Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Vaihteeksi takaisin kotona. Tarkoitus oli kurmottaa aamuun asti syömättä/juomatta ja mennä aamulla verikokeeseen, mutta... en pysty, en jaksa. On pakko saada kahvia ja jotain. Yritän perjantaiaamuna uudelleen, vaikka silloin onkin mieletön jono.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Aaaaaaarrrrggghhh!!!! :jaska: :jaska: :mad_old: :mad_old: :( :(
Eilisen Buffyn tallennus oli loppunut liian aikaisin, just kesken herkän hetken.. Voi tätä epäonnea!
Koko viikko pilalla. :nope:

Mä meen nyt tuonne hieman paiskomaan tavaroita ja tihrustamaan itkua.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Äiteen lahjapyörällä tuli poljettua töihin tänä aamuna, niin 8km matkahan meni nopeammin mitä bussilla:thumbup:

Tänään viedä ittensä ja pyörä bussilla kotiakotiamaallemaalle (80km matkaa en jaksa kuitenkaan polkea lailla Jacqun).
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kouvotsvoni sanoi:
Tänään viedä ittensä ja pyörä bussilla kotiakotiamaallemaalle (80km matkaa en jaksa kuitenkaan polkea lailla Jacqun).
Oletpa laiska.

Tuli muuten mieleen että kun pari vuotta sitten muutin niin mulla jäi polkupyörä sinne edellisen kämpän pihaan. Vois käydä hakemassa. Autolla tietenkin. Ei kai kukaan viitsi selevinpäin polkea Lauttasaaresta Malminkartanoon, 11,4km reittioppaan mukaan. :thumbdown
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Oletpa laiska.

Tuli muuten mieleen että kun pari vuotta sitten muutin niin mulla jäi polkupyörä sinne edellisen kämpän pihaan. Vois käydä hakemassa. Autolla tietenkin. Ei kai kukaan viitsi selevinpäin polkea Lauttasaaresta Malminkartanoon, 11,4km reittioppaan mukaan. :thumbdown
Tosi laiska olen. Säästäisin vielä 8 euroakin kyydeistä, jos polkaisisin.. Tosin varmaan juotavaa tartteisin parin euron edestä, ja nälkäkin varmaan tulisi.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
kouvotsvoni sanoi:
Tosin varmaan juotavaa tartteisin parin euron edestä, ja nälkäkin varmaan tulisi.
Mutta äiti varmaan ilahtuisi, kun syöt lautasen tyhjäksi (jopa vihannekset) ja pyydät vielä lisää.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Osaavat ne sitten viivyttelytaktiikan. Soittelin, notta mitenkäs nuo asiani etenevät.. Tänään käsittelyssä juttuni koskien haittaluokkaa (=vakuutusmiljoonien loppusummaa), mutta päätöksen allekirjoitus kestää kaksi viikkoa ja puhelimitse eivät anna mitään tietoa päätöksestä, vaan pistävät sen päätöksen sitten postissa joskus sitten, jos muistavat:alppu: Siihen päälle pari viikkoa, jotta vakuutusfirma kaivaa kirstustaan rahat kokoon ja pistää ne minulle.. Eli juhannukseksi tulenee rahat (kun niitä taas lupailtiin viimeksi kesäkuun alkuun), ja ja..juhannuspäivä mennee juhlinnan seurauksena tiputuksessa ja vatsahuuhtelussa:alppu:

OSAAVAT KYLLÄ PITÄÄ HULLUA JÄNNITYKSESSÄÄÄ!!1!1!1!
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
jps sanoi:
Mutta äiti varmaan ilahtuisi, kun syöt lautasen tyhjäksi (jopa vihannekset) ja pyydät vielä lisää.
Meinasin, jotta ennen kotia tulisi nälkä, kun lounaan söin tunti sitten ja 80kilometrin polkaisuun mennee tällä kertaa enämpi aikaa kuin bussilla aamusella.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ärrinmurrin...
Katsastussetä totesi seuraavat viat ja puutteet:
- Raidetangon pää, edessä oikealla, välyksellinen
- Vetonivelen suojakumi, edessä vas. ja oik, vaurioitunut
Jälkitarkastus kuukauden sisällä.

Eipä kait siinä sitten muuta kuin laiturilta mereen koko roska.
 
Ylös