Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
burb sanoi:
No nyt mä olen jo unohtanut mitä mun piti silloin kertoa. Varmaan vastaus siihen levitaatiojutskaan, tai siihen puunhakkaajativaan, tai jotain...
*Piip piip* kerro *piip* nyt.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
burb sanoi:
Onko joku muuten nähnyt mun työskentelymotivaatiotani? Äsken se oli vielä tuossa mutta nyt en tiedä minne se on joutunut. Enkä muista missä viimeksi käytin sitä. Voisko joku lainata hetkeksi omaansa, kiitos!
Mä oon saikulla, joten voin lainata omaani maanantaihin saakka :thumbup:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Juskanen sanoi:
Mä oon saikulla, joten voin lainata omaani maanantaihin saakka :thumbup:
Ok, kiitti. Mä tartten sitä oikeastaan vaan klo 17:00 asti, mutta ihan kohteliaisuudesta voisin pestä sen ennenkuin palautan.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
belated sanoi:
Voitin pitkävedossa voiton.
Hienoa! Mä voitin ihan vast'ikään kans. Laitoin kympin Kärppien voitolle ja sain 13,50 euroa. Koko summa on jo tuhlattu.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Meillä on 4 kpl käyttämättömiä tänään vanhaksi meneviä Finnkinon lippuja. Yritetään just löytää kaveripiiristä sellaisia, jotka lähtis leffaan kattoon Bondia. Saas nähdä onnistaako.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
*alkaa viritellä riippumattoa ja kiikkutuolia* ensi kesästä alkaen:alppu: :ahem: :thumbup: :alppu: :ahem:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
kouvotsvoni sanoi:
*alkaa viritellä riippumattoa ja kiikkutuolia* ensi kesästä alkaen:alppu: :ahem: :thumbup: :alppu: :ahem:
Sitten vielä tällanen niin sitäpä on mukava savut vetäistä kiikkustuolissa istuskelln ja rivoja lauluja laulellen.

 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
on satanut lunta jo noin 10 cm tän illan aikana. Aamulla alkavat taas auraamaan katuja noin 4.00 aikaan ja siihen jyrinään herää koko talo.
 
Ylös