OoPee
Nuori ikäisekseen
Mites mahdolliset tuomiot? Onko jaeltu?Jacques sanoi:Kai se on täydessä toiminnassa jatkossakin. Ainakaan kukaan ei ole kertonut, että sen toiminta olisi esim. lakkautettu.
Mites mahdolliset tuomiot? Onko jaeltu?Jacques sanoi:Kai se on täydessä toiminnassa jatkossakin. Ainakaan kukaan ei ole kertonut, että sen toiminta olisi esim. lakkautettu.
Mutta mikä oli oikea syysi käydä siellä?burb sanoi:Mä en muuten koskaan ole käynyt hotelli Syvälammessa.
Tai jos olisinkin niin olisin käynyt silkasta uteliaisuudesta, kaverin kuskina tai sellaisessa kunnossa.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Oleskelu+Syvälammella+ei+riittänyt+syyksi+seksin+ostosyytteille/1135226654759
Mä oon käynny, aikoinaanhan (70- ja 80-luvulla) se ei suinkaan ollu mikään piilobordelli vaan mukamas vähän paremmanluokan mesta, jossa jengi järjesteli synttäreitä, häitä ja muita vastaavia isomman luokan kekkereitä.burb sanoi:Mä en muuten koskaan ole käynyt hotelli Syvälammessa.
Tarkoitatko YLE:ta, Hotelli Syvälampi:a vai omaa äijäkettäsi?Ylen Sankia Priha sanoi:Ladies and gentlemen, we've experienced some technical difficulties, however everything seems to in order again. We'll be back in a short while.
![]()
Myiväkkö sulle?OoPee sanoi:Mä oon käynny, aikoinaanhan (70- ja 80-luvulla) se ei suinkaan ollu mikään piilobordelli vaan mukamas vähän paremmanluokan mesta
Kaikkihan nuo nivoutuvat yhteen..burb sanoi:Tarkoitatko YLE:ta, Hotelli Syvälampi:a vai omaa äijäkettäsi?
Tuohon aikaan tuo pahamaineinen hotellijengi vielä järjesteli synttäreitä ja häitä, nyttemmin pesäpallo- ja jalkapallo-otteluiden tuloksia ja muutamissa diktatuureissa vaalituloksia.OoPee sanoi:Mä oon käynny, aikoinaanhan (70- ja 80-luvulla) se ei suinkaan ollu mikään piilobordelli vaan mukamas vähän paremmanluokan mesta, jossa jengi järjesteli synttäreitä, häitä ja muita vastaavia isomman luokan kekkereitä.
Ei, mutta ei mulla tainnu olla ikääkään kuin korkeintaan 10 vuottajps sanoi:Myiväkkö sulle?
Hiltonin pimuhan joutuu muuten 45 päiväks vankilaan. Iso-Arskakin kieltäytyi armahtamasta vedoten siihen, että hällä on tärkeempääkin tekemistä. Voi ressukkaaburb sanoi:Tuohon aikaan tuo pahamaineinen hotellijengi vielä järjesteli synttäreitä ja häitä, nyttemmin pesäpallo- ja jalkapallo-otteluiden tuloksia ja muutamissa diktatuureissa vaalituloksia.
Jengin ameriikan haarakonttorin pomon tyttöhän hermostui tuohon amatöörimaisuuteen, kun ei edes piilobordellia ollut, ja on itse ihan avoimesti ***ra. Siis tuo Paris H.
Ihan oikein. Kuvernaattori pääsi mun joulukorttilistalle.OoPee sanoi:Iso-Arskakin kieltäytyi armahtamasta vedoten siihen, että hällä on tärkeempääkin tekemistä.
jos olisivat miesvankeja, niin tota...joo niin. En sano mitään, haastaa vielä oikeuteen.OoPee sanoi:Hiltonin pimuhan joutuu muuten 45 päiväks vankilaan. Iso-Arskakin kieltäytyi armahtamasta vedoten siihen, että hällä on tärkeempääkin tekemistä. Voi ressukkaa
Netissä kuulemma lyödään jo vetoa siitä, kuka ko. naisvankilan asukeista kerkee ekana raiskaamaan Parisin![]()
Parisitko?kouvotsvoni sanoi:jos olisivat miesvankeja, niin tota...joo niin. En sano mitään, haastaa vielä oikeuteen.
Nyt se taitaa huomata, jotta ei taida ollakaan tärkeämpä tekemistä.burb sanoi:Ihan oikein. Kuvernaattori pääsi mun joulukorttilistalle.
Mun piti tähän nyt sanoa jotain mutta huomioni kiinnittyi siihen että kun mä liikutan hiirtä niin mun kuulokkeista tulee surinaa...jps sanoi:Nyt se taitaa huomata, jotta ei taida ollakaan tärkeämpä tekemistä.
Vinttikamarissas surisee.. :doubtful:burb sanoi:Mun piti tähän nyt sanoa jotain mutta huomioni kiinnittyi siihen että kun mä liikutan hiirtä niin mun kuulokkeista tulee surinaa...![]()
:eek!: :doubtful:
Mikäköhän osmoosio tai vastaava tähän nyt iski?
Kuva ei näy ainaskaan mulla...JayR sanoi:Mitä hemmettiä! Tuohan on Esko eikä burb?![]()
![]()
No entäs nyt?burb sanoi:Kuva ei näy ainaskaan mulla...:thumbfh: