Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
KnowHow sanoi:
Mistään tule niin hyvää oloa kun vetää kolme tuntia anaerobisen rajoilla. Mulle lajina mieluiten juoksu. Sellasen rupeeman jälkeen kun menee suihkuun, kulauttaa palautusjuoman ja vähän venyttelee- jes.

Jostain kumman syystä sauna ei tuu pitkän ja hikisen lenkin jälkeen ekana mieleen. Eikä pilu.
pilusta en menis sanomaan :D, mutta olutta ei myöskään tee tuolloin mieli missään nimessä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Formulanomi sanoi:
Pitkiin päivämatkoihin tottuu kyllä. Jacques harrastaa vissiin noita amatöörikisoja, mutta paljon hauskempaa on ajaa omaa tahtiin pitkiä matkoja. Pitää taukoja välillä ja silleen...
Itseasiassa tämä oli vasta eka kilpailuni. :)

Viehättäisi ajatus samanlaisesta pyöräretkestä mitä Osmo Soininvaara tällä hetkellä tekee. Kilpapyörällä reppumatkalaisena euroopan halki. Se vaan vaatisi rahaa kun pitäs yöpyä hotellissa teltan sijaan. Telttaa ois nihkeämpi kantaa kilpurilla..

Parashan tietysti olis sellainen et ois joku sopiva kaveriporukka joista osa ajaa autolla ~200km päivässä ja osa fillareilla Ja autoretkikunnalla olis sit majoittumistarvikkeet mukana (teltta tai asuntovaunu/auto). About tällaistahan tosin olen tässä suunnittelemassa tämän vuoden neste rallyn osalta. Ace17 ja domppari ois mahdollisesti (?) liittymässä fillariretkikuntaan. :thumbup:
Edit: toki ralleihin en mene kilpurilla vaan wanhalla hybridillä, jolla pystyy ajamaan kuoppaisilla hiekkateillä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jacques sanoi:
pilusta en menis sanomaan :D, mutta olutta ei myöskään tee tuolloin mieli missään nimessä.
Sama. Olut ei tippuis ollenkaan. Tulis sellanen olo että treeni menee piloille. Aika monesti oon joutunu peruun esmes lauantai-illan jupinat kun oon käyny juokseen ennen illanviettoa.

Ja jos illan tai pari kaljoittelee raitilla niin lenkki kulkee krappispäivän käännyttyä iltaan todella hyvin. Kaljassa on vissiin hiilareita ja muuta sekä tuleehan siinä pari lepopäivääkin väkisellä alle.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jacques sanoi:
Edit: toki ralleihin en mene kilpurilla vaan wanhalla hybridillä, jolla pystyy ajamaan kuoppaisilla hiekkateillä.
Minkälaista aikaa olis Ouninpohjasta odotettavissa?
Neste Rallihan on tunnettu hurjista hypyistään, onhan pyörässä jousitus kunnossa?
Jos johdat perjantain jälkeen yli minuutilla, alatko varmistelemaan?
Missä kartturi istuu?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
burb sanoi:
Minkälaista aikaa olis Ouninpohjasta odotettavissa?
Neste Rallihan on tunnettu hurjista hypyistään, onhan pyörässä jousitus kunnossa?
Jos johdat perjantain jälkeen yli minuutilla, alatko varmistelemaan?
Missä kartturi istuu?
- 107min
- on
- En ala
- Terassilla
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Eilen särkyi kivipuimurista voimansiirron pääakseli. Naapuri ajoi, en minä...
Tänään olikin sitten oikeasti mukava kesäinen Etelä_Savon kierros. Varkauden kautta Rantasalmelle, sietä osat mukaan, lounas PrinssiEverstissä, sitten Juvalle, Pieksämäelle, Suonenjoelle ja kotiin. Ja kohta pari tuntia pajatöitä! Tai sitten aamulla! Ei kannata enää stressata noista peltotöistä! :p
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
ettelbruck sanoi:
Netti kii ja maalaamaan. Nyt maali kuivuu nopeasti.
Minä kokeilin tuota ohjeistustasi, pistin netin kiinni ja maalasin pari tekstiä siniseksi. Heti kun painan hiirellä jotakin kohtaa, häviää sininen maali kokonaan?!:confused:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Olen niin tottunut, että ylimmäisenä on joku turha Sticky-toikki, etten tule edes katsoneeksi ylintä riviä. Ja äsken sitten ihmettelin, että mihin ihmeeseen se toikki, johon juuri vastasin, oikein hävisi. :eek:
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Tulin salosta turkuun eilen illalla. Istuin vanhemman pukumiehen seuraan paikalleni istumaan. Setä oli juttutuulella, ja näin alkoi aikaimoinen avautuminen. Setä oli ostanut lipun junasta istuessaan ykkösluokassa. Konsta olisi halunnut tietysti ykkösluokan lipusta lisää hilloa, mistä setä oli kovin tuohtunut. Ihmiset ovat ilmeisesti näin eriarvoisia, ja toiset muka toisia paremmin, kun jollain on mahdollisuus ostaa kalliimpi paikka junassa. Ett näin.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
JOC sanoi:
Tulin salosta turkuun eilen illalla. Istuin vanhemman pukumiehen seuraan paikalleni istumaan. Setä oli juttutuulella, ja näin alkoi aikaimoinen avautuminen. Setä oli ostanut lipun junasta istuessaan ykkösluokassa. Konsta olisi halunnut tietysti ykkösluokan lipusta lisää hilloa, mistä setä oli kovin tuohtunut. Ihmiset ovat ilmeisesti näin eriarvoisia, ja toiset muka toisia paremmin, kun jollain on mahdollisuus ostaa kalliimpi paikka junassa. Ett näin.
:confused:

Kasvain Ron Dennis?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tuli tossa vaan mieleen, että tänään on muuten taas yksi mielenkiintoinen päivämäärä: 05.06.07 :rolleyes:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Söin kipollisen neljänviljanpuuroa raejuustolla ja pellavansiemenillä ryyditettynä. Kuten joka aamu.
 
Ylös