Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Jeah, onnee vaan projektille. Toi on sellainen kuvio, mikä itsellekin tulee ehkä (=satavarmasti) eteen. Itsekin osaan kaikennäköistä pientä puu- (ja jopa metalli)työtä tehdä, mutta en lähellekään siinä mittakaavassa, mitä oma isä.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Kyllähän irtoaa räkää kurkusta. Täytyy varmaan käydä lepäilemässä. Vois mitata kuumeenkin kun herää.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Vellu sanoi:
Kyllähän irtoaa räkää kurkusta. Täytyy varmaan käydä lepäilemässä. Vois mitata kuumeenkin kun herää.
Samaa vikaa.. ylähengitystiet suoltaa räkää litratolkulla niin kauan kuin vaan jaksaa turistaa.. kurkusta irtoaa semmoisia aivokudokselta näyttäviä klönttejä aina kun yskäisee.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Teinpäs tässä useampia tunteja tuloksellista työtä ja sitten ohjelma ilmoitti, että se on havainnut virheen ja juttu on keskeytettävä. Että sillai. Sinne meni. En ollut tallettanut välillä, eikä tuossa ohjelmassa ole automaattista tallennusta, kuten Wordissa ja muissa itse itsensä keskeyttävissä on.

No, onhan se helpompi tehdä sitten uudelleen, kun on kertaalleen harjoitellut. :eek: Lähden kotiin. Olkoon koko pa**a. :doubtful:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kävin eilen työterveystarkastuksen yhteydessä labratesteissä ja tänään tuli tulokset. Kaikki arvot ihan normaaleja.. Kolesterolit, maksa-arvot, paastoverensokeri, hemoglobiini.. kaikki ok.. :ahem:

Sokeriarvot oli joskus muutama vuosi takaperin aika lähellä sitä rajaa, mutta nekin on nyt mennyt paremmaksi. Ilmeisesti terveellisten elämäntapojen ansiosta. :)
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jacques sanoi:
Kävin eilen työterveystarkastuksen yhteydessä labratesteissä ja tänään tuli tulokset. Kaikki arvot ihan normaaleja.. Kolesterolit, maksa-arvot, paastoverensokeri, hemoglobiini.. kaikki ok.. :ahem:
Mä sain tietooni tuossa pari viikkoa sitten läjän veriarvojani ja kaikki oli mullakin just eikä melkein kohdillaan. Mutta meillähän onkin samanlaiset harrastukset: tupakanpoltto, viinasten juonti ja pyöräily. Paitsi että mä en pyöräile.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
burb sanoi:
Mä sain tietooni tuossa pari viikkoa sitten läjän veriarvojani ja kaikki oli mullakin just eikä melkein kohdillaan. Mutta meillähän onkin samanlaiset harrastukset: tupakanpoltto, viinasten juonti ja pyöräily. Paitsi että mä en pyöräile.
Ilmeisesti olet kuitenkin pyörällä päästäsi ?!
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Olga sanoi:
Teinpäs tässä useampia tunteja tuloksellista työtä ja sitten ohjelma ilmoitti, että se on havainnut virheen ja juttu on keskeytettävä. Että sillai. Sinne meni. En ollut tallettanut välillä, eikä tuossa ohjelmassa ole automaattista tallennusta, kuten Wordissa ja muissa itse itsensä keskeyttävissä on.

No, onhan se helpompi tehdä sitten uudelleen, kun on kertaalleen harjoitellut. :eek: Lähden kotiin. Olkoon koko pa**a. :doubtful:
Tuollaisten onnettomuuksien kautta oppii sen, että tekee millä tahansa sovelluksella, AINA pitää välillä tallentaa ja ei ikinä pidä unohtaa TALLENNUSTA!

Kun tein harrastuksena tekstityksien kääntämistä ja tehtyäni noin 100 riviä ja sitten ohjelma kaatuu ja tulee ilmoitus:

<Sovellus>
Windows on havainnut virheen ja sovellus on suljettava...pläähplääh...
Enkä tietenkään ole tallentanut yhtään ja 100 vaivalloista kääntämistä meni bittiavaruuteen!
Kyllä sitten toimistohuoneeni seinät uhkasi kellertyä manauksistani.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
burb sanoi:
Mä sain tietooni tuossa pari viikkoa sitten läjän veriarvojani ja kaikki oli mullakin just eikä melkein kohdillaan. Mutta meillähän onkin samanlaiset harrastukset: tupakanpoltto, viinasten juonti ja pyöräily. Paitsi että mä en pyöräile.
Ja mä en polta. :doubtful:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
OoPee sanoi:
Kyllä mulla vaan toimii kumpainenkin.
No kyllä mullakin nyt, oli vaan tuollainen 3min. pätkä ettei toiminut ja kerkesin huolestua. Möin jo omaisuuteni ja muutin maakuoppaan.
 
Ylös