Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Oli palaveri. Pitkästä aikaa pääsin itsekin ääneen, mikä on tietysti ihan hieno juttu, olenhan komee ja fiksu.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
burb sanoi:
Oli palaveri. Pitkästä aikaa pääsin itsekin ääneen, mikä on tietysti ihan hieno juttu, olenhan komee ja fiksu.
Mä uskosin sun saavan ylennyksen tän OoPeen loman aikana antamiesi näyttöjen perusteella.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
jps sanoi:
Mä uskosin sun saavan ylennyksen tän OoPeen loman aikana antamiesi näyttöjen perusteella.
Ja mä jouduin jo ylentämään Major Howdyn majuriksi koska hän oli ensimmäinen foorumilainen joka sai kunnian tavata legendaarisen burbin. :thumbup:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
burb sanoi:
Ja mä jouduin jo ylentämään Major Howdyn majuriksi koska hän oli ensimmäinen foorumilainen joka sai kunnian tavata legendaarisen burbin. :thumbup:
Hieno mies se Howdy, tulee viemään teiltä roskat pois ja antaa vielä siitä hyvästä olutta.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
jps sanoi:
Hieno mies se Howdy, tulee viemään teiltä roskat pois ja antaa vielä siitä hyvästä olutta.
Ei teidän toki pakko ole teititellä. Minähän se vaan olemme.

E: sisäpaisti siinä kävi niin että mä kävin itse hylkäämässä ne roskat Maj. H:n tukikohtaan "sinne jonnekin".
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Piti kirja korjata.. Enpähän ole ennen moista tehnyt, eikä ole opetettukaan. Toivottavasti ei mennyt lisää rikki.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Sarkozy päässyt vauhtiin jo näemmä. Ei lähtenyt tänään faksi millään Ranskaan perseti:mad_old:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Yöntimot:thumbfh: Yksi tuli kysymään bussipysäkillä tupakkia kohteliaasti. No minäpä annoin semmosen.. Mitäpä teki hän? Otti taskustaan puolillaan olleen askin ja sujautti sen sinne, ja otti toisesta taskusta uutuuttaan kiiltäneen Nokian 3g-kännyn. Murisutti tommonen pummiminen.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
kouvotsvoni sanoi:
Yöntimot:thumbfh: Yksi tuli kysymään bussipysäkillä tupakkia kohteliaasti. No minäpä annoin semmosen.. Mitäpä teki hän? Otti taskustaan puolillaan olleen askin ja sujautti sen sinne, ja otti toisesta taskusta uutuuttaan kiiltäneen Nokian 3g-kännyn. Murisutti tommonen pummiminen.
Jostain kumman syystä tämä juttu nauratti kovin :D :eek:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Miten tuo Kympin Uutisten haastateltava meni ihan lukkoon?
 

Bowser

Well-known member
Liittynyt
28.3.2006
Viestit
225
VR sanoi:
Miten tuo Kympin Uutisten haastateltava meni ihan lukkoon?
Voisin kuvitella että mies jänskätti sitä, kun ei ollut kai ennen esiintynyt suorassa tv-lähetyksessä miljoonan katsojan silmien edessä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Bowser sanoi:
Voisin kuvitella että mies jänskätti sitä, kun ei ollut kai ennen esiintynyt suorassa tv-lähetyksessä miljoonan katsojan silmien edessä.
Sittenhän se on oikea mies kritisoimaan toisten esiintymistä ja sanomisia.:D :ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Ehdin nähdä vain sen hyytymisen. Mitä lie ennen sitä tapahtunut?
Uutistäti kysyi koska viimeksi on media vedetty noin pystyyn ja se gubbe vastas notta Koivisto haukkui 80-luvulla sopuleiksi. Sitten se sanoi että on hyvää että mediaa kritisoidaan, jolloin keskustelu säilyy avoimena.

Sitten se jäätysisi.:eek:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Jos tältä suunnalta kuuluu jonkinlainen kummallinen ääni, se olen vain minä, joka olen pimahtanut. Viime yönä kolme tuntia unta, kello soimassa kolmelta. Suunnittelua, ideointia, kehittelyä - mielikuvitusta... pakko saada verkkoon arvioitavaksi ennen aamua. Sain """valmiiksi""" puoli kuuden maissa (onneksi tein wordilla ja talletin) ja kirjoitin suorassa nettiyhteydessä mielestäni mielenkiintoisen lähetteen ja selityksen tekeleelleni. Liitin liitteen ja ... voitin voiton. :jaska: Yhteys oli katkennut. Kaikki muu katosi paitsi se liitetiedosto, joka oli onneksi tallessa. Sitten uuden yhteyden lypsäminen, uusi lähete ja selostus huomattavasti tylsemmin ja suppeammin. :doubtful:

Kiitolaukkaa riittää ja riittää. Voi kun saisi joskus nukkua. :frown:
 
Ylös