Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Liittynyt
17.4.2006
Viestit
1737
Sijainti
Suomi Finland
Olga sanoi:
Pari-kolme ihan merkityksetöntä 'ilmoitusasiaa' tähän.
3. Pullonpalautusautomaatin vieressä on systeemi, johon voi pudottaa palautuskuitin ja rahat menevät pelastushelikopteri SEPEn hyväksi. Saattaapa olla, että lahjoitukset vähenevät viime keskiviikon '45 minuuttia' -ohjelman juttujen takia.
Tähän liittyen mua vituttaa suunnattomasti se, että ihminen on käynyt kuussa ja suunnittelee jo Marsin matkaa, mutta aina kun koitan mennä palauttamaan pulloja niin se ei koskaan onnistu erilaisten toimintahäiriöiden vuoksi... Ei mulla muuta...
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Nooh sulla oli pinkin värinen pupureppukin, että sikäli :eek:
Oli muuten just noihin aikoihin :D

-edit-
Mutta kenelläkään koko koulussa ei ollut mitään lähellekään vastaavaa :thumbup:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
burb sanoi:
:confused:
Onko mulla mennyt jotain tärkeää ohi...?
On, se että lahjoitukset menee kannatusyhdistysherrojen ryyppyreissuihin ja kelohonkahuviloiden vuokriin kun itse pelastustoimen kustantaa valtio ja kunta. Loppu mullakin SEPEn ja muiden helikopterien avustukset, oli samaa vilunkia muissakin pelastuskopteriyhdistyksissä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
KnowHow sanoi:
On, se että lahjoitukset menee kannatusyhdistysherrojen ryyppyreissuihin ja kelohonkahuviloiden vuokriin kun itse pelastustoimen kustantaa valtio ja kunta. Loppu mullakin SEPEn ja muiden helikopterien avustukset, oli samaa vilunkia muissakin pelastuskopteriyhdistyksissä.
Aha, vai semmosta peliä.
Suomea pidetään aika puhtaana maana ja silloin tällöin uutisoidaan siitä että Suomi on taas "vähiten korruptoituneet maat"-listalla kärkipäässä, mutta kuitenkin myös näitä väärinkäyttöjuttujakin putkahtelee ilmoille tihenevässä määrin...
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Aha, vai semmosta peliä.
Suomea pidetään aika puhtaana maana ja silloin tällöin uutisoidaan siitä että Suomi on taas "vähiten korruptoituneet maat"-listalla kärkipäässä, mutta kuitenkin myös näitä väärinkäyttöjuttujakin putkahtelee ilmoille tihenevässä määrin...
Kuvastaisko ehkä sitäkin, mimmosta se peli on sit muualla, kun Suomi kaikesta huolimatta on kuitenkin niitä puhtaimpia maita :eek:

Täällähän on mm. meneillään kauheet skabat Eurofighter-kaupoista, jotka edellishallitus teki. Demarit lupasivat ennen vaaleja tehdä kaikkensa kaupan purkamiseksi ja nyt sitten tutkitaan ja tapellaan (etenkin, kun hallituskumppanin aon konservatiivit, jotka niitä kauppoja oli tekemässä). Tullu kieltämättä kyllä ilmi omalaatuisiakin asioita, mm. EADS:in (European Aeronautic Defence and Space Company) maksamia mainosmiljoonia saatu häviämään täysin merkillisellä tavalla, mutta kukaan ei tietenkään ole ottanut vastaan lahjuksia, olkootkin että sillä miljoonat saaneella mainostoimistolla oli erittäin kiinteät suhteet Heiderin silloiseen FPÖ:hän, joka myöskin oli hallituspuolueena niitä kauppoja tekemässä :rolleyes: Mainoksiin niitä kaikkia fyrkkiä siis ei missään nimessä ole käytetty, se olis mahdottomuus, jonnekin ne kuitenkin ovat kadonneet.

