uutisessa hassu yhteensattuma ja ristiriita.
Naistoimittaja luki vakavana, että "Rekan kuljettajan ajovirhe oli yksi syy..."
Samaan aikaan ruudun alalaidassa kulki teksti "Konginkankaan onnettomuuteen ei ole yhtä syytä"
No joo, eihän siinä asiallisesti ole eroa, kun tietää sen jutun. Tuolla tavalla yhdistettynä kuin se uutisissa tuli, tuli mielikuva 'väittelystä'. "Oli yksi syy <-> ei ollut yhtä syytä". Tulen tuon kanssa kuitenkin toimeen. :ahem:KnowHow sanoi:Ei noissa lauseissa ole ristiriitaa.
"oli yksi syy" : oli yksi syy monesta
"ei ole yhtä syytä" : ei ole yhtä ainoaa syytä= on monia syitä
Mulla on. Täytyis taas käydä niksauttajalla.72 sanoi:Näin unta, että arnoldilla on selässä jotain häikkää.
Tai sitten toi Arnold vois kiksauttaa sen paikalleen.Vellu sanoi:Mulla on. Täytyis taas käydä niksauttajalla.
Niin no toi selittäis arnoldin esiintymisen, mun selkäkivut ja 72:n unen välisen yhteyden.. Mä yritän viimeiseen asti kyllä pitää tuon teorian paikkansapitämättömänä. Noi valantehneet kiropraktikot (kuten Arnold) on esiintyneet uutisissakin näiden kyseenalaisten kiksauttelumenetelmien vuoksi. Tiedä millä työkalulla ne noita spesiaalihoitoja tekee...Moe Szyslak sanoi:Tai sitten toi Arnold vois kiksauttaa sen paikalleen.