Ohitin Sandels-rekan tässä eräs päivä. Pahaa oikeen teki. :alppu:kouvotsvoni sanoi:Karjalan olutrekka parkki kampuksen ruokalalle:alppu:
voisi lähteä kyllä ruokalaan juom..syömään tässä kohta.Banaani sanoi:Ohitin Sandels-rekan tässä eräs päivä. Pahaa oikeen teki. :alppu:
hAtti?burb sanoi:Voi h*tti noiden ulukomaalaisten kanssa! :jaska:
Kaikki eurooppalaiset on ihan ornareita! :mad_old:
Kyllä se on Vellu se ruksin taakse kätkeytyvä juttu.Jacques sanoi:hAtti?
hEtti?
hItti?
hUtti?
hYtti?
hOtti?
hÖtti?
hÄtti?
hÅtti?
aaa aivan!kouvotsvoni sanoi:Kyllä se on Vellu se ruksin taakse kätkeytyvä juttu.
yeah, baby, yeah!Jacques sanoi:aaa aivan!
hvellutti
Kesällä 1982 lastasin lasivillaa rekkaan jonka kyljissä oli Karjalan mainokset. Vieläkin kylmiä väreitä..kouvotsvoni sanoi:Karjalan olutrekka parkki kampuksen ruokalalle:alppu:
Tuliko tuo raivoisin äänenpainoin?burb sanoi:Ja jos joku ajatteli kysyä että miten mulla noin niikuin menee, niin vastaan jo kostoks valmiiksi että sellaista vankia ei ole.
Ja jos tuollaista kirjottelee niin heti on joku jo kysymässä, että miten sulla noin niinku muuten menee, tai sitten on joku juppi mulkero jo jossain toisessa toikissa tyrkyttämässä niitä antimia.burb sanoi:Ja jos joku ajatteli kysyä että miten mulla noin niikuin menee, niin vastaan jo kostoks valmiiksi että sellaista vankia ei ole.
Ne on nuo kirjalliset ja suunnitteluhommat juuri tuommoisia! Stressiä ja v-käyrän jyrkkenemistä aika ajoin- lähinnä dead linea lähestyttäessä.:dunno:Olga sanoi:Jos tältä suunnalta kuuluu jonkinlainen kummallinen ääni, se olen vain minä, joka olen pimahtanut. Viime yönä kolme tuntia unta, kello soimassa kolmelta. Suunnittelua, ideointia, kehittelyä - mielikuvitusta... pakko saada verkkoon arvioitavaksi ennen aamua. Sain """valmiiksi""" puoli kuuden maissa (onneksi tein wordilla ja talletin) ja kirjoitin suorassa nettiyhteydessä mielestäni mielenkiintoisen lähetteen ja selityksen tekeleelleni. Liitin liitteen ja ... voitin voiton. :jaska: Yhteys oli katkennut. Kaikki muu katosi paitsi se liitetiedosto, joka oli onneksi tallessa. Sitten uuden yhteyden lypsäminen, uusi lähete ja selostus huomattavasti tylsemmin ja suppeammin. :doubtful:
Kiitolaukkaa riittää ja riittää. Voi kun saisi joskus nukkua. :frown:
Pikkasen niinku joo.Olga sanoi:Tuliko tuo raivoisin äänenpainoin?
No niinpä. Yritin jo käydä siinä toikissa raivoamassa mutta foorumi ei hyväksynyt niin monta kuvaa kuin olisin sinne laittanut. Täytyy hieman tässä nyt puuskuttaa ja kokeilla josko kohta saisin sanottavani alle 10 hymiön.. tai siis tässä tapauksessa irviön.Micael sanoi:Ja jos tuollaista kirjottelee niin heti on joku jo kysymässä, että miten sulla noin niinku muuten menee, tai sitten on joku juppi mulkero jo jossain toisessa toikissa tyrkyttämässä niitä antimia.
Tässähän tulee kiire juoda asumistukirahat pois, kun maanantaina klo 0.00 pamahtaa eläkepommi tilille, uusi stressin aihe:thumbfh: ...tai ehkä voisin ylijäävät sijoittaa äitien-, mummojen- ja edellä mainittujen mielisten -päivälahjaankin.burb sanoi:Touholle :thumbup: