Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
jenan sanoi:
Olen ylioppilas :) Rivi LLLEEM, ei viitsisi valittaa mutta kyllä ruotsin jääminen E:hen ketuttaa.
Tämä on aika jännä, että foorumin harvat naispuoliset tuntuvat olevan tosi hyviä koulussa eli toisin sanoen ovat tosi fiksuja ja älykkäitä. Kysymys kuuluukin, että eikö se ole ristiriitaista siihen nähden, että he ovat f1-forumilla?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
jenan sanoi:
Olen ylioppilas :) Rivi LLLEEM, ei viitsisi valittaa mutta kyllä ruotsin jääminen E:hen ketuttaa.
Kyllä minuakin ketuttaisi jos vain 3 ällää saisin:nope: Mikäs meni NOIN huonosti, että vain M:n sait? Itselläni lukiotoikkarissa M oli parsa..ja senkin avittamana nyt olenkin eläkeläinen:)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jacques sanoi:
Tämä on aika jännä, että foorumin harvat naispuoliset tuntuvat olevan tosi hyviä koulussa eli toisin sanoen ovat tosi fiksuja ja älykkäitä. Kysymys kuuluukin, että eikö se ole ristiriitaista siihen nähden, että he ovat f1-forumilla?
Vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa, koska he eivät todella ole vastakohtia vaan täydentävät toisiaan. -Sydney J. Harris
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Jacques sanoi:
Tämä on aika jännä, että foorumin harvat naispuoliset tuntuvat olevan tosi hyviä koulussa eli toisin sanoen ovat tosi fiksuja ja älykkäitä. Kysymys kuuluukin, että eikö se ole ristiriitaista siihen nähden, että he ovat f1-forumilla?
Siihen vaikuttavia syitä:

A: Ovat tajunneet, että työnantajia ei kiinnosta pätkääkään niitä hyviä numeroita saaneita tyyppejä vaan katsovat mielellään niitä, jotka ovat edes kerran epäonnistuneet ottaessaan riskin elämänsä aikana. Joten nyt he epäonnistumisen epäonnistumisestaan tulevat F1-foorumiin saamaan elämän kovia oppeja täältä onnistuakseen epäonnistumisessaan.

B: Muilla foorumeilla ei ole älykästä elämää kuin vain täällä.

Gee: Heillä ei ole elämää.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
jenan sanoi:
Olen ylioppilas :) Rivi LLLEEM, ei viitsisi valittaa mutta kyllä ruotsin jääminen E:hen ketuttaa.
Hieno homma. Onnea! :thumbup: Niin se aika kuluu. Vastahan olit yläasteella, kun sinua täällä luokkakuvasta etsittiin... :cool:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Jacques sanoi:
Tämä on aika jännä, että foorumin harvat naispuoliset tuntuvat olevan tosi hyviä koulussa eli toisin sanoen ovat tosi fiksuja ja älykkäitä. Kysymys kuuluukin, että eikö se ole ristiriitaista siihen nähden, että he ovat f1-forumilla?
Sitä sitä saa ihmetellä. S.A on sen huomannut ja poistunut paikalta. Valitettavasti.
 

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
kouvotsvoni sanoi:
Kyllä minuakin ketuttaisi jos vain 3 ällää saisin:nope: Mikäs meni NOIN huonosti, että vain M:n sait? Itselläni lukiotoikkarissa M oli parsa..ja senkin avittamana nyt olenkin eläkeläinen:)
Syksyllä kirjoitettu äidinkieli, jäi muuten sekin vain hiukan E:stä ja ärsyttää kun en yrittänyt uusia.
Olisin voinut vaihtaa saksan L:n ruotsin vastaavaan -.- Mutta toisaalta tärkein tuli, eli englannin L :ahem:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
jenan sanoi:
Olen ylioppilas :) Rivi LLLEEM, ei viitsisi valittaa mutta kyllä ruotsin jääminen E:hen ketuttaa.
Mahtava sarja! Onneksi olkoon. :)
 

MacGyver

Humppaliisa
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
4080
Sijainti
Pohjanmaa
Jumaliste että tuli sama mieleen ku Olgalla. Kyllä totta vie, johonki on kadonnu 5 vuotta yhtäkkiä. Komia on tosiaan sarja. Onnea vaan tuonne tuonne.. tuonne hetkinen.. noh, tuonne noin. Jonnekki tuohon lähistölle. No, Jenanylle kuitenki.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
33 viestiä tänään tähän mennessä. Varmaan enkka. :thumbfh:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
AJ sanoi:
No ehkä SUN enkka. :rolleyes:
No sitä mä just vähän niinkuin tarkoitin.
Forumin enkkaa en taida viitsiä edes yrittää saalistaa, se on kuitenkin jotain numeroinkuvaamattoman irvokasta.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
burb sanoi:
No sitä mä just vähän niinkuin tarkoitin.
Forumin enkkaa en taida viitsiä edes yrittää saalistaa, se on kuitenkin jotain numeroinkuvaamattoman irvokasta.
Vaikea sanoa tarkkoja lukemia, mutta kerran tuli yhtenä viikonloppuna noin tuhat viestiä.:thumbfh:
 
Ylös