AJ
Well-known member
Äänet ei kuulu.JayR sanoi:No entäs nyt?
Äänet ei kuulu.JayR sanoi:No entäs nyt?
Aina ei voi onnistua, ei edes joka kertaAJ sanoi:Äänet ei kuulu.
No nyt! :thumbup: :ahem:JayR sanoi:No entäs nyt?
Tämä kuuluisi "Kuin kaksi marjaa" toikkiin... :mad_old:kouvotsvoni sanoi:
Onhan se sielläkin, katso vaikka:ahem:JayR sanoi:Tämä kuuluisi "Kuin kaksi marjaa" toikkiin... :mad_old:
Oletpa laiska.kouvotsvoni sanoi:Tänään viedä ittensä ja pyörä bussilla kotiakotiamaallemaalle (80km matkaa en jaksa kuitenkaan polkea lailla Jacqun).
Tosi laiska olen. Säästäisin vielä 8 euroakin kyydeistä, jos polkaisisin.. Tosin varmaan juotavaa tartteisin parin euron edestä, ja nälkäkin varmaan tulisi.burb sanoi:Oletpa laiska.
Tuli muuten mieleen että kun pari vuotta sitten muutin niin mulla jäi polkupyörä sinne edellisen kämpän pihaan. Vois käydä hakemassa. Autolla tietenkin. Ei kai kukaan viitsi selevinpäin polkea Lauttasaaresta Malminkartanoon, 11,4km reittioppaan mukaan. :thumbdown
Mutta äiti varmaan ilahtuisi, kun syöt lautasen tyhjäksi (jopa vihannekset) ja pyydät vielä lisää.kouvotsvoni sanoi:Tosin varmaan juotavaa tartteisin parin euron edestä, ja nälkäkin varmaan tulisi.
Meinasin, jotta ennen kotia tulisi nälkä, kun lounaan söin tunti sitten ja 80kilometrin polkaisuun mennee tällä kertaa enämpi aikaa kuin bussilla aamusella.jps sanoi:Mutta äiti varmaan ilahtuisi, kun syöt lautasen tyhjäksi (jopa vihannekset) ja pyydät vielä lisää.
Äläs nyt... MYY MULLE! MAKSAN SIXPACKIN!!!!!burb sanoi:Eipä kait siinä sitten muuta kuin laiturilta mereen koko roska.
MInä taas olen niiiiin ikävä ihminen, että menen nyt nukkumaan ja herään huomenna puolen päivän aikaan.Il Tempo Gigante sanoi:Taas tuli todistettua, että olen ikävä ihminen.
Ei järkipuheita nyt! Laiturilta mereen vaan! Kaikki on mennyttä! :thumbfh:Captain Howdy sanoi:Äläs nyt... MYY MULLE! MAKSAN SIXPACKIN!!!!!