Onneksi olkoon.jenan sanoi:Olen ylioppilas Rivi LLLEEM, ei viitsisi valittaa mutta kyllä ruotsin jääminen E:hen ketuttaa.
Onneksi olkoon.jenan sanoi:Olen ylioppilas Rivi LLLEEM, ei viitsisi valittaa mutta kyllä ruotsin jääminen E:hen ketuttaa.
Tämä on aika jännä, että foorumin harvat naispuoliset tuntuvat olevan tosi hyviä koulussa eli toisin sanoen ovat tosi fiksuja ja älykkäitä. Kysymys kuuluukin, että eikö se ole ristiriitaista siihen nähden, että he ovat f1-forumilla?jenan sanoi:Olen ylioppilas Rivi LLLEEM, ei viitsisi valittaa mutta kyllä ruotsin jääminen E:hen ketuttaa.
Kyllä minuakin ketuttaisi jos vain 3 ällää saisin:nope: Mikäs meni NOIN huonosti, että vain M:n sait? Itselläni lukiotoikkarissa M oli parsa..ja senkin avittamana nyt olenkin eläkeläinenjenan sanoi:Olen ylioppilas Rivi LLLEEM, ei viitsisi valittaa mutta kyllä ruotsin jääminen E:hen ketuttaa.
Vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa, koska he eivät todella ole vastakohtia vaan täydentävät toisiaan. -Sydney J. HarrisJacques sanoi:Tämä on aika jännä, että foorumin harvat naispuoliset tuntuvat olevan tosi hyviä koulussa eli toisin sanoen ovat tosi fiksuja ja älykkäitä. Kysymys kuuluukin, että eikö se ole ristiriitaista siihen nähden, että he ovat f1-forumilla?
Siihen vaikuttavia syitä:Jacques sanoi:Tämä on aika jännä, että foorumin harvat naispuoliset tuntuvat olevan tosi hyviä koulussa eli toisin sanoen ovat tosi fiksuja ja älykkäitä. Kysymys kuuluukin, että eikö se ole ristiriitaista siihen nähden, että he ovat f1-forumilla?
Onnittelut! :thumbup:jenan sanoi:Olen ylioppilas Rivi LLLEEM, ei viitsisi valittaa mutta kyllä ruotsin jääminen E:hen ketuttaa.
Hieno homma. Onnea! :thumbup: Niin se aika kuluu. Vastahan olit yläasteella, kun sinua täällä luokkakuvasta etsittiin...jenan sanoi:Olen ylioppilas Rivi LLLEEM, ei viitsisi valittaa mutta kyllä ruotsin jääminen E:hen ketuttaa.
Sitä sitä saa ihmetellä. S.A on sen huomannut ja poistunut paikalta. Valitettavasti.Jacques sanoi:Tämä on aika jännä, että foorumin harvat naispuoliset tuntuvat olevan tosi hyviä koulussa eli toisin sanoen ovat tosi fiksuja ja älykkäitä. Kysymys kuuluukin, että eikö se ole ristiriitaista siihen nähden, että he ovat f1-forumilla?
Syksyllä kirjoitettu äidinkieli, jäi muuten sekin vain hiukan E:stä ja ärsyttää kun en yrittänyt uusia.kouvotsvoni sanoi:Kyllä minuakin ketuttaisi jos vain 3 ällää saisin:nope: Mikäs meni NOIN huonosti, että vain M:n sait? Itselläni lukiotoikkarissa M oli parsa..ja senkin avittamana nyt olenkin eläkeläinen
Mahtava sarja! Onneksi olkoon.jenan sanoi:Olen ylioppilas Rivi LLLEEM, ei viitsisi valittaa mutta kyllä ruotsin jääminen E:hen ketuttaa.
Onneajenan sanoi:Olen ylioppilas Rivi LLLEEM, ei viitsisi valittaa mutta kyllä ruotsin jääminen E:hen ketuttaa.
Onnea!jenan sanoi:Olen ylioppilas Rivi LLLEEM, ei viitsisi valittaa mutta kyllä ruotsin jääminen E:hen ketuttaa.
No ehkä SUN enkka.burb sanoi:33 viestiä tänään tähän mennessä. Varmaan enkka. :thumbfh:
No sitä mä just vähän niinkuin tarkoitin.AJ sanoi:No ehkä SUN enkka.
Vaikea sanoa tarkkoja lukemia, mutta kerran tuli yhtenä viikonloppuna noin tuhat viestiä.:thumbfh:burb sanoi:No sitä mä just vähän niinkuin tarkoitin.
Forumin enkkaa en taida viitsiä edes yrittää saalistaa, se on kuitenkin jotain numeroinkuvaamattoman irvokasta.
Aika irvokasta.AJ sanoi:Vaikea sanoa tarkkoja lukemia, mutta kerran tuli yhtenä viikonloppuna noin tuhat viestiä.:thumbfh:
On! :yuck:burb sanoi:Aika irvokasta.