Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

belated

Well-known member
Liittynyt
25.1.2002
Viestit
1843
Sijainti
Αθήνα
Huomenta! Ateenassa paistaa aamuaurinko (pilven takana) ja lampoa on +5.
Terveisia sinne kylmaan kotisuomeen. :mad_old:
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
belated sanoi:
Huomenta! Ateenassa paistaa aamuaurinko (pilven takana) ja lampoa on +5.
Terveisia sinne kylmaan kotisuomeen. :mad_old:
6-7 astetta oli lämpöä aamulla täällä Savossa...:frank: Eilen n 20 iltapäivällä, mutta ei enää tänään...
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olen loistokunnossa.
Normaalisti olen ajoissa odottelemassa lähijunaa, mutta tänään tuli sen verran kiirus että viimeinen 200m piti juosta. Eikä tuokaan ollut mikään pakko, meneehän noita junia niin usein mutta ajattelin huvikseni hieman kirmailla.
Alku lähti hyvin, olin nopea ja askel vakaa, puolessa välissä tuli paniikki että enkö kerkiäkään ja yritin kiristää vauhtia mutta silloin iski maitohapot jalkoihin.
Ryntäsin viimeiset metrit (sivullisesta se luultavasti näytti kutakuinkin Batistinimaisesti hidastetulta askellukselta) junaan ja aloin huohottamaan.
Huopalahdessa pystyin hengittämään normaalisti ja Pasilassa ei enää pyörryttänyt.
Kai tää olisi pitänyt tuonne treenitoikkiin pistää.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tämä juttu oli täällä jo eilen, mutta nyt tuli mieleen, että luulis olevan hankalaa noin suurten kirjekuorten kanssa. :eek:
Mikalle oma postimerkki

Mika Häkkinen (kuvassa) saa oman postimerkin Itävallassa. Vuosien 1998 ja 1999 maailmanmestari on valittu seuraavaksi tähdeksi postimerkkisarjaan, jossa esiintyvät 30 F1-legendan kasvot. 55 sentin postimerkissä nähdään Häkkisen kasvot ja hänen vuoden 1999 voittoisa MP4-14 -autonsa.
Postimerkkikin on 55 senttinen! :rolleyes:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Gauhee väsymys ja hirmuinen nälkä.
Nyt kohta kun laitan lounaan vatsaan niin varmasti tulee uni.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Olga sanoi:
Tämä juttu oli täällä jo eilen, mutta nyt tuli mieleen, että luulis olevan hankalaa noin suurten kirjekuorten kanssa. :eek:
Postimerkkikin on 55 senttinen! :rolleyes:
Kuis monella on muuten vielä tallessa se oisko 1998-mestaruuden jälkeen tehty Mika-postimerkki? Mulla taitaa jossain lokerossa olla
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
On tallessa ja on ensipäiväkuorellakin. :ahem:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mulla ei ole Mika-postimerkkiä koskaan ollutkaan. Voishan tuon tilata, niin olis lapsenlapsille näytettävää.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
burb sanoi:
Gauhee väsymys ja hirmuinen nälkä.
Nyt kohta kun laitan lounaan vatsaan niin varmasti tulee uni.
Väistin tämän uhkaavan vaaran syömällä kevyesti ja ostin lisäksi ED Redberry-energiajuomaa. Kyllä kohta jalka vippasee.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Katsoiko kukaan illalla MOTtia?
Joltain harrastaja-eläintenpitäjältä/arkkitehdilta lahdataan sonnit + lampaat lähinnä sen vuoksi, ettei suostu laittamaan niille korvamerkkejä?!:doubtful:
Tulee uusintana klo 17.10 TV1 tänään...
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Vesku sanoi:
Katsoiko kukaan illalla MOTtia?
Joltain harrastaja-eläintenpitäjältä/arkkitehdilta lahdataan sonnit + lampaat lähinnä sen vuoksi, ettei suostu laittamaan niille korvamerkkejä?!:doubtful:
Tulee uusintana klo 17.10 TV1 tänään...
Katsoin. Oli aika rajua. :eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Mulla ei ole Mika-postimerkkiä koskaan ollutkaan. Voishan tuon tilata, niin olis lapsenlapsille näytettävää.
Mulla olis. Lähettäisin postissa kera osoiteliitteen, muttei tuo taida enää kelvata postimerkiksi:thumbfh:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ohasseny helkkari ettei noista fakseista päästä jo eroon, jumankekka sentään. :mad:
Nuo tekniikan fossiilit, suttaavat sielunviholliset, piipittävät penteleet, rikkoutumisalttiit ralfschuumacherit, ovat kyllä varmasti niitä jotka hirtetään ensimmäisenä kun vallankumous tulee.
Painakaa nämä sanat mieleenne.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Ohasseny helkkari ettei noista fakseista päästä jo eroon, jumankekka sentään. :mad:
Nuo tekniikan fossiilit, suttaavat sielunviholliset, piipittävät penteleet, rikkoutumisalttiit ralfschuumacherit, ovat kyllä varmasti niitä jotka hirtetään ensimmäisenä kun vallankumous tulee.
Painakaa nämä sanat mieleenne.
Miten sulla noin niinku muuten menee? :eek:
 
Ylös