Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Hesari oli vertaillut tänään netissä toimivien tallennuspalveluiden hintoja. Mukaan oli otettu umpisurkea sonera, sekä Storage IT joka vaikuttikin vähän paremmalta, mutta jonka hintoja en löytänyt.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jokaisessa toimistossa pitäisi olla vähintään yksi Asok, ihan noin niinkuin varmuuden vuoksi. Ja vaikka kostoks.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Pihalla äsken käydessäni huomasin kuinka yhdeltä koiralta oli veto lopussa, vuotipa ressukalta peräkin. No, eipä aikaakaan kun paikalle tuli toinen, ilmeisestikin poliisikoira kun oli pistooli vyön alla, ja ryhtyi antamaan apua väsyneelle. Hetken työnneltyään sai kuin saikin toisen käyntiin, ainakin äänestä päätellen, ja niin molemmat karjaisivat lopussa oikein HURRAA -huudon ilmoille.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Rupesin miettii tänää, että milläs planilla sitä menis eteenpäin. Tsekkailin tänään tilkkarifirmojen työpaikkailmotuksia, ja kysyntää olis vastavalmistuneillekin aikasen paljon. Tuleva lakimuutos sitä vielä vauhdittaisi. KHT-opinnot on melkeen puoliks jo suoritettu, ja olen tässä laskeskellut, että vuoden kävis kovaa vielä koulua, niin ei ois jäljellä kun pari syväriä ja kandi+gradu. Ois melkeen syksyks 2009 valmis. Eri asia on onko touhussa mitään järkeä, noita hommia ei suhdannevaihtelut paina ja töitä ehtii tehdä isonakin ihan tarpeeksi. Houkuttais aika simona kyl siirtyy jo työelämään, kun maali on iso ja selkeä edessä. Alkaa lukeminen selkeesti tuntuu jo välivaiheelta. Sais kivasti KHT-paprut handuun ennen 30v-synttäreitäkin toivottavast.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
JOC sanoi:
Rupesin miettii tänää, että milläs planilla sitä menis eteenpäin. Tsekkailin tänään tilkkarifirmojen työpaikkailmotuksia, ja kysyntää olis vastavalmistuneillekin aikasen paljon. Tuleva lakimuutos sitä vielä vauhdittaisi. KHT-opinnot on melkeen puoliks jo suoritettu, ja olen tässä laskeskellut, että vuoden kävis kovaa vielä koulua, niin ei ois jäljellä kun pari syväriä ja kandi+gradu. Ois melkeen syksyks 2009 valmis. Eri asia on onko touhussa mitään järkeä, noita hommia ei suhdannevaihtelut paina ja töitä ehtii tehdä isonakin ihan tarpeeksi. Houkuttais aika simona kyl siirtyy jo työelämään, kun maali on iso ja selkeä edessä. Alkaa lukeminen selkeesti tuntuu jo välivaiheelta. Sais kivasti KHT-paprut handuun ennen 30v-synttäreitäkin toivottavast.
Vinkki: ota opintolaina, lennä Kampotsaan travelleriksi puoleksi vuodeksi ja tuo tullessasi repullinen heroiinia. Sillä voit maksaa velat pois ja jää vielä mitä laittaa huoriinkin. Oot kokemusta rikkaampi, sitä on sitten mukava muistella kiikkustuolissa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
KnowHow sanoi:
Vinkki: ota opintolaina, lennä Kampotsaan travelleriksi puoleksi vuodeksi ja tuo tullessasi repullinen heroiinia. Sillä voit maksaa velat pois ja jää vielä mitä laittaa huoriinkin. Oot kokemusta rikkaampi, sitä on sitten mukava muistella kiikkustuolissa.
Kannattaisin Kampotsaan paluuta huumeitten myynnin jälkeen, kun tunnetusti idässä tehdään työtä halvemmalla, jäisi vielä enämpi rahaa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
JOC sanoi:
Rupesin miettii tänää, että milläs planilla sitä menis eteenpäin. Tsekkailin tänään tilkkarifirmojen työpaikkailmotuksia, ja kysyntää olis vastavalmistuneillekin aikasen paljon. Tuleva lakimuutos sitä vielä vauhdittaisi. KHT-opinnot on melkeen puoliks jo suoritettu, ja olen tässä laskeskellut, että vuoden kävis kovaa vielä koulua, niin ei ois jäljellä kun pari syväriä ja kandi+gradu. Ois melkeen syksyks 2009 valmis. Eri asia on onko touhussa mitään järkeä, noita hommia ei suhdannevaihtelut paina ja töitä ehtii tehdä isonakin ihan tarpeeksi. Houkuttais aika simona kyl siirtyy jo työelämään, kun maali on iso ja selkeä edessä. Alkaa lukeminen selkeesti tuntuu jo välivaiheelta. Sais kivasti KHT-paprut handuun ennen 30v-synttäreitäkin toivottavast.
Jostain syystä tuosta tuli mieleen ihan toiset 'syvärit', jotka liittyivät aiempien sukupolvien elämään. :frown:
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Olga sanoi:
Jostain syystä tuosta tuli mieleen ihan toiset 'syvärit', jotka liittyivät aiempien sukupolvien elämään. :frown:
Tottahan tuokin. Pappa oli tuolla nuorempana kuin minä nyt. Eipähän ole ennen tuokaan assosiaatio tullut mieleen.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
KnowHow sanoi:
Vinkki: ota opintolaina, lennä Kampotsaan travelleriksi puoleksi vuodeksi ja tuo tullessasi repullinen heroiinia. Sillä voit maksaa velat pois ja jää vielä mitä laittaa huoriinkin. Oot kokemusta rikkaampi, sitä on sitten mukava muistella kiikkustuolissa.
Joku muu ehkä, muttei sovi mulle välttämättä, jollekin muulle ehkä. Tilintarkastaja na saisi elää mulle sen suhteen sopivaa elämää, kun kausiluonteisesti synkkä talvi ois duunia ja kesät vapaita. Se on se mun juttu, ja sitä oikeasti houkuttais siirtyy eteenpäin tekee. Koulu tuntuu todellakin vain siltä välivaiheelta tällä hetkellä, eikä sellaiselta ajanjaksolta, jonka ei välttämättä haluisi loppuvan. Hauskaahan on ollut, eka vuosi, mutta opiskelemaan tänne on tultu, ja valmistumaan jotta pääsisi joskus töihin.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Jopas taas pääsi Kajaani pääuutisiin.

Turvapaikanhakijoiksi tekeytyneitä varkaita liikkellä
Julkaistu 28.02.2007, klo 20.22 (päivitetty 28.02.2007, klo 20.34)

Pohjois- ja Keski-Suomessa liikkuu turvapaikanhakijoiksi tekeytyneitä varasporukoita. Poliisin mukaan kyseessä on järjestelmällinen ja ulkomailta ohjattu rikollisuus, koska myymälävarkaat ovat postittaneet varastamiaan tavaroita kotimaihinsa Itä-Eurooppaan.

Turvapaikanhakijoiksi tekeytyneet rikolliset ovat varastelleet syksystä lähtien eri puolilla Suomea. Keskuspaikkana on ollut Kajaani ja keskiviikkona poliisi vangitsikin Kajaanissa seitsenhenkisen myymälävarasjengin johtajat. Koko kopla on entisen Neuvostoliiton alueelta Suomeen tulleita turvapaikanhakijoita.

Ensimmäinen iso varkausrypäs paljastui marraskuussa, kun kaksi varasta jäi kiinni itse teosta kaupan hyllyltä. Poliisi jäljitti lopulta kymmenen turvapaikanhakijaa, joiden asunnoista löytyi varastettua tavaraa kymmenien tuhansien eurojen arvosta.

Lisäksi selvisi, että varkaat olivat postittaneet satoja kiloja vohkittuja esineitä kotimaihinsa Itä-Eurooppaan. Postitus paljasti, että kyseessä on järjestelmällinen ja ohjattu toiminta.
Juupa juu. :nope:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Jep. Täytyy sanoa, että mun maantieto oli ainakin Kajaanin osalta aika heikolla tolalla. Olin vähän ihmeissäni, että tuollako se onkin... :-/
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
JOC sanoi:
Koulu tuntuu todellakin vain siltä välivaiheelta tällä hetkellä, eikä sellaiselta ajanjaksolta, jonka ei välttämättä haluisi loppuvan. Hauskaahan on ollut, eka vuosi, mutta opiskelemaan tänne on tultu, ja valmistumaan jotta pääsisi joskus töihin.
Turha kiirekkin on pahasta. Työelämässä me nuoret ehditään olemaan vielä 40 vuotta. On siinäkin jo ihan riittävästi. Nimimerkki entinen opiskelija, nykyinen duunari.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
patriot sanoi:
Turha kiirekkin on pahasta. Työelämässä me nuoret ehditään olemaan vielä 40 vuotta. On siinäkin jo ihan riittävästi. Nimimerkki entinen opiskelija, nykyinen duunari.
:nope:

Pakko olla samaa mieltä Ohjuksen kanssa. Vika vuosi opiskellessa tuntu siltä, että nyt haluaa pois työelämään. Työelämässä tajusi sitten opiskelun edut :)
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Moe Szyslak sanoi:
Koskaan ei ole ollut niin paljon rahaa, kuin opiskellessa.:ahem:
Minä taidan olla sitten "urani" huipulla, kun nyt menee taloudellisesti paremmin kuin koskaan. Tästä eteenpäin sitten näillä näkymin mennäänkin jo alaspäin :D Onneksi elämänlaatua ei voida mitata mammonan määrällä :p
 

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
JOC sanoi:
Rupesin miettii tänää, että milläs planilla sitä menis eteenpäin. Tsekkailin tänään tilkkarifirmojen työpaikkailmotuksia, ja kysyntää olis vastavalmistuneillekin aikasen paljon. Tuleva lakimuutos sitä vielä vauhdittaisi. KHT-opinnot on melkeen puoliks jo suoritettu, ja olen tässä laskeskellut, että vuoden kävis kovaa vielä koulua, niin ei ois jäljellä kun pari syväriä ja kandi+gradu. Ois melkeen syksyks 2009 valmis. Eri asia on onko touhussa mitään järkeä, noita hommia ei suhdannevaihtelut paina ja töitä ehtii tehdä isonakin ihan tarpeeksi. Houkuttais aika simona kyl siirtyy jo työelämään, kun maali on iso ja selkeä edessä. Alkaa lukeminen selkeesti tuntuu jo välivaiheelta. Sais kivasti KHT-paprut handuun ennen 30v-synttäreitäkin toivottavast.
On sulla ihailtavan määrätietoinen asenne opiskeluun (tuollaisen mäkin olisin halunnut). Anna mennä. Hujauta ne opinnot läpi jos puhtia riittää. Eikä se opiskelijaviihdekään ole niin tasokasta, että siihen kannattaa takertua. Typerä myytti.

Ala sulla on kyllä kuivakka. Tuota ei lyö kun joku kääntäjän duuni.
 
Ylös