Itävaltahan muuten hoitaa tällä hetkellä ilmavalvonnan Sveitsiltä vuokratuilla koneilla, vanhat Drakenitkin kun meni jo romuttamolle. Ongelma vaan on se, että Sveitsi haluaa pikapuoliin koneensa takaisin ja jos ei niitä Eurofightereita yhtäkkiä ostettaiskaan, niin ei olis sitten Itävallalla koneita ollenkaan :D
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
OoPee sanoi:
Kuvastaisko ehkä sitäkin, mimmosta se peli on sit muualla, kun Suomi kaikesta huolimatta on kuitenkin niitä puhtaimpia maita :eek:
No sehän se tuli kans mieleen juu...
OoPee sanoi:
Itävaltahan muuten hoitaa tällä hetkellä ilmavalvonnan Sveitsiltä vuokratuilla koneilla, vanhat Drakenitkin kun meni jo romuttamolle. Ongelma vaan on se, että Sveitsi haluaa pikapuoliin koneensa takaisin ja jos ei niitä Eurofightereita yhtäkkiä ostettaiskaan, niin ei olis sitten Itävallalla koneita ollenkaan :D
Mutta ainahan Itävallan Merivoimain lentotukialuksilta voidaan yks ilmapuolustus hoitaa...?

Kiertäen liittynee asiaan:
Enpäs muista onko aiemmin ollut puhetta Itävallasta ja Natosta, onko siellä samanlaista keskustelua Natoon liittymisestä kuin täällä?
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Mutta ainahan Itävallan Merivoimain lentotukialuksilta voidaan yks ilmapuolustus hoitaa...?
Hätätapauksessa kyllä :ahem:

Kiertäen liittynee asiaan:
Enpäs muista onko aiemmin ollut puhetta Itävallasta ja Natosta, onko siellä samanlaista keskustelua Natoon liittymisestä kuin täällä?
Ei oikeestaan ainakaan ihan viime aikoina ole ollut aktiivista keskustelua. Olen aikalailla varma siitä, että Itävallan kansa ei Natoon menoa hyväksyisi ja ehkäpä juuri tästäkin syystä päättäjätkin ymmärtävät olla asiasta hiljaa.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Teimmuuten 2-0 -maalin tänään ottelussa, joka me voitettiin 3-2 :)

Nyt on vasemmasta jalasta yhdestä varpaasta kynsi mustana ja parista kohtaa meni iho rikki ja reidet särkee ja "mansikoita"=sählypallon kuvia ympäri kehoa.

Huomenaamulla pitäis mennä taas futaamaan, mutta saas nähdä, kun toi varpaankynsi on aika arka. Täytyy varmaan poistaa verta kynnen alta, ja ehkä toi kynsi lähtee sen jälkeen veks.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Ja vasen takareisi kramppasi hetken aikaa. Oli kiva yrittää nousta takakenossa olevasta istuma-asennosta seisomaan.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Sam sanoi:
Oli muuten just noihin aikoihin :D

-edit-
Mutta kenelläkään koko koulussa ei ollut mitään lähellekään vastaavaa :thumbup:
Pitäisiköhän mainita, että pari vuotta tuon jälkeen minulla oli pinkki auto :cool: Ei ollut kenelläkään koko kaupungissa vastaavaa :D
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Pitäisiköhän mainita, että pari vuotta tuon jälkeen minulla oli pinkki auto :cool: Ei ollut kenelläkään koko kaupungissa vastaavaa :D
Tätäkin mä pidän aina valtavana ihmeenä :eek:
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Aikasta kirkas tähdenlento oli pari minuuttia sitten. Ei lentänyt mielestäni niin lujaa kuin ns. oikeat tähdenlennot. Hajosi lopussa kahteen osaan ja vihreää väriä näkyi. Kun muistaisi mikä metalli sen vihreän värin aiheuttaa. Varmaan jokin satelliitin romu oli :eek!:
 
Ylös