Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
Kyllä mä nyt jätän tän sähköhomman jollekin fiksummalle.

Nyt menen katsomaan onko posti tullut, ja jos ei ole, suutun lopullisesti.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
jenan sanoi:
Kyllä mä nyt jätän tän sähköhomman jollekin fiksummalle.
Varmaan kannattais tässä vaiheessa snadisti ennen lopullista luovutusta vaihtaa kaikkien niiden sun vaihtamien sulakkeiden tilalle ne alkuperäiset. Ikäänku varmuuden vuoksi... :frank:
 

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
jenan sanoi:
Jos vaan odottelisi että joku tulisi kotiin.. Pitikö sen poikaystävänkin lähteä jo nyt kotiin:mad_old:
Minä kyllä luottaisin enemmän isien apuun korjausasioissa kuin nykypäivän poikaystävien. Tämä siis ihan yleistettynä.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4591
Sijainti
Kokkola
Se olikin S-marketissa oleva postin toimipiste eli ts. vissiin mitä nyt sanotaan asiamiespostiksi.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
elle sanoi:
Minä kyllä luottaisin enemmän isien apuun korjausasioissa kuin nykypäivän poikaystävien. Tämä siis ihan yleistettynä.
Mitä sitten teet, kun kuolo korjaa kaikki isit?
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Kahden kullan jälkeen vois ruveta lukeen tenttiin.
 

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
elle sanoi:
Minä kyllä luottaisin enemmän isien apuun korjausasioissa kuin nykypäivän poikaystävien. Tämä siis ihan yleistettynä.
Voi olla että isukki tietäis paremmin, mutta kyllä se poikkis varmaan hurjasti enemmän tietäisi kuin minä.

Mutta ainakin posti tuli :alppu:
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
elle sanoi:
Minä kyllä luottaisin enemmän isien apuun korjausasioissa kuin nykypäivän poikaystävien. Tämä siis ihan yleistettynä.
Riippuu mitä pitää korjata että kumpi osaa ja kumpi ei.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Minä kyllä luottaisin enemmän isien apuun korjausasioissa kuin nykypäivän poikaystävien.
Sä oot Elle valinnu väärän poikaystävän, olisit vaan ottanu Jaskan, kun kerran niin oli tyrkyllä :frank:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Joo vähän kieltämättä :thumbfh: Muutenkaan varmaan se pistorasia, johon vedenkeitin on kytketty ja uuni ei oo saman piuhan päässä etenkin kun toinen käyttää valovirtaa ja toinen voimavirtaa :eek:

Sähkölämmityksellekin (?) lienee olemassa ihan oma virtapiirinsä...
Ei tuossa ole mitään outoa. Veikkaan, että sieltä on mennyt yksi 25A (tai 16A) pääsulake. Yksi kolmasosa siis pois pelistä. Näin mutuilen, kun Jenan puhui pattereistakin. Uuniin tulee kolme 16A sulaketta, joilla ei pitäisi olla mitään tekemistä esim. vedenkeittimen sähköjen kanssa. Ihan simppeliä :thumbup:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Ei tuossa ole mitään outoa. Veikkaan, että sieltä on mennyt yksi 25A (tai 16A) pääsulake. Yksi kolmasosa siis pois pelistä. Näin mutuilen, kun Jenan puhui pattereistakin. Uuniin tulee kolme 16A sulaketta, joilla ei pitäisi olla mitään tekemistä esim. vedenkeittimen sähköjen kanssa. Ihan simppeliä :thumbup:
Kuulostais itseasiassa varsin loogiselta :eek!:

Ehän minä edes muistanu koko pääsulakkeen olemassaoloa enkä etenkään sitä, että niitä vois olla useampia, meillä kun on vaan yks pääkytkin ja soon siinä :eek:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Kuulostais itseasiassa varsin loogiselta :eek!:

Ehän minä edes muistanu koko pääsulakkeen olemassaoloa enkä etenkään sitä, että niitä vois olla useampia, meillä kun on vaan yks pääkytkin ja soon siinä :eek:
Nyt kun luin koko ketjun, niin kun kyseessä on ok-talo, väitän että sieltä löytyy kolme 25A pääsulaketta.

-edit-
ja jatketaan tuolla jenanin mainitsemalla liesi-kyltillä taulussa. On ihan normaalia, että sekä uunin että kiukaan kolme rinnakkaista sulaketta merkitään tauluun vain yhdellä nimilapulla. Tyhmää tuo on, mutta tähän olen törmännyt useissa paikoissa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Innostui ilmeisesti joku valopää tästä toikista siinä määrin, että vetäs just äsken meiltäkin täältä bürosta sähköt veke kymmenesosasekunniksi. Riittää toki varsin hyvin buuttaamaan kaikki koneet :jaska:
 

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
Iskä tuli ja nyt tuli valot ja sähköt. Joku pääsulakehan siellä tosiaan oli palanut, mitä oikeastaan itsekin epäilin, tosin epäilin väärää pääsulaketta. Pääasia että asia hoitui.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
OoPee sanoi:
Suljetaan ja arkistoidaan!
Äläpä hättäile... jenanin faijallahan voi olla joku omakin ongelma ratkaistavan? Erektion tai alkoholin kanssa? Kysyy vaan rohkeesti! :thumbup:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
KnowHow sanoi:
Äläpä hättäile... jenanin faijallahan voi olla joku omakin ongelma ratkaistavan? Erektion tai alkoholin kanssa? Kysyy vaan rohkeesti! :thumbup:
Totta! Olinpa tosiaankin ajattelematon, varsinainen hätähousu etten sanois!

Käys jenan kysäsemässä faijaltas vaikka noita Knoukkarin mainitsemia asioita, eiköhän sieltä jotain irtoo :)
 
Ylös