Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Ladies and gentlemen, we've experienced some technical difficulties, however everything seems to in order again. We'll be back in a short while.

:eek:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Mä en muuten koskaan ole käynyt hotelli Syvälammessa.
Mä oon käynny, aikoinaanhan (70- ja 80-luvulla) se ei suinkaan ollu mikään piilobordelli vaan mukamas vähän paremmanluokan mesta, jossa jengi järjesteli synttäreitä, häitä ja muita vastaavia isomman luokan kekkereitä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ylen Sankia Priha sanoi:
Ladies and gentlemen, we've experienced some technical difficulties, however everything seems to in order again. We'll be back in a short while.

:eek:
Tarkoitatko YLE:ta, Hotelli Syvälampi:a vai omaa äijäkettäsi?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:
Mä oon käynny, aikoinaanhan (70- ja 80-luvulla) se ei suinkaan ollu mikään piilobordelli vaan mukamas vähän paremmanluokan mesta
Myiväkkö sulle?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
OoPee sanoi:
Mä oon käynny, aikoinaanhan (70- ja 80-luvulla) se ei suinkaan ollu mikään piilobordelli vaan mukamas vähän paremmanluokan mesta, jossa jengi järjesteli synttäreitä, häitä ja muita vastaavia isomman luokan kekkereitä.
Tuohon aikaan tuo pahamaineinen hotellijengi vielä järjesteli synttäreitä ja häitä, nyttemmin pesäpallo- ja jalkapallo-otteluiden tuloksia ja muutamissa diktatuureissa vaalituloksia.
Jengin ameriikan haarakonttorin pomon tyttöhän hermostui tuohon amatöörimaisuuteen, kun ei edes piilobordellia ollut, ja on itse ihan avoimesti ***ra. Siis tuo Paris H.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Tuohon aikaan tuo pahamaineinen hotellijengi vielä järjesteli synttäreitä ja häitä, nyttemmin pesäpallo- ja jalkapallo-otteluiden tuloksia ja muutamissa diktatuureissa vaalituloksia.
Jengin ameriikan haarakonttorin pomon tyttöhän hermostui tuohon amatöörimaisuuteen, kun ei edes piilobordellia ollut, ja on itse ihan avoimesti ***ra. Siis tuo Paris H.
Hiltonin pimuhan joutuu muuten 45 päiväks vankilaan. Iso-Arskakin kieltäytyi armahtamasta vedoten siihen, että hällä on tärkeempääkin tekemistä. Voi ressukkaa :eek:

Netissä kuulemma lyödään jo vetoa siitä, kuka ko. naisvankilan asukeista kerkee ekana raiskaamaan Parisin :rolleyes:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
OoPee sanoi:
Iso-Arskakin kieltäytyi armahtamasta vedoten siihen, että hällä on tärkeempääkin tekemistä.
Ihan oikein. Kuvernaattori pääsi mun joulukorttilistalle.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
OoPee sanoi:
Hiltonin pimuhan joutuu muuten 45 päiväks vankilaan. Iso-Arskakin kieltäytyi armahtamasta vedoten siihen, että hällä on tärkeempääkin tekemistä. Voi ressukkaa :eek:

Netissä kuulemma lyödään jo vetoa siitä, kuka ko. naisvankilan asukeista kerkee ekana raiskaamaan Parisin :rolleyes:
jos olisivat miesvankeja, niin tota...joo niin. En sano mitään, haastaa vielä oikeuteen.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
jps sanoi:
Nyt se taitaa huomata, jotta ei taida ollakaan tärkeämpä tekemistä.
Mun piti tähän nyt sanoa jotain mutta huomioni kiinnittyi siihen että kun mä liikutan hiirtä niin mun kuulokkeista tulee surinaa... :confused: :confused: :eek!: :doubtful:
Mikäköhän osmoosio tai vastaava tähän nyt iski?
 

Makkonen

Guest
Mitä hemmettiä! Tuohan on Esko eikä burb? :D
 
Viimeksi muokattu:

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
burb sanoi:
Mun piti tähän nyt sanoa jotain mutta huomioni kiinnittyi siihen että kun mä liikutan hiirtä niin mun kuulokkeista tulee surinaa... :confused: :confused: :eek!: :doubtful:
Mikäköhän osmoosio tai vastaava tähän nyt iski?
Vinttikamarissas surisee.. :doubtful:
 
Ylös