Olga
.
Jokos oli? Olin nukahtanut. :frown:
Olinpa havaitsevani jonkinlaista yhdennäköisyyttä tuon kajaanilaisen painivalmentajan, sekä erään forumistin kanssa.Il Tempo Gigante sanoi:MTV3 :lmen 45 min. ohjelmassa esiintyy neeger-poika Kajaanista. Painia opettelee... Monikultturista urheiluyhteistyötä. Jne.
Pekka Moliis.Olga sanoi:Kyllä siinä nyt. Minkä niminen valmentaja oli?
Etpä paljoa menetä.Olga sanoi:Nimi on tuttu, mutta en osaa yhdistää kasvoihin.
Jostain syystä mieleen tulee vain erään nyrkkeilyvalmentajajässikän kasvot. Kyllä minä sen Moliisinkin vielä löydän jostain. :wink:Il Tempo Gigante sanoi:Etpä paljoa menetä.
Olga sanoi:Jostain syystä mieleen tulee vain erään nyrkkeilyvalmentajajässikän kasvot. Kyllä minä sen Moliisinkin vielä löydän jostain. :wink:
Olga sanoi:Ridge Forrester on tänään Kajaanissa Maxi-Makasiinissa. En aio osallistua. Olen kuullut, että sinne kuskataan busseilla väkeä maakunnista. Voi hyvänen aika.
Odotin että Korkeasaaressa72 sanoi:Itsehän olin Ridgeä katsomassa Lintsillä kymmenisen vuotta sitten.
Sony BMG korvaa lähes 5 miljoonaa levyä
17.11.2005 10:21
Musiikkiyhtiö Sony BMG korvaa miljoonia virukselle altistavia cd-levyjä, joista puolet on jo myyty kuluttajille.
Sony ilmoitti lopettavansa kokonaan tietoturva-aukon sisältävien levyjen valmistuksen. (EVERETT KENNEDY BROWN / EPA)
Sony BMG ilmoitti keskiviikkona, että yhtiö aikoo vetää markkinoilta cd-levyt, joiden kopiosuojaukset altistavat kotitietokoneet viruksille. Samalla yhtiö kertoi myös vaihtavansa kuluitta jo ostetut virheellisellä ohjelmalla kopiosuojatut levyt suojaamattomiin.
Levy-yhtiön Yhdysvalloissa myymien cd-levyjen kopiosuojauksessa havaittiin kuun alussa tietoturva-aukko, joka altistaa kotitietokoneet viruksille.
Ensimmäiset hakkerit yrittivät hyödyntää tietoturva-aukkoa viime viikolla, minkä jälkeen yhtiö lopetti kyseisellä suojaustekniikalla varustettujen levyjen valmistamisen. Keskiviikkoinen ilmoitus perustui Sony BMG:n mukaan "kuluttajien huoleen".
Käytössä 49 artistin levyllä
Osassa Sony BMG:n cd-levyjä on käytetty niin sanottua XCP-kopiosuojatekniikkaa, joka muuttaa tietokoneen asetuksia siten, että tietokone altistuu tuhoisille viruksille.
Sony BMG:n mukaan XCP-tekniikkaa on käytetty noin 4,7 miljoonassa cd-levyssä, joista noin puolet on ehditty jo myymään kuluttajille. Suojaustekniikka on ollut käytössä 49 artistin levyllä, esimerkiksi Celine Dionin ja Sarah McLachlanin uusimmilla äänitteillä.
meinas lentää teet näppikselle, mutta ehdin kääntää päätäni sivuun.Sam sanoi:Odotin että Korkeasaaressa
Sam sanoi:Odotin Korkeasaaressa
En pettynyt :thumbup:72 sanoi:Toivottavasti kannatti. :wink: