Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tänäänkään en ole töissä jaksanut panostaa exceleiden nimeämiseen, niinpä nimeksi ovat kelvanneet mm. pupujussi.xls ja nallekarhu.xls.

Eiks ookki sööttii... :ahem:
 

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
Kyllä on paikat kipeinä viikonlopun jälkeen. Jollakin tavalla mut raahattiin melontakurssille ja huonosta istuma-asennosta ja ei niin hallussa olleesta melontataktiikasta johtuen reidet ja hartiat on ihan kuolleet.

Vaan olihan se silti ihan hauskaa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
burb sanoi:
Tänäänkään en ole töissä jaksanut panostaa exceleiden nimeämiseen, niinpä nimeksi ovat kelvanneet mm. pupujussi.xls ja nallekarhu.xls.

Eiks ookki sööttii... :ahem:
Äsken tein Senna.xls:n ja Häkkinen.xls:n, ettei olis niin vitun söpöö.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Tämän päivän Viivistä ja Wagnerista tuli mieleen tämän forumin F1-asiakeskustelu :eek: :nope:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Olipa jotenkin tukkoisia intervalleja. Vissiin siitepöly ja antihistamiinit syö tehoja. Toivottavasti kondis ei oo siis näin surkee.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
maradona sanoi:
Hyvin meni eka ajotunti. Kerran vedin päin punasta ja kaadoin semmosen betonisen kukka-astian peruuttaessani.
Et sentään yhtä hyvin vetänyt kuin mummoni tuossa neljännesvuosisata sitten. Sen törttöilyn ansiosta kaatui sentään oikea puu!

Mulla oli tänään jo ehkä kuudes ajotunti. Punaisia päin en ole toistaiseksi pahemmin vetänyt enkä kaatanut mitään, vaikka juuri tänään liikennevaloissa erityisesti pyörittiinkin. Useasti olen kyllä sortunut arviointivirheeseen ja meinannut vetää risteyksessä jonkun auton alle. Kaistanvaihto on pelottavaa. Hahmon JayR sietää varoa Lohjan Autokoulun punaista Ford Focusta aina, kun minä olen sen puikoissa. :eek:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kymppikenossa 2x5 oikein, kerran nolla oikein, eli kymppikenossa pitäs tulla siitäkin voitto. Lisäks Lotossa 4 oikein...eikä pelitilille ole tullut mitään. :mad:

Tänään tuli kymppikenossa 3x5 oikein ja kerran 6 oikein.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4600
Sijainti
Kokkola
Eräällä nimeltä mainitsemattomalla toisella palstalla totutellaan ensi kertaa valvojan hommiin :thumbup:
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Mahtavaa, lähdin kolme varttia sitten töistä kotia kohti ja kerkesin kelaamaan autossa kolmosvaihteen silmään ja ihmetys oli ihan jonkinmoinen kun seuraavan kerran vaihtaessa ei kytkintä tuntunut löytyvän mistään. Siellähän se oli kiltisti painunut lattiaan asti. Matkalla tuli harjoiteltua sitten raakana vaihtelemista, mutta kotiin asti selvittiin. Oli näemmä vaijeri irronnut semmosesta vivusta, kattoo jos laittas sen huomenna takas kiinni.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
maradona sanoi:
Hyvin meni eka ajotunti. Kerran vedin päin punasta ja kaadoin semmosen betonisen kukka-astian peruuttaessani.
Täytyy varoa ja jättää 500m turvaväli, kun ens kerran näen kolmiolla varustettuja kaaroja.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
kouvotsvoni sanoi:
Kurkku aivan saatanan kipeä.
Mulla taas kutiaa selkä ihan perkeleesti kun poltin sen aurinkