Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Flunssa mänt...mut nyt on sitten ripuli...:frown: no, säästän teidän likaisilta yksityiskohdilta.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Jostain lehdestä muistan lukeneeni jutun, jonka kuvassa Katainen poltti, joten ei tuo varmaankaan ollut tarkoitettu salattavaksi.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tulin muuten saunasta ja vesihierronnasta.:thumbup:

Sitä ennen juoksulenkki ja safka.:ahem:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Pitänee kesällä aikansa kuluksi alkaa väsäämään tällasta, tai jotain tän tapaista jos vaikka H-D Look:lla.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Micael sanoi:
Pitänee kesällä aikansa kuluksi alkaa väsäämään tällasta, tai jotain tän tapaista jos vaikka H-D Look:lla.
Pitäiskö ton olla hieno? :eek:

P.S. Olin jo kirjoittamaisillani, että tostahan sais näppärän compuutterikotelon, kunnes hiffasin, että sehän on compuutterikotelo :D
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Il Tempo Gigante sanoi:
HUOM!

Hahmo 'Dominic' esiintyy juuri nyt 4:elosella. Siis telkkarissa.
Mitäs teki hän?

Ykkösen Aamutv:n urheiluosiossa ei mainittu sanaakaan formuloista. Kuka sitä nyt semmosta olis tahtonutkaan nähdä, kun mahdollisuus kuulla kaikenmaailman III divarin käsipallosankareista ja pyöräilyhuippujen vauhtia Kempeleen ympäriajoissa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Novoiny helkkari! Se sotaveteraanipolkupyörähuutokauppa meni jo kiinni.
Eilen tuli ilmoitus s-postiin että mun tarjous oli ylitetty ja ajattelin tänä iltana katsella että kuinka paljon siitä vielä viitsisi tarjota.
Myöhäistä itkeä kun kusi on jo housussa. :jaska:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Laitoin nyt kuitenkin sotavegetaareille pienen lahjoituksen, sehän se pääasia tässä oli eikä se että mä olisin saanut pyörän.

MUTTA OLIS SE SILTI OLLU KIVA SAADA SE PYÖRÄ!!!! :jaska: :jaska: :jaska: :mad_old:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Micael sanoi:
Pitänee kesällä aikansa kuluksi alkaa väsäämään tällasta, tai jotain tän tapaista jos vaikka H-D Look:lla.
Voisit vaikka tehdä tämän:


 
Ylös