toleranssisiipi sanoi:SAIN TÄNÄÄN!
ja toi tilauskin tuli.
Olavi Perkiönmäkeä? Se on muuten sama mies kuin OoPee.Ylen Sankia Priha sanoi:En tarkoita OoPeeta, vaan sitä toista.
Tuli muuten asia mieleen - ja 1995 mielenosoitukset tänä päivänä OoPeen kotikaupungissa - kun aamulla pohdittiin seuraavan loman suuntaamista myös Itävallan maaperälle.Ylen Sankia Priha sanoi:Se olis Itävallan äkäsen miehen syntymäpäivä tänään.. En tarkoita OoPeeta, vaan sitä toista.
En onnittele
Ylen Sankia Priha sanoi:Se olis Itävallan äkäsen miehen syntymäpäivä tänään.. En tarkoita OoPeeta, vaan sitä toista.
En onnittele
On niitä paljon muitakin ihmisiä jotka ois ollu maailman vanhimpia ihmisiä, jos ei olis kuollu.Runar ja Kyllikki sanoi:Tuossa, oisko ollu viime vuoden puolella, taannoinhan uutisoitiin, että kun maailman vanhin ihminen kuoli, niin Hitleristä olisi tullut maailman vanhin ihminen jos olisi elossa.
Ei ois. Yks vaan.jps sanoi:On niitä paljon muitakin ihmisiä jotka ois ollu maailman vanhimpia ihmisiä, jos ei olis kuollu.
Kuka?Runar ja Kyllikki sanoi:Ei ois. Yks vaan.
Yks Tervosen mummo.jps sanoi:
Postinkantaja vaihtui alueella missä mun putiikki on pari viikkoa sitten, sen jälkeen yksikään mun putkaan tullut kirje ei ole tullut omaan postilaatikkoon, vaan aina naapurilafkan. Tänään kessulla käydessäni näin tämän uuden postinkantajan , sanoin hänelle asiasta mutta jatkoi vain matkaansa. Rapusta palatessaan yritin toistaa asian, mutta silloin hän osoitteli korvaansa ja pudisteli päätään, ilmeisesti siis kuuro. Eipä ollut paperilappua taskussa, jotta olisin saanut viestin perille. No naapurilafkasta kantoivat taas postin minulle.ettelbruck sanoi:Mistä löytyis lukutaitoisia työntekijöitä Postiin? Kun nää sählärit tiedetysti hukkaa muutaman meille tulevan lähetyksen/vuosi. Sekä varmasti sellaisia joita emme osaa kaivata.