Varmaan kannattais tässä vaiheessa snadisti ennen lopullista luovutusta vaihtaa kaikkien niiden sun vaihtamien sulakkeiden tilalle ne alkuperäiset. Ikäänku varmuuden vuoksi... :frank:jenan sanoi:Kyllä mä nyt jätän tän sähköhomman jollekin fiksummalle.
Minä kyllä luottaisin enemmän isien apuun korjausasioissa kuin nykypäivän poikaystävien. Tämä siis ihan yleistettynä.jenan sanoi:Jos vaan odottelisi että joku tulisi kotiin.. Pitikö sen poikaystävänkin lähteä jo nyt kotiin:mad_old:
Mitä sitten teet, kun kuolo korjaa kaikki isit?elle sanoi:Minä kyllä luottaisin enemmän isien apuun korjausasioissa kuin nykypäivän poikaystävien. Tämä siis ihan yleistettynä.
Veikkasin Siwan kauppaa, petyin.Teemu-84 sanoi:Se olikin S-marketissa oleva postin toimipiste eli ts. vissiin mitä nyt sanotaan asiamiespostiksi.
Voi olla että isukki tietäis paremmin, mutta kyllä se poikkis varmaan hurjasti enemmän tietäisi kuin minä.elle sanoi:Minä kyllä luottaisin enemmän isien apuun korjausasioissa kuin nykypäivän poikaystävien. Tämä siis ihan yleistettynä.
Kyllä niitä uusiakin isiä jatkuvasti tulee. Ja isi tietää kaiken.Thunder sanoi:Mitä sitten teet, kun kuolo korjaa kaikki isit?
Riippuu mitä pitää korjata että kumpi osaa ja kumpi ei.elle sanoi:Minä kyllä luottaisin enemmän isien apuun korjausasioissa kuin nykypäivän poikaystävien. Tämä siis ihan yleistettynä.
Sä oot Elle valinnu väärän poikaystävän, olisit vaan ottanu Jaskan, kun kerran niin oli tyrkyllä :frank:elle sanoi:Minä kyllä luottaisin enemmän isien apuun korjausasioissa kuin nykypäivän poikaystävien.
Ei tuossa ole mitään outoa. Veikkaan, että sieltä on mennyt yksi 25A (tai 16A) pääsulake. Yksi kolmasosa siis pois pelistä. Näin mutuilen, kun Jenan puhui pattereistakin. Uuniin tulee kolme 16A sulaketta, joilla ei pitäisi olla mitään tekemistä esim. vedenkeittimen sähköjen kanssa. Ihan simppeliä :thumbup:OoPee sanoi:Joo vähän kieltämättä :thumbfh: Muutenkaan varmaan se pistorasia, johon vedenkeitin on kytketty ja uuni ei oo saman piuhan päässä etenkin kun toinen käyttää valovirtaa ja toinen voimavirtaa
Sähkölämmityksellekin (?) lienee olemassa ihan oma virtapiirinsä...
Kuulostais itseasiassa varsin loogiselta :eek!:Sam sanoi:Ei tuossa ole mitään outoa. Veikkaan, että sieltä on mennyt yksi 25A (tai 16A) pääsulake. Yksi kolmasosa siis pois pelistä. Näin mutuilen, kun Jenan puhui pattereistakin. Uuniin tulee kolme 16A sulaketta, joilla ei pitäisi olla mitään tekemistä esim. vedenkeittimen sähköjen kanssa. Ihan simppeliä :thumbup:
Nyt kun luin koko ketjun, niin kun kyseessä on ok-talo, väitän että sieltä löytyy kolme 25A pääsulaketta.OoPee sanoi:Kuulostais itseasiassa varsin loogiselta :eek!:
Ehän minä edes muistanu koko pääsulakkeen olemassaoloa enkä etenkään sitä, että niitä vois olla useampia, meillä kun on vaan yks pääkytkin ja soon siinä
Äläpä hättäile... jenanin faijallahan voi olla joku omakin ongelma ratkaistavan? Erektion tai alkoholin kanssa? Kysyy vaan rohkeesti! :thumbup:OoPee sanoi:Suljetaan ja arkistoidaan!
Totta! Olinpa tosiaankin ajattelematon, varsinainen hätähousu etten sanois!KnowHow sanoi:Äläpä hättäile... jenanin faijallahan voi olla joku omakin ongelma ratkaistavan? Erektion tai alkoholin kanssa? Kysyy vaan rohkeesti! :thumbup: