Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2134
Mulla loppu just tästä hiirestä patterit.
Hiirihän on harmaa.. Rodultaan logitech..
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
haju sanoi:
No mitä luet?
Alottelen Robert Antonin Karnevaaleja:

Karnevaalit

Kirjailija: Robert Antoni
Kääntäjä: Einari Aaltonen
Kustantaja: Like Kustannus Oy


Räävittömän hauskan Isoäitini eroottiset kansantarinat -romaanin kirjoittajan uutuus Karnevaalit kaappaa lukijan mukaansa matkalle, joka ulottuu tämän päivän New Yorkista Trinidadin karnevaalien pyörteisiin ja saaren vuoristoisiin maisemiin.

William Fletcher on kunnianhimoinen kirjailijanplanttu, joka on paennut länsi-intialaisia juuriaan ja menneisyytensä mörköjä New Yorkiin. Greenwich Villagessa hän törmää sattumoisin kapakassa kahteen lapsuudenystäväänsä – Racheliin, joka on hänen pysyvästi päähän kihahtanut eloisa ensirakkautensa ja Lawrenceen, takapihojen pilkkakirveeseen, jonka on onnistunut päästä saaristipendiaattina Oxfordiin opiskelemaan.

Hilpeässä humalassa ystävykset päättävät palata kotisaarelleen Trinidadiin jokavuotisten karnevaalien aikoihin. Juhlat alkavat hillittömän hauskanpidon humussa, ganjatötsyt kiertävät ja Carib-olutta kulutellaan calypson hakkaavan rytmin tahtiin. Vähitellen ekstaasi kuitenkin hiipuu ja tilalle hiipii ahdistus. Saaren painostava historia pitää ihmisiä yhä rautaisessa otteessaan.

Yhdysvaltalainen Robert Antoni (s. 1958) on viettänyt lapsuutensa Bahamasaarilla ja pitää itseään henkeen ja vereen karibialaisena. Hän on latinalaisamerikkalaisen kirjallisuuden tohtori ja työskentelee Miamin yliopistossa luovan kirjoittamisen professorina. Karnevaalit on hänen kolmas romaaninsa.

"Antoni päihittää eksoottisten makujen ja tuoksujen kuvauksessa parhaimmatkin matkaoppaat." - Anni Valtonen, Helsingin Sanomat
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tulipahan täristyä kylmässäkin puol tuntia kun Hangon kuntosalikortti taitaa olla Kuopiossa. Kun naaman väri oli lähempänä liilansinistä:( niin yks äijä tuli päästämään sisään.:eek:

Puol tuntia kuntopyörää ja puol tuntia mattojuoksua reippahasti.:thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Tulipahan täristyä kylmässäkin puol tuntia kun Hangon kuntosalikortti taitaa olla Kuopiossa. Kun naaman väri oli lähempänä liilansinistä:( niin yks äijä tuli päästämään sisään.:eek:

Puol tuntia kuntopyörää ja puol tuntia mattojuoksua reippahasti.:thumbup:
Onko sinne joku KULKULUPAkortti vai miksi pakkasessa värisit?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
toleranssisiipi sanoi:
Vatuttaa postin toiminta taas vaihteeks.
Miten voi olla mahdollista, että postimaksuja saa alennettua kun vähän aikaa väittelee asiasta? Oikeastaan postimaksu tulee silloin just oikeaksi. Mutta jos et älyä vänkää vastaan, maksatkin hitsisti enemmän.
Pirun kiva yrittää sanoa ostajalle postikuluja, kun ne vaihtelee ihan randomilla, vaikka paketti on täysin samanlainen joka kerta. Ja jos yrittää "varmuudeks" tehdä niin, että okei, lähetän sitten postipakettina, niin johan palaa ostajalta proppu. Eikä osta. Kun kerran muualta saa 2,70€ postikuluilla niin ymmärtäähän sen, ettei muutaman euron ostoksesta viitsi 7,40€ maksaa postikuluja.
Sitäpaitsi postin nettisivutkin on perseestä. Oli ennen uudistusta ja on nyt vielä enemmän.

Ugh. Olen puhunut.
Tuosta lausahduksesta tulee väkisin mieleen sellainen tyyppi, nimeltä Mauri.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Se on mumma sitten kuopassa. Oli ihan hyvä fiilis kaikilla ihmisillä siellä. Oli ihan mummon näköiset surujuhlat. Ihmiset olivat "jatkoilla" suht hyvällä tuulella ja juteltiin vähän kaikkien kesken kun pitkästä aikaa oli tuo isän puolen suku koolla. Luulen että mummo olisi tuollaisen leppoisamman tilaisuuden just halunnutkin, eikä sellaista, jossa kaikki on haudan vakavaa.
 

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2134
Otan osaa.
Minä menen katsomaan elävää kuvaa nyt.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jacques sanoi:
Se on mumma sitten kuopassa. Oli ihan hyvä fiilis kaikilla ihmisillä siellä. Oli ihan mummon näköiset surujuhlat. Ihmiset olivat "jatkoilla" suht hyvällä tuulella ja juteltiin vähän kaikkien kesken kun pitkästä aikaa oli tuo isän puolen suku koolla. Luulen että mummo olisi tuollaisen leppoisamman tilaisuuden just halunnutkin, eikä sellaista, jossa kaikki on haudan vakavaa.
Iäkkäiden ihmisten hautajaisisa on usein yllättävän hyvä tunnelma. Esimerkiksi faijan hautajaisissa, vaikka 66-vuotiasta ei vielä vanhaksi voi sanoa, oli sukujuhlamainen ja hyvin lämmin tunnelma. Huumoriakaan ei vältelty- eikä pidä. Toista on nuorten tai itsemurhan tehneiden: kerran olen ollut kolmen lapsen yhteishautajaisissa ja tunnelma oli suoraan sanoen hysteerinen.

Oon muuten nukkunut maalla-maalla noin 9 tunnin yöunia. Luksusta meikäläiselle joka on ollu aina huono nukkumaan. :ahem: Yleensä herään kusihätään.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
KnowHow sanoi:
Iäkkäiden ihmisten hautajaisisa on usein yllättävän hyvä tunnelma. Esimerkiksi faijan hautajaisissa, vaikka 66-vuotiasta ei vielä vanhaksi voi sanoa, oli sukujuhlamainen ja hyvin lämmin tunnelma. Huumoriakaan ei vältelty- eikä pidä. Toista on nuorten tai itsemurhan tehneiden: kerran olen ollut kolmen lapsen yhteishautajaisissa ja tunnelma oli suoraan sanoen hysteerinen.
Jep juuri näin.. Pikkuserkkuni hautajaiset olivat myös aika hysteeriset. Ja onhan se ihan ymmärrettävää. Vanhemman ihmisen kuolema on kuitenkin suht luonnollinen asia ja järkisyin perusteltavissa, mutta 19 vuotiaan pojan (kuten pikkuserkkuni) kuolema ei sitten mene järkeen sitten millään.

KnowHow sanoi:
Oon muuten nukkunut maalla-maalla noin 9 tunnin yöunia. Luksusta meikäläiselle joka on ollu aina huono nukkumaan. :ahem: Yleensä herään kusihätään.
Mä nukuin kans la-su yönä Hyvinkäällä käsittämättömän hyvin.. Itseasiassa ihan 12 tuntia. Kotona ei moinen onnistu. Tiedä sitten mistä tuo johtuu.
 
Ylös