Onko kuvassa näkyvä hahmo nainen vai mies?:doubtful:Micael sanoi:Tulee muuttumaan tuosta jonkun verran ennen kesää:
Onneksi ei hinkua ollut yläaste-ikäisenäkään mopoihin, niin ei kateus iske.Il Tempo Gigante sanoi:Täällä on yksi HD-henkinen tyyppi, jolle pukkaa lievää kademieltä.
(Mutta kun järjestää asiansa sillätavoin, että ylimääräistä harrasterahaa ei kertakaikkiaan jää, niin oma kai sitten on vikansa).
On.Jacques sanoi:Onko kuvassa näkyvä hahmo nainen vai mies?:doubtful:
Mites noitten liimojen kanssa?burb sanoi:Jos on "Alkoholin nauttiminen kielletty" -kiellon vaikutusalueella, niin saako juoda alkoholia jos ei yhtään nauti siitä?
Hampaat irvessä taskulämmintä kossua, kakomista ja vedet silmiin.
Minulla ei ole ongelmia liiman käytön suhteen, jos sitä tarkoitat.kouvotsvoni sanoi:Mites noitten liimojen kanssa?
En vaan saako niistä nauttia alueella, jolla ei saa lasolista pirskahtelevasta ja terävästä mausta nauttia?burb sanoi:Minulla ei ole ongelmia liiman käytön suhteen, jos sitä tarkoitat.
Sitä se humala teettää:alppu: Anna auto Thyllikselle.jaska sanoi:Sain sähköpostiini varausvahvistuksen, että mulle on varattu elokuun alussa Islannissa Hertzin vuokra-auto (Avensis tai vastaava), maksanut olen sen näköjään luottokortilla.
Valitettavasti mulla ei vain ole:
- Lentolippuja Islantiin
- ko. luottokorttibrandin korttia, jolla varaus on maksettu
En myöskään ole tehnyt ko. varausta.
:alppu:
Siis yritätkö väittää että mä sniffaan liimaa päivittäin tai ainakin arkisin klo 08.00-16.00? Sitäkö sinä tässä nyt vihjailet?kouvotsvoni sanoi:En vaan saako niistä nauttia alueella, jolla ei saa lasolista pirskahtelevasta ja terävästä mausta nauttia?
Voisitko kouvo pikkuhiljaa lopetella tuon vihjaamisen että mä imen liuottimia iloon, suruun ja välillä muuten vaan.kouvotsvoni sanoi:Sitä se humala teettää:alppu: Anna auto Thyllikselle.
Eli vihjaat burbin olevan poliiseillepersettänäyttäväpitkätukkahippiliimanhaistelija ?kouvotsvoni sanoi:En vaan saako niistä nauttia alueella, jolla ei saa lasolista pirskahtelevasta ja terävästä mausta nauttia?
Törkeetä tuollainen vihjailu, ne ei edes ollu poliiseja.Formulanomi sanoi:Eli vihjaat burbin olevan poliiseillepersettänäyttäväpitkätukkahippiliimanhaistelija ?
...vaan ruottalaisia lätkäturistejaburb sanoi:Törkeetä tuollainen vihjailu, ne ei edes ollu poliiseja.
Nuo mainitsemasi seikat eivät phisingissä merkitse mitään. Aina osuu kohdalle joku, jolla moinen kortti on ja klikkailee epätoivoisesti meilissä olevia linkkejä "peruuttaakseen varauksen".jaska sanoi:Valitettavasti mulla ei vain ole:
- Lentolippuja Islantiin
- ko. luottokorttibrandin korttia, jolla varaus on maksettu
En myöskään ole tehnyt ko. varausta.
:alppu: