6-7 astetta oli lämpöä aamulla täällä Savossa...:frank: Eilen n 20 iltapäivällä, mutta ei enää tänään...belated sanoi:Huomenta! Ateenassa paistaa aamuaurinko (pilven takana) ja lampoa on +5.
Terveisia sinne kylmaan kotisuomeen. :mad_old:
Postimerkkikin on 55 senttinen!Mikalle oma postimerkki
Mika Häkkinen (kuvassa) saa oman postimerkin Itävallassa. Vuosien 1998 ja 1999 maailmanmestari on valittu seuraavaksi tähdeksi postimerkkisarjaan, jossa esiintyvät 30 F1-legendan kasvot. 55 sentin postimerkissä nähdään Häkkisen kasvot ja hänen vuoden 1999 voittoisa MP4-14 -autonsa.
Kuis monella on muuten vielä tallessa se oisko 1998-mestaruuden jälkeen tehty Mika-postimerkki? Mulla taitaa jossain lokerossa ollaOlga sanoi:Tämä juttu oli täällä jo eilen, mutta nyt tuli mieleen, että luulis olevan hankalaa noin suurten kirjekuorten kanssa.
Postimerkkikin on 55 senttinen!
Väistin tämän uhkaavan vaaran syömällä kevyesti ja ostin lisäksi ED Redberry-energiajuomaa. Kyllä kohta jalka vippasee.burb sanoi:Gauhee väsymys ja hirmuinen nälkä.
Nyt kohta kun laitan lounaan vatsaan niin varmasti tulee uni.
On on!VJR sanoi:Kuis monella on muuten vielä tallessa se oisko 1998-mestaruuden jälkeen tehty Mika-postimerkki? Mulla taitaa jossain lokerossa olla
Nyt kyllä vähän hävettää kun menin tunnustamaan tällaisen rivon totuuden elämästäni.burb sanoi:Mulla ei ole Mika-postimerkkiä koskaan ollutkaan.
Katsoin. Oli aika rajua.Vesku sanoi:Katsoiko kukaan illalla MOTtia?
Joltain harrastaja-eläintenpitäjältä/arkkitehdilta lahdataan sonnit + lampaat lähinnä sen vuoksi, ettei suostu laittamaan niille korvamerkkejä?!:doubtful:
Tulee uusintana klo 17.10 TV1 tänään...
Mulla olis. Lähettäisin postissa kera osoiteliitteen, muttei tuo taida enää kelvata postimerkiksi:thumbfh:burb sanoi:Mulla ei ole Mika-postimerkkiä koskaan ollutkaan. Voishan tuon tilata, niin olis lapsenlapsille näytettävää.
Kyllä kelpaa.kouvotsvoni sanoi:Mulla olis. Lähettäisin postissa kera osoiteliitteen, muttei tuo taida enää kelvata postimerkiksi:thumbfh:
Miten sulla noin niinku muuten menee?burb sanoi:Ohasseny helkkari ettei noista fakseista päästä jo eroon, jumankekka sentään.
Nuo tekniikan fossiilit, suttaavat sielunviholliset, piipittävät penteleet, rikkoutumisalttiit ralfschuumacherit, ovat kyllä varmasti niitä jotka hirtetään ensimmäisenä kun vallankumous tulee.
Painakaa nämä sanat mieleenne.
Hirvee kiire, en kerkiä nyt kommentoimaan tänne vapaaseen yhtään mitään.OoPee sanoi:Miten sulla noin niinku muuten menee?
Sama ongelma, Harmi, olis ollu kiva jutellaburb sanoi:Hirvee kiire, en kerkiä nyt kommentoimaan tänne vapaaseen yhtään mitään.