Micael
Micael
Etsivä löytää, liittyy Etymologiaan.kouvotsvoni sanoi:Löytyskö kuuklettamalla mitä nuo sanat erikseen tarkoittavat
Etsivä löytää, liittyy Etymologiaan.kouvotsvoni sanoi:Löytyskö kuuklettamalla mitä nuo sanat erikseen tarkoittavat
Oliko noista puhetta Veskun möötessä vai sekoitankohan johonkin toiseen tapahtumaanMicael sanoi:Etsivä löytää, liittyy Etymologiaan.
Mullakin on sellanen tuntuma, että jotain tuollasta siellä olis jossain vaiheessa puhuttu.Sam sanoi:Oliko noista puhetta Veskun möötessä vai sekoitankohan johonkin toiseen tapahtumaan
Kokeile aluksi pienempiä kattiloita tai paistinpannuja :idea:jenan sanoi:Mä en ymmärrä miksi en osaa tehdä oikeankokoisia annoksia. Tuotakin tein varmaan triplasti sen verran kuin olisi tarvinnut.
Kiusasivatko silmäsi sinua jotenkin, kun kostat niille?kouvotsvoni sanoi:Ihan vaan kostoksi en mene nukkumaan.
En minä silmilleni vaan universumille kostan.. Silmät kyl kohta kostuu, sen verta herkistynyt mielentila.Thunder sanoi:Kiusasivatko silmäsi sinua jotenkin, kun kostat niille?
Ei isämme Big Bang ole Toiselle Maailmalle tehnyt mitään, pitänyt vaan hyvää huolta. Älä nyt sentään yölampusta herkisty, saat uuden.kouvotsvoni sanoi:En minä silmilleni vaan universumille kostan.. Silmät kyl kohta kostuu, sen verta herkistynyt mielentila.
Eikös toinen maailma ole toinen universumi?Thunder sanoi:Ei isämme Big Bang ole Toiselle Maailmalle tehnyt mitään, pitänyt vaan hyvää huolta. Älä nyt sentään yölampusta herkisty, saat uuden.
Koska saan uuden?Thunder sanoi:Älä nyt sentään yölampusta herkisty, saat uuden.
Sitten kun tilillesi kilahtaa Ruotsissa pyörivät rahat tai valtion nyöreistä.kouvotsvoni sanoi:Joko kohta saan?
Valtiolta ei tililleni kapsahtane senttiäkään ennen veronpalautuksia, jollei sit mätkyvuosi.. Ruotsista vielä vähemmän rahaa tulossa, kun se tyyppi ja sillee, juunou.Thunder sanoi:Sitten kun tilillesi kilahtaa Ruotsissa pyörivät rahat tai valtion nyöreistä.
Ei vissiin ihan odotetulla tavalla ole lähtenyt paikat paranemaan?Jr- sanoi:Kyllä taas vituttaa. Kävin kuvissa ja perään lekurilla, 1kk lisää sairaslomaa ja kipsin kanto jatkuu edelleen. Pikkuhiljaa menee hermo tähän 'sairasteluun' joulukuun puolestavälistä kuitenkin ollut tuo kipsi kädessä. :mad_old:
Kyä nyt miestä oikein koetellaan. Onkohan mun 'tuurini' tarttunut sinuun?:doubtful:Jr- sanoi:Kyllä taas vituttaa. Kävin kuvissa ja perään lekurilla, 1kk lisää sairaslomaa ja kipsin kanto jatkuu edelleen. Pikkuhiljaa menee hermo tähän 'sairasteluun' joulukuun puolestavälistä kuitenkin ollut tuo kipsi kädessä. :mad_old:
On niin pirstaleina tuo olkavarrem luu, että sen kestää parantua kauan.... Raksalla en oo oikeastaan sitten kolarin jälkeen kuin lisännyt puita pesään Muutenkin oon ottanut aika iisisti ja varonut tota kättä.burb sanoi:Ei vissiin ihan odotetulla tavalla ole lähtenyt paikat paranemaan?
Mikäs moisen aiheuttaa? Ekana valitettavasti mulla tulis mieleen että sä olet sitten lääkärin ohjeiden vastaisesti rehkinyt siellä raksallasi... ? :doubtful: