burb
.
Joo, täytyy porista paremmalla ajalla, nyt ei todellakaan kerkiä edes käymään täällä Foorumilla.OoPee sanoi:Sama ongelma, Harmi, olis ollu kiva jutella
Joo, täytyy porista paremmalla ajalla, nyt ei todellakaan kerkiä edes käymään täällä Foorumilla.OoPee sanoi:Sama ongelma, Harmi, olis ollu kiva jutella
Tuo jos mikä on järjetöntä ja turhaa rahanhukkaa. Itse olin ajaa kakkosvaiheessa jalankulkijan päälle, ja apukuskina ollut arvioija painoi jarrun pohjaan.. Silti tuolla ei ollut mitään merkitystä kortin pysymiselle, kunhan vaan sain palkkioksi lopullisen kortin:alppu:jenan sanoi:Torstaina autokoulun kakkosvaiheen arvioiva ajo. En osaa mitään!
Joko saa soittaa?Olga sanoi:Edessä puolen tunnin tirsat. Älkää soittako sinä aikana.
Saako udella, että avasitko kauden 'uudella' pyörällä ?Micael sanoi:Prätkäkausikin tuli sit aloitettua.
Käytetyllä muutaman vuoden ikäisellä, mutta mulle uudella. Huomenna vois vielä ajella ja kun viikonlopulle on lupailtu räntäsadetta ja viilenevää niin pitää fiksailla hieman vapuksi. Onhan siinä vähän laitettavaa oman maun mukaiseksi mutta eiköhän siitä ihan hyvä tule. mm. putket pitänee vaihtaa hieman "säädyllisempiin" kun tuntuu se jytke vieläkin korvissa.Jr- sanoi:Saako udella, että avasitko kauden 'uudella' pyörällä ?
Muuten olis tosi mielenkiintoista nähdä kuva tosta sun aparaatista. Onnistuisko ?Micael sanoi:Käytetyllä muutaman vuoden ikäisellä, mutta mulle uudella. Huomenna vois vielä ajella ja kun viikonlopulle on lupailtu räntäsadetta ja viilenevää niin pitää fiksailla hieman vapuksi. Onhan siinä vähän laitettavaa oman maun mukaiseksi mutta eiköhän siitä ihan hyvä tule. mm. putket pitänee vaihtaa hieman "säädyllisempiin" kun tuntuu se jytke vieläkin korvissa.
Mikä muuten tuossa oli se akseliväli ? Oliko toi nimenomaan se Ruotsin prätkä jossa oli yli 3m akseliväli? Jos niin taitaa olla erikoinen ajettavaMicael sanoi:Tulee muuttumaan tuosta jonkun verran ennen kesää:
Tiellä hyvä ja vakaa mutta risteyksissä hieman vaikea mutta eipä silla kaupungilla ajellakaan. Akseliväli... hmmm.. Suomessa suurin sallittu on 2000 vai olikohan se 2020, no kuitenkin, tuo on hieman pitempi.Jr- sanoi:Mikä muuten tuossa oli se akseliväli ? Oliko toi nimenomaan se Ruotsin prätkä jossa oli yli 3m akseliväli? Jos niin taitaa olla erikoinen ajettava
Oliko onkelmia kilvityksessä? Sitten näyttää aika mielenkiintoselta toi etupään kallistuskulma, onko hajua paljonko se on ?Micael sanoi:Tiellä hyvä ja vakaa mutta risteyksissä hieman vaikea mutta eipä silla kaupungilla ajellakaan. Akseliväli... hmmm.. Suomessa suurin sallittu on 2000 vai olikohan se 2020, no kuitenkin, tuo on hieman pitempi.
Kaveri jotain mopoja harrastelee, mutta sitä ja itseäni lainaten voisi todeta että aidot H-D:eet on liian kalliita.Il Tempo Gigante sanoi:Täällä on yksi HD-henkinen tyyppi, jolle pukkaa lievää kademieltä. [/SIZE]