Olga
.
Ja sitten on vuorossa tunnin tirsat.
No nyt sä olet vissiin jo irkissäkin vihjaillut mun kuskaavan erikeepperiä kotiin selkä vääränä, kun kerran R&K:kin jo asiasta tietää.kouvotsvoni sanoi:Tämä on sitä mediapeliä! Ajatuksiani ja kirjoituksiani on tulkittu väärin, tai vaikka olisikin tulkittu oikein, niin ei asianlaita ole niin.
Tuostapa tulikin mieleen että tosiaan nuo ikkunat pitänee pestä. On se vaan kumma, miten paljon paskaa kuudennen kerroksenkin ikkunoihin talven aikana kertyy.burb sanoi:Ikkunat kevätpesty. En nuuhkinut pesuaineita.
Miten sä pystyt noiden sun 'päiväunien' jälkeen nukkumaan yöt?Olga sanoi:Meni reilu kaksi.
Ihan sama kunhan ei ala vihjailemaan mun nikotiinin ja kofeiinin sekakäytöstä.Runar ja Kyllikki sanoi:Nyt kouvo sano sätissä, että burb kuulemma lisäks haistelee pesuaineita ja syöpi halluja aiheuttavia sieniä!!
Ihan helposti. Mullon niin hyvät 'hermot', että voin nukkua milloin vain ja missä vain. Uni tulee hetkessä, jos on mahdollista.Captain Howdy sanoi:Miten sä pystyt noiden sun 'päiväunien' jälkeen nukkumaan yöt?
Moon vähän semmoinen ihmevekotin. :ahem:Sun ekat postaukset forumille ilmestyy yleensä joskus 6 aikaan aamulla, joten aamuherätyskin on aika epäinhimilliseen aikaan...
Ei tää oli kyllä ihan aito maili, ei tuolla ollut edes mitään peruutuslinkkejä.Runar ja Kyllikki sanoi:Nuo mainitsemasi seikat eivät phisingissä merkitse mitään. Aina osuu kohdalle joku, jolla moinen kortti on ja klikkailee epätoivoisesti meilissä olevia linkkejä "peruuttaakseen varauksen".
No en mennyt halpaan, pidin koruni ihan itelläni, enkä mennyt paikalle. Mokomatkin rosvot!Hei. Jokelan talossa kevätnäyttely 21-22.04 Pystytys pe 20.04 klo. 17.15 alkaen. jos et pääse perjantaina, voit jättä korut toimistoon tai Elville. Ilona
Pelasit siis Geoff Grammonin F1GP nelosta :thumbup:Il Tempo Gigante sanoi:Katos, vedin vissiin bussipysäkin jarrutuksessa kuin huomaamatta rinnalle, ja pääsin ohi. Lähtösuoran ja hiusneulan jälkeen aukee Eau Rouge ja Schumi jää.
*tuulettaa*
kouvotsvoni sanoi:Mitä tulee burbin aineitten käyttöön, niin sanonpahan vaan, että käytin mallina yhtä hänen I-luokan aikaista äidinkielenainettaan enkä kadu. "Oli mummolasa. Sielä sai uida. Oli lämin. Kiva kesä."
Itse asiassa hinkuivat vaimosi uutta sormusta.Vellu sanoi:Mullekin tuli tuollainen phising -sms, jossa sanottiin seuraavaa:
No en mennyt halpaan, pidin koruni ihan itelläni, enkä mennyt paikalle. Mokomatkin rosvot!
Siinä oli tosiaan tuollainen toimimaton linkkikin mukana. Yritin klikata sitä, mutta mitään ei tapahtunut!
Saakelin rosmot! Kyllä nyt sapettaa ja kiukku kihisee, kun tuollaisia saa olla vapaalla jalalla!jps sanoi:Itse asiassa hinkuivat vaimosi uutta sormusta.
toleranssisiipi sanoi: