Thunder
Vihan aiheuttaja
*Piip piip* kerro *piip* nyt.burb sanoi:No nyt mä olen jo unohtanut mitä mun piti silloin kertoa. Varmaan vastaus siihen levitaatiojutskaan, tai siihen puunhakkaajativaan, tai jotain...
*Piip piip* kerro *piip* nyt.burb sanoi:No nyt mä olen jo unohtanut mitä mun piti silloin kertoa. Varmaan vastaus siihen levitaatiojutskaan, tai siihen puunhakkaajativaan, tai jotain...
Mä oon saikulla, joten voin lainata omaani maanantaihin saakka :thumbup:burb sanoi:Onko joku muuten nähnyt mun työskentelymotivaatiotani? Äsken se oli vielä tuossa mutta nyt en tiedä minne se on joutunut. Enkä muista missä viimeksi käytin sitä. Voisko joku lainata hetkeksi omaansa, kiitos!
Ok, kiitti. Mä tartten sitä oikeastaan vaan klo 17:00 asti, mutta ihan kohteliaisuudesta voisin pestä sen ennenkuin palautan.Juskanen sanoi:Mä oon saikulla, joten voin lainata omaani maanantaihin saakka :thumbup:
Hienoa! Mä voitin ihan vast'ikään kans. Laitoin kympin Kärppien voitolle ja sain 13,50 euroa. Koko summa on jo tuhlattu.belated sanoi:Voitin pitkävedossa voiton.
En sitten ollut valppaana aamulla :-(Vellu sanoi:Täytyykin olla varuillaan kuin AJ, ettei pamauttele tonneja vahingossa.
Olit kirppusirkuksen tartuttanut?Captain Howdy sanoi:Nypin just mäyräkoiran. Ja kyse on siis lemmikistä. Hengittävästä.
Sitten vielä tällanen niin sitäpä on mukava savut vetäistä kiikkustuolissa istuskelln ja rivoja lauluja laulellen.kouvotsvoni sanoi:*alkaa viritellä riippumattoa ja kiikkutuolia* ensi kesästä alkaen:alppu: :ahem: :thumbup: :alppu: :ahem:
Maissipiippu. :thumbup: Mullakin oli tollainen....Micael sanoi:Sitten vielä tällanen niin sitäpä on mukava savut vetäistä kiikkustuolissa istuskelln ja rivoja lauluja laulellen.
![]()
:eek!:Formulanomi sanoi:Vesipiippu. :thumbup: Mullakin oli tollainen....
Partsi sanoi:Olen just tässä lähellä http://www.tiehallinto.fi/alk/frames/kelikamerat-frame.html
Vesipiippu sulla on housuissasi....kouvotsvoni sanoi::eek!:
Saa tulla imemään hatsitFormulanomi sanoi:Vesipiippu sulla on housuissasi....![]()
:eek!: :yuck:kouvotsvoni sanoi:Saa tulla imemään hatsit![]()