Luin paketin... Ajattelin, että jopas on YSP:llä 'paketti'.Ylen Sankia Priha sanoi:Tuommoisen projektin kanssa on tullut painiskeltua tämä ilta.
Toca2 oli kyllä hauska ja hyvä ajopeli:thumbup:burb sanoi:Pitkästä aikaa sain pelattua yhden pelin läpi. Kyseessä oli Toca Race Driver 2.
Vanha peli, tuostahan on jo kolmonenkin ilmestynyt. Saa nähdä meneekö se ostoslistalle. :dunno:
Moe Szyslak sanoi:Mulle ei taida sopia toi kondoomin käyttö lain.:nope:
Ihan sama mitä merkkiä ja mallia käyttää, niin aina mulla on punaisia näppylöitä pakaroitten välissä.
Etkö sä viimeksi kehunut sitä 'Man to Man-lubea'.:ahem:KnowHow sanoi:
Yks näppylä, mut sekin ainoastaan ilman kondomia.Moe Szyslak sanoi:Onko näppylöitä lain?:doubtful:
Ai siinä etupuolella karvoituksessa?:doubtful:KnowHow sanoi:Yks näppylä, mut sekin ainoastaan ilman kondomia.
Pese ydy huolellisesti ennen altaaseen menoa!KnowHow sanoi:Lähden saunaan. :ahem:
Mulla kun ei tota allasta oo ja lähimpään järveenkin on matkaa reipas viisi kilometrinen. Josta tulikin mieleen, että sain mennä viikolla juuri sillä korpijärvellä sijaitsevalle eräkämpälle ja saunalle ikuisen käyttöoikeuden. :ahem:Moe Szyslak sanoi:Pese ydy huolellisesti ennen altaaseen menoa!
Sepäs se.Olga sanoi:Uotinen. :yuck: