Täällä on kaikelle oma toikkinsa. Uusia on turha enää perustaa.samsii sanoi:Sori en huomannu. :jaska:
Mutta kun paikka on sinulle pitkän seurannan aikana tullut tutuksi, niin löydät varmaan oikeat toikit ja sopeudut joukkoon.samsii sanoi:pitää yrittää kaik löytää. Ei oo helppoo!! :jaska:
Meillä on parkkipaikkayhtiön hallitus kieltänyt moiset töhisijät. Salakavalalla tavalla kuitenkin käytän sisätilalämmitintä.Olga sanoi:Laittelin (ajastin) aamuksi valmiiksi sisätilanlämmittimen töhisemään ja sen jälkeen on helpompi löytää ikkunat.
Onnittelut! Et arvannekaan mikä mulla on vaiheessa... (vähän pääsi valmistuminen venymään, mut kun "Life is what happens when you have other plans".)Juskanen sanoi:Tulostelen opinnäytetyötä, kolmena kappaleena. Huomenna kansitukseen :thumbup:
Miksköhän moon poikaS.A sanoi:Suvi sanoo:
miks moon tyttö?
Juhis sanoo:
notta jonkillakin ois mahollisuutta naiseen
:nope:
Mie oon töhisyttänyt sisätilalämppäriä jo muutaman viikon. Ei sillä että ikkunat jäätyisi, mutta onhan se ihan eri lähteä lämpöisellä pirssillä liikenteeseen..Olga sanoi:Olipas mielenkiintoinen iltakävely. Nyt ei enää satanut mitään, mutta mittari oli pakkasella. Auton pintaan oli jäätynyt paksu jääröpöskäkerros, joka ei liikkunut harjalla mihinkään. Ihan turha olisi sitä edes krapsutella. Laittelin (ajastin) aamuksi valmiiksi sisätilanlämmittimen töhisemään ja sen jälkeen on helpompi löytää ikkunat.
Autotalli on mukavampi. :ahem:Ylen Sankia Priha sanoi:Mie oon töhisyttänyt sisätilalämppäriä jo muutaman viikon. Ei sillä että ikkunat jäätyisi, mutta onhan se ihan eri lähteä lämpöisellä pirssillä liikenteeseen..
Talvella tietty ihan juhlaa kun omat ikkunat on sulat ja naapurilla teräsjäässä..
Senkin.. senkin.. riistokapitalistisika!ml sanoi:Autotalli on mukavampi. :ahem:
Paras ottaa fillari ja olla perillä, kun toinen vielä skrapaa, töhisyttää lämppäreitä, tai aukoo autotallin ovea.ml sanoi:Autotalli on mukavampi. :ahem:
En tie minkälaisia käsikampilämppäreitä microissa on mutta mun sisätilalämppäri alottaa pöhistelyn automatik samaan aikaan kuin lohkolämmitin klo 04.30.. tai vaihtoehtoisesti 03.00 jos on aikasempi lähtö.J.Heldenview sanoi:Paras ottaa fillari ja olla perillä, kun toinen vielä skrapaa, töhisyttää lämppäreitä, tai aukoo autotallin ovea.
Vielä mukavampi on, että saa tehdä etätöitä. Voi nukkua pitkään....hmmm....yleensä.ml sanoi:Autotalli on mukavampi. :ahem:
Sullakin mielessä kemistitytön ura?Ace17 sanoi:Ooh...! :eek!:
:ahem: