Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Micael sanoi:
Olethan tehnyt osoitteenmuutosilmoituksen?
Olen ja tieto on mennyt lehden julkaisijalle, lisäksi eilen kävin vielä kysymässä onko tullut postia vanhaan osoitteeseen. TIETO ON PIMITETTY MINULTA ilmeisesti:doubtful:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
KnowHow sanoi:
Jos lähtis saunaan.
Tuota... Keneltä sitä kysyt?
Pura muuten kaikki fobiasi, kyllä poppa sinut hoitaa kuntoon, mitä pelkäämistä saunassa on?
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Sekos MS Office totaalisesti kun yritin availla asiakirjoja jotka olin tehnyt Open Officella. Nyt MS Office lensi bittiavaruuteen ja jatkossa käytän kaikkiin toimisto- yms. ohjelmiin ja asiakirjoihin pelkästään Open Officea.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Micael sanoi:
Sekos MS Office totaalisesti kun yritin availla asiakirjoja jotka olin tehnyt Open Officella. Nyt MS Office lensi bittiavaruuteen ja jatkossa käytän kaikkiin toimisto- yms. ohjelmiin ja asiakirjoihin pelkästään Open Officea.
Onko opeille omat officet?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Nykäisin äsken hetkelliset nokoset kesken kurssin. Ehkä kävin unessa vain muutaman sekunnin verran, mutta näin kuitenkin unta, että istuin kotona työpöydän ääressä. Lieneekö muut huomanneet, sen kuulee joskus. :eek:
 

sooda

Alan Parsa
Liittynyt
25.1.2001
Viestit
5068
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Huomenna lotossa jaossa seittemän oikein veikanneille 4,5 miljoonaa euroa. Onnea kaikkien yritykselle. Jos voitan tuon päävoiton yksin niin lahjoitan forumille 10 tai 1000 euroa.
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Oppilaat tetissä ja minä kotona lasi punaviiniä kädessä:ahem:

On niitä vielä hyviäkin puolia tässä kurjassa työssä, josta ei kiitosta heru, vittuilua ja mussutusta vain:wink:

No lopussa kiitos seisoo...
 

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
Mun puolesta voitte kaikki lähteä jo kotiin työpisteiltänne. Eiköhän tämä työviikko ole jo tehty.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
elle sanoi:
Mun puolesta voitte kaikki lähteä jo kotiin työpisteiltänne. Eiköhän tämä työviikko ole jo tehty.
Mä oon tehnyt tämän päivän hommista vasta n. 39,23% :nope: :thumbfh:
 
Ylös