kouvotsvoni
Banjottu
Onko sulla joku nörttilaskuri, joka aloittaa aina työpäivän alussa laskemisen kuinka paljon prosentuaalisesti töitä jäljellä?burb sanoi:Mä oon tehnyt tämän päivän hommista vasta n. 39,23% :nope: :thumbfh:
Onko sulla joku nörttilaskuri, joka aloittaa aina työpäivän alussa laskemisen kuinka paljon prosentuaalisesti töitä jäljellä?burb sanoi:Mä oon tehnyt tämän päivän hommista vasta n. 39,23% :nope: :thumbfh:
Ei onneksi.kouvotsvoni sanoi:Onko sulla joku nörttilaskuri, joka aloittaa aina työpäivän alussa laskemisen kuinka paljon prosentuaalisesti töitä jäljellä?
Ei sitten voi luottaa edes toimitusaikoihin. :nope:kouvotsvoni sanoi:Semmonen piti ilmoittaa, jotta netti alkoi toimia tänään, vaikka vasta maanantaina olis pitänyt:thumbup:
Olen pettynyt pahemman kerran kyllä:thumbfh:Olga sanoi:Ei sitten voi luottaa edes toimitusaikoihin. :nope:
Mä alan jo tottumaan tähän käppyrättömyyteen.KnowHow sanoi:Olen käppyröiden ja koneiden orja. Huomasin sen kun hävitin päivän treenilokin, josta tuli sellanen olo ettei oo reenannut yhtään koko päivänä. Vaikka oli just selkä märkänä pistelly vajaa pari tuntia menemään ulkona.
Samiksii.Olga sanoi:Heräsin.