Wellcome to the club!:ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Taas tuli todistettua, että olen ikävä ihminen.
Wellcome to the club!:ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Taas tuli todistettua, että olen ikävä ihminen.
Hyvää yötä näin jälkikäteen. Saunassa olin. Univelkaa ?Olga sanoi:MInä taas olen niiiiin ikävä ihminen, että menen nyt nukkumaan ja herään huomenna puolen päivän aikaan.
Kiitos.Moe Szyslak sanoi:Wellcome to the club!:ahem:
AJ sanoi:Aina puhutaan univeloista, mutta voisko unta myös tallettaa?
Valvomalla vähän pidempään?Il Tempo Gigante sanoi:Tuskin. Olen yrittänyt, mutten tiedä miten sen tallennuksen voi 'nostaa'.
Anna palaa vaan!:thumbup:burb sanoi:Mietin tässä josko väsäisin leffatunnistustivan.
Ehkäpä tutuista leffoista otettuja haastavia kuvakaappauksia...
Ja kenties vastaukset privana...?
Kannatusta?
Ilmankos se oli se keksijä, joka aiheutti minulle hämmennystä näin torstaina?Olga sanoi:Parin tunnin nokoset otin. Kiitos sille, joka keksi helatorstain.
Äsh, joistakin DVD:stä ei PowerDVD suostu ottamaan kuvakaappausta, saa nähdä tuleeko tästä nyt yhtään mitään.Vilperi sanoi:Anna palaa vaan!:thumbup:
Tee vaan se tiva ja liitä siihen sitten tekstit sopiviin kohtiin notta "Moe liittää kohta kuvan tähän".burb sanoi:Äsh, joistakin DVD:stä ei PowerDVD suostu ottamaan kuvakaappausta, saa nähdä tuleeko tästä nyt yhtään mitään.
Eiks sitä pysty ottaan sit ihan tolla print screenillä? Tai bsplayerillä kait ainakin pystyy. Mut ei hei näin helpolla luovuteta!!!:ahem: Mä suunnittelin voittavani tän kisan!burb sanoi:Äsh, joistakin DVD:stä ei PowerDVD suostu ottamaan kuvakaappausta, saa nähdä tuleeko tästä nyt yhtään mitään.
Screenshottauksen teet kätevämmin: Laita leivinpaperia ruutuun ja piirrä kuva lyijyvärikynillä.burb sanoi:Äsh, joistakin DVD:stä ei PowerDVD suostu ottamaan kuvakaappausta, saa nähdä tuleeko tästä nyt yhtään mitään.