Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Mä oon tehnyt tämän päivän hommista vasta n. 39,23% :nope: :thumbfh:
Onko sulla joku nörttilaskuri, joka aloittaa aina työpäivän alussa laskemisen kuinka paljon prosentuaalisesti töitä jäljellä?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kouvotsvoni sanoi:
Onko sulla joku nörttilaskuri, joka aloittaa aina työpäivän alussa laskemisen kuinka paljon prosentuaalisesti töitä jäljellä?
Ei onneksi.
Tänäpäiväisten hommien luonteen takia sain laskettua tarkan prosentin.
On muuten vielä sama 39,23%..., voihan se olla että jää alle viidenkympin ja loput ensi viikolla...
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Semmonen piti ilmoittaa, jotta netti alkoi toimia tänään, vaikka vasta maanantaina olis pitänyt:thumbup:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Olen käppyröiden ja koneiden orja. Huomasin sen kun hävitin päivän treenilokin, josta tuli sellanen olo ettei oo reenannut yhtään koko päivänä. Vaikka oli just selkä märkänä pistelly vajaa pari tuntia menemään ulkona.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
536 km ja 6 tuntia 31 minuuttia auton ratissa taas tänään. Oli mielenkiintoinen keli ajaa. Ei nukuttanut pätkääkään.:rolleyes:

Onneksi ostin keksiviikkona uudet kitkat eteen. Olikin ihan paras rengas tonne lumipöperöön kitka tänään.:thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Olen käppyröiden ja koneiden orja. Huomasin sen kun hävitin päivän treenilokin, josta tuli sellanen olo ettei oo reenannut yhtään koko päivänä. Vaikka oli just selkä märkänä pistelly vajaa pari tuntia menemään ulkona.
Mä alan jo tottumaan tähän käppyrättömyyteen.:(

Vituttaahan toi. Taitaa olla lähetinvyöstäkin patteri finaalissa kun ei ota enää edes siihen yhteyttä.:mad:

Nyt pitäis viedä ammattilaisille tää kone, että laittavat noi hommat futaamaan.

Meidän nörde sitä ei saa pelittämään.:jaska:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Istun paaritiskillä ja kippaan huonoa skottilaista. Vilippiino-orkesteri ottaa ringstiiniä livenä liveltä. Tarjoilijatar flirttaa jo aavistuksen liikaa.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Menipäs tossa lentokone yllättävän matalalla. :dunno:
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tiesittekö muuten, että 30 vuotta sitten ei Riihimäestä löytynyt täysin raitista urheilijaa? Tai kaks löyty mut niitä ei hyväksytty, kun toinen oli liian vanha ja toinen liian nuori.

Nyt tiedätte.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Eilen Kuopiossa käytiin katsomassa Minna-musikaali. No joo, semmoinenhan se...
Nyt pari terästettyä mustaherukkamehualasillista saunan jälkeen. Viime kesän mustaherukat ovat tosi aromikkaita, oma jöuluglökikin vei noi Alkon tuotteet 60-0!

Ja kun 300 grammaan possunsuikaleita tekee kastikeen Mustasta Pekasta ja lisukkeista, niin aika aromikasta on sekin!:p
 
Ylös