kouvotsvoni
Banjottu
Rupea kouvoksi. Tää on ihan kivaa, mitä nyt päässä alkaa viirata kesää ja eläkettä odotellessa:ahem:Moe Szyslak sanoi:Eipä muuten tule mieleen yhtään duunia, mitä tekis mielellään. :thumbfh:
Rupea kouvoksi. Tää on ihan kivaa, mitä nyt päässä alkaa viirata kesää ja eläkettä odotellessa:ahem:Moe Szyslak sanoi:Eipä muuten tule mieleen yhtään duunia, mitä tekis mielellään. :thumbfh:
Hyvin kulki ja turskat vaan parahteli. :thumbup:Moe Szyslak sanoi:Ai ai ai, ei kulje Roposella ja turska saavuttaa. :jaska:
:nope:kouvotsvoni sanoi:Rupea kouvoksi. Tää on ihan kivaa, mitä nyt päässä alkaa viirata kesää ja eläkettä odotellessa:ahem:
Neuropsykokin nyökytti ahemia tänään:ahem:PekPoy sanoi::nope:
Joo, Saksan ja Liettuan väliin. Hassuttelua. Hähä.JOC sanoi:Hhmp. Ei tullut kertauskutsu kuin vain 11 päivälle. Odotin 19 päivän keikkaa. Jäänee puola sitten väliin
Tuota luksusta ei työnteossa oo ikuna osunu kohdalle, neljännesvuosisadan yo-merkonomina oon ettiny....jaska sanoi:Pitää vain löytää se mistä itse pitää...
Minulla on ollut yksi kesätyö, mitä olisin tehnyt jopa ilmaiseksi :eek!:ettelbruck sanoi:Tuota luksusta ei työnteossa oo ikuna osunu kohdalle,
Meillä kun on vapaaehtoinen porukka, niin se leimaa toimintaa aika paljon. Kun mennään, mennään tosikovaa, mutta muuten kaikki on tosi rentoa, siis se loppuaika. Se tietysti vaikuttaa että meillä on joukkueenjohtajatkin skappareita.Vilperi sanoi:Kertauksia yksi takana ja meno oli kyllä kovempaa kuin suurin osa itse palveluajasta. Ei voinut kyllä mistään lomaviikosta puhua.
No en nyt tiedä... Melko ylimieliset.. Haukuttiin kaikki markkinoinnin opiskelijat ja kiillotettiin omaa kilpeä. :nope: :thumbdownOlga sanoi:Hyvät perustelut. :ahem:
Osus ja uppos vai?patriot sanoi:No en nyt tiedä... Melko ylimieliset.. Haukuttiin kaikki markkinoinnin opiskelijat ja kiillotettiin omaa kilpeä. :nope: :thumbdown
Samaa mieltä. Ilmanaikuista tanssia ja laulua -sakkia, kaikista rasittavimpia. Mitä tuolta bisneksen puolelta tiedän siis.JOC sanoi:No markkinoinnin lukijat on markkinoinnin lukijoita, rakentelevat brändejä sun muuta. Yleinen pilkankohde ainakin meillä, lukivat sitten markkinointiaan suomeksi tai englanniksi.
En tiedä tuon taustoja, mutta itselläni surkeimpia fiiliksiä oli silloin kun vaimo ja tyttö muuttivat paikkakunnalta muutamaa viikkoa minua ennen. Jäin patjan, tietokoneen ja kahvinkeittimen kanssa asumaan muuten täysin tyhjään taloon. Oli kohtalaisen kova paikka tulla töiden jälkeen "kotiin" Joka ikinen kerta pala takertui kurkkuun.belated sanoi:Nukuin kaksi yötä lattialla tyhjässä 200:n neliön asunnossa Kauniaisissa. :jaska: