Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
burb sanoi:
Pi-pi-pi-pip... Pi-pi-pi-pip... Pi-pi-pi-pip... Pi-pi-pi-pip... Pi-pi-pi-pip... Pi-pi-pi-pip... Pi-pi-pi-pip... Pi-pi-pi-pip... Pi-pi-pi-pip... Pi-pi-pi-pip... Pi-pi-pi-pip... Pi-pi-pi-pip... Pi-pi-pi-pip... Pi-pi-pi-pip... Pi-pi-pi-pip... Pi-pi-pi-pip... .
Taitaa olla kaikki sanat pelkästään kirosanoja, kun noin paljon piipitutti?

Kerro *piip* nyt se *piip* huono *piip piip* tylsä juttu *piip*:frown:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
toleranssisiipi sanoi:
Samperin The server is too busy at the moment. Please try again later.
Dämn. Eikä kausi ole vielä edes alkanut. Dämn. Dämn dämn.
sanoppamuutakato. Tää on Formulanomin syytä kaikki, se acenteli tietokonettaan ja siinä sitten tapahtui kaikennäköistä, mitä se ei kehtaa kertoa.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Lankomies taitaa kuljettaa Halosta ja seuruettaan tänään Kuopiossa!:eek!:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Vellu sanoi:
sanoppamuutakato. Tää on Formulanomin syytä kaikki, se acenteli tietokonettaan ja siinä sitten tapahtui kaikennäköistä, mitä se ei kehtaa kertoa.
Niin on, vaikka muuta yritti väittää asiasta kysyttäessä:

Formulanomi sanoi:
Ihan niin tahvo en ole, että olisin tossa enää moganut :eek:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Onko joku muuten nähnyt mun työskentelymotivaatiotani? Äsken se oli vielä tuossa mutta nyt en tiedä minne se on joutunut. Enkä muista missä viimeksi käytin sitä. Voisko joku lainata hetkeksi omaansa, kiitos!
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
burb sanoi:
Onko joku muuten nähnyt mun työskentelymotivaatiotani? Äsken se oli vielä tuossa mutta nyt en tiedä minne se on joutunut. Enkä muista missä viimeksi käytin sitä. Voisko joku lainata hetkeksi omaansa, kiitos!
Sen näköinen vipelsi täällä hirveällä tatsilla, kun lapioin autoa lumihangesta. Luulin ensin kärpäksi. En ole kyllä varma kenen se, irvisteli rumasti. Taisi ollakin oma. :(
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
burb sanoi:
Onko joku muuten nähnyt mun työskentelymotivaatiotani? Äsken se oli vielä tuossa mutta nyt en tiedä minne se on joutunut. Enkä muista missä viimeksi käytin sitä. Voisko joku lainata hetkeksi omaansa, kiitos!
Se tuli tänne! :thumbup:
Palautan kuukauden päästä!:rolleyes:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
jupla sanoi:
Sen näköinen vipelsi täällä hirveällä tatsilla, kun lapioin autoa lumihangesta. Luulin ensin kärpäksi. En ole kyllä varma kenen se, irvisteli rumasti. Taisi ollakin oma. :(
Koo-yy-ärr-pee-ää! KÄRPÄT! Jee! Hyvä Oulu!

Vesku sanoi:
Palautan kuukauden päästä!
Ok. Kunhan et palauta postin kautta...
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Kertokaa, jos on töissä A Oy:ssa, ja A Oy:n nimi muuttuu sinä aikana, kun siellä oolen töissä AB Oy:ksi (siis osa vanhaa, osa uutta yhdistelmää nimeä), niin miten sen firman nimen laitan cvhen?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
JOC sanoi:
Kertokaa, jos on töissä A Oy:ssa, ja A Oy:n nimi muuttuu sinä aikana, kun siellä oolen töissä AB Oy:ksi (siis osa vanhaa, osa uutta yhdistelmää nimeä), niin miten sen firman nimen laitan cvhen?
Laitat nykyisen AB Oy ja sulkumerkeillä (A Oy), noin se homma menee, niin minulle kerrottiin ja olen laittanut silleen.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Noin itsekin olisin varmasti järkeillyt.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
burb sanoi:
Koo-yy-ärr-pee-ää! KÄRPÄT! Jee! Hyvä Oulu!


Ok. Kunhan et palauta postin kautta...
Ei palauteta, ennen kuin *piip* kerrot *piip* sen *piip piip* tyhmän ja *piip* huonon jutun* piip* kokonaisuudessaan.:frank:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Thunder sanoi:
Ei palauteta, ennen kuin *piip* kerrot *piip* sen *piip piip* tyhmän ja *piip* huonon jutun* piip* kokonaisuudessaan.:frank:
No nyt mä olen jo unohtanut mitä mun piti silloin kertoa. Varmaan vastaus siihen levitaatiojutskaan, tai siihen puunhakkaajativaan, tai jotain...
 
Ylös