Micael
Micael
Olethan tehnyt osoitteenmuutosilmoituksen?kouvotsvoni sanoi:Miksei se minulle tullut eilen tai tänään?
Olethan tehnyt osoitteenmuutosilmoituksen?kouvotsvoni sanoi:Miksei se minulle tullut eilen tai tänään?
Olen ja tieto on mennyt lehden julkaisijalle, lisäksi eilen kävin vielä kysymässä onko tullut postia vanhaan osoitteeseen. TIETO ON PIMITETTY MINULTA ilmeisesti:doubtful:Micael sanoi:Olethan tehnyt osoitteenmuutosilmoituksen?
Tuota... Keneltä sitä kysyt?KnowHow sanoi:Jos lähtis saunaan.
Onko opeille omat officet?Micael sanoi:Sekos MS Office totaalisesti kun yritin availla asiakirjoja jotka olin tehnyt Open Officella. Nyt MS Office lensi bittiavaruuteen ja jatkossa käytän kaikkiin toimisto- yms. ohjelmiin ja asiakirjoihin pelkästään Open Officea.
OoPee tekee tuota ohjelmistotestaajana, siksi hän ehtii aina foorumille vastata kun testattava ohjelmisto tilttailee.Olga sanoi:Onko OoPeelle omat office?
Onnittelen! Todellakin merkityksetön ilmoitus.. tässähän vallan palataan nyt tämän toikin juurille. :thumbup:Banaani sanoi:Super Bowl tekee taas tuloaan, btw.
Mä en muuten oo kyllä mikään ohjelmistotestaajaThunder sanoi:OoPee tekee tuota ohjelmistotestaajana
No ohjelmistomaskeeraja sitten.OoPee sanoi:Mä en muuten oo kyllä mikään ohjelmistotestaaja
Pitäisi olla tikka, saisi elatuksensa
takomalla päätä puuhun. –M.Kilpi
:nope:Formulanomi sanoi:No ohjelmistomaskeeraja sitten.
Mä oon tehnyt tämän päivän hommista vasta n. 39,23% :nope: :thumbfh:elle sanoi:Mun puolesta voitte kaikki lähteä jo kotiin työpisteiltänne. Eiköhän tämä työviikko ole jo tehty.