Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
Pitäis kai useamminkin kokata ihan kokeilumielessä. Tänään tein makaroni-tofu-paprika-sipuli-maissi-tomaattisose-soosia maustettuna vähän sillä sun tällä ja tuli yllättävänkin hyvää mössöä. Jopa makua tuli kun heitti sekaan tarpeeksi sitruunamehua ja paprikajauhetta.

Mä en ymmärrä miksi en osaa tehdä oikeankokoisia annoksia. Tuotakin tein varmaan triplasti sen verran kuin olisi tarvinnut.
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
jenan sanoi:
Mä en ymmärrä miksi en osaa tehdä oikeankokoisia annoksia. Tuotakin tein varmaan triplasti sen verran kuin olisi tarvinnut.
Kokeile aluksi pienempiä kattiloita tai paistinpannuja :idea:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
kouvotsvoni sanoi:
En minä silmilleni vaan universumille kostan.. Silmät kyl kohta kostuu, sen verta herkistynyt mielentila.
Ei isämme Big Bang ole Toiselle Maailmalle tehnyt mitään, pitänyt vaan hyvää huolta. Älä nyt sentään yölampusta herkisty, saat uuden.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Thunder sanoi:
Ei isämme Big Bang ole Toiselle Maailmalle tehnyt mitään, pitänyt vaan hyvää huolta. Älä nyt sentään yölampusta herkisty, saat uuden.
Eikös toinen maailma ole toinen universumi?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Thunder sanoi:
Sitten kun tilillesi kilahtaa Ruotsissa pyörivät rahat tai valtion nyöreistä.
Valtiolta ei tililleni kapsahtane senttiäkään ennen veronpalautuksia, jollei sit mätkyvuosi.. Ruotsista vielä vähemmän rahaa tulossa, kun se tyyppi ja sillee, juunou.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Kyllä taas vituttaa. Kävin kuvissa ja perään lekurilla, 1kk lisää sairaslomaa ja kipsin kanto jatkuu edelleen. Pikkuhiljaa menee hermo tähän 'sairasteluun' joulukuun puolestavälistä kuitenkin ollut tuo kipsi kädessä. :mad_old:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jr- sanoi:
Kyllä taas vituttaa. Kävin kuvissa ja perään lekurilla, 1kk lisää sairaslomaa ja kipsin kanto jatkuu edelleen. Pikkuhiljaa menee hermo tähän 'sairasteluun' joulukuun puolestavälistä kuitenkin ollut tuo kipsi kädessä. :mad_old:
Ei vissiin ihan odotetulla tavalla ole lähtenyt paikat paranemaan?
Mikäs moisen aiheuttaa? Ekana valitettavasti mulla tulis mieleen että sä olet sitten lääkärin ohjeiden vastaisesti rehkinyt siellä raksallasi... ? :doubtful:

Laitoinpa pitkästä aikaa rivillisen Viking-lottoa. No ku on iso potti.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jr- sanoi:
Kyllä taas vituttaa. Kävin kuvissa ja perään lekurilla, 1kk lisää sairaslomaa ja kipsin kanto jatkuu edelleen. Pikkuhiljaa menee hermo tähän 'sairasteluun' joulukuun puolestavälistä kuitenkin ollut tuo kipsi kädessä. :mad_old:
Kyä nyt miestä oikein koetellaan. Onkohan mun 'tuurini' tarttunut sinuun?:doubtful:
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
burb sanoi:
Ei vissiin ihan odotetulla tavalla ole lähtenyt paikat paranemaan?
Mikäs moisen aiheuttaa? Ekana valitettavasti mulla tulis mieleen että sä olet sitten lääkärin ohjeiden vastaisesti rehkinyt siellä raksallasi... ? :doubtful:
On niin pirstaleina tuo olkavarrem luu, että sen kestää parantua kauan.... Raksalla en oo oikeastaan sitten kolarin jälkeen kuin lisännyt puita pesään :eek: Muutenkin oon ottanut aika iisisti ja varonut tota kättä.
 
Ylös