Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jr- sanoi:
On niin pirstaleina tuo olkavarrem luu, että sen kestää parantua kauan.... Raksalla en oo oikeastaan sitten kolarin jälkeen kuin lisännyt puita pesään :eek: Muutenkin oon ottanut aika iisisti ja varonut tota kättä.
Hyvä niin, parempi vaan pysytellä työnjohtohommissa.
Tylsä juttu yht'kaikki että just tuollaiseen saumaan tuli tuollainen kädettömyys, vaikka eipä sitä hyvää saumaa taida koskaan olla...
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Taitaa olla 15000 postaus tässä toikissa.:thumbup:

Onnittelut Ryynärille hienosta toikista.:ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
15001:n oli tuo, koska eka postaus saa numeron 0;)
Ei saa, mutta siitä huolimatta tuo oli kuin olikin postaus numero 15001. Replies osastoon tuli luku 15000 täyteen.:thumbup:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Onko tämä pahuksen forum tänään erityisen hidas, vai onko vika minun koneessani tai yhteyksissä. :eek:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olga sanoi:
Onko tämä pahuksen forum tänään erityisen hidas, vai onko vika minun koneessani tai yhteyksissä. :eek:
Mulla toimii kans aika huonosti välillä tämä sivu. Taidanpa syttää noita bannereita ja blokata ne, katsotaan josko auttais.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Minullakin sivu toimii nopeasti eikä hitaasti...hetkinen?...
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
burb sanoi:
Mulla toimii kans aika huonosti välillä tämä sivu. Taidanpa syttää noita bannereita ja blokata ne, katsotaan josko auttais.
Nonnih, siinähän se taisi vika ollakin. Ja tarkemmin sanottuna lienee tradedoubler joka tökkii.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
burb sanoi:
Nonnih, siinähän se taisi vika ollakin. Ja tarkemmin sanottuna lienee tradedoubler joka tökkii.
Samaa mieltä, että se on syyllinen, joka vauhdittaa eikä yritä hidastaa...Hetkinen?...
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
burb sanoi:
Nonnih, siinähän se taisi vika ollakin. Ja tarkemmin sanottuna lienee tradedoubler joka tökkii.
Säätämisesi vaikutti näköjään tännekin, kitoos :thumbup:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
jupla sanoi:
Säätämisesi vaikutti näköjään tännekin, kitoos :thumbup:
Eipä kestä. Ja jos ei kestä niin hajotkoon! ÄHHÄÄÄHÄÄ! Hassuttelua!

Nyt mulla toimii ilman blokkaustakin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
XP halusi päivitellä jotain juttujaan "genious pliiplaa", ja sitten ilmoitti, että tahtoo näyttää mitä hyötyä on aidon Windowsin käytöstä. Sivu aukesi kera tekstin "Sivua ei voi ladata":D
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
kouvotsvoni sanoi:
XP halusi päivitellä jotain juttujaan "genious pliiplaa", ja sitten ilmoitti, että tahtoo näyttää mitä hyötyä on aidon Windowsin käytöstä. Sivu aukesi kera tekstin "Sivua ei voi ladata":D
Kas kas.:D
 
Ylös