Micael
Micael
Etsivä löytää, liittyy Etymologiaan.kouvotsvoni sanoi:Löytyskö kuuklettamalla mitä nuo sanat erikseen tarkoittavat![]()
Etsivä löytää, liittyy Etymologiaan.kouvotsvoni sanoi:Löytyskö kuuklettamalla mitä nuo sanat erikseen tarkoittavat![]()
Oliko noista puhetta Veskun möötessä vai sekoitankohan johonkin toiseen tapahtumaanMicael sanoi:Etsivä löytää, liittyy Etymologiaan.
Mullakin on sellanen tuntuma, että jotain tuollasta siellä olis jossain vaiheessa puhuttu.Sam sanoi:Oliko noista puhetta Veskun möötessä vai sekoitankohan johonkin toiseen tapahtumaan![]()
Kokeile aluksi pienempiä kattiloita tai paistinpannuja :idea:jenan sanoi:Mä en ymmärrä miksi en osaa tehdä oikeankokoisia annoksia. Tuotakin tein varmaan triplasti sen verran kuin olisi tarvinnut.
Kiusasivatko silmäsi sinua jotenkin, kun kostat niille?kouvotsvoni sanoi:Ihan vaan kostoksi en mene nukkumaan.
En minä silmilleni vaan universumille kostan.. Silmät kyl kohta kostuu, sen verta herkistynyt mielentila.Thunder sanoi:Kiusasivatko silmäsi sinua jotenkin, kun kostat niille?
Ei isämme Big Bang ole Toiselle Maailmalle tehnyt mitään, pitänyt vaan hyvää huolta. Älä nyt sentään yölampusta herkisty, saat uuden.kouvotsvoni sanoi:En minä silmilleni vaan universumille kostan.. Silmät kyl kohta kostuu, sen verta herkistynyt mielentila.
Eikös toinen maailma ole toinen universumi?Thunder sanoi:Ei isämme Big Bang ole Toiselle Maailmalle tehnyt mitään, pitänyt vaan hyvää huolta. Älä nyt sentään yölampusta herkisty, saat uuden.
Koska saan uuden?Thunder sanoi:Älä nyt sentään yölampusta herkisty, saat uuden.
Sitten kun tilillesi kilahtaa Ruotsissa pyörivät rahat tai valtion nyöreistä.kouvotsvoni sanoi:Joko kohta saan?
Valtiolta ei tililleni kapsahtane senttiäkään ennen veronpalautuksia, jollei sit mätkyvuosi.. Ruotsista vielä vähemmän rahaa tulossa, kun se tyyppi ja sillee, juunou.Thunder sanoi:Sitten kun tilillesi kilahtaa Ruotsissa pyörivät rahat tai valtion nyöreistä.
Ei vissiin ihan odotetulla tavalla ole lähtenyt paikat paranemaan?Jr- sanoi:Kyllä taas vituttaa. Kävin kuvissa ja perään lekurilla, 1kk lisää sairaslomaa ja kipsin kanto jatkuu edelleen. Pikkuhiljaa menee hermo tähän 'sairasteluun' joulukuun puolestavälistä kuitenkin ollut tuo kipsi kädessä. :mad_old:
Kyä nyt miestä oikein koetellaan. Onkohan mun 'tuurini' tarttunut sinuun?:doubtful:Jr- sanoi:Kyllä taas vituttaa. Kävin kuvissa ja perään lekurilla, 1kk lisää sairaslomaa ja kipsin kanto jatkuu edelleen. Pikkuhiljaa menee hermo tähän 'sairasteluun' joulukuun puolestavälistä kuitenkin ollut tuo kipsi kädessä. :mad_old:
On niin pirstaleina tuo olkavarrem luu, että sen kestää parantua kauan.... Raksalla en oo oikeastaan sitten kolarin jälkeen kuin lisännyt puita pesäänburb sanoi:Ei vissiin ihan odotetulla tavalla ole lähtenyt paikat paranemaan?
Mikäs moisen aiheuttaa? Ekana valitettavasti mulla tulis mieleen että sä olet sitten lääkärin ohjeiden vastaisesti rehkinyt siellä raksallasi... ? :doubtful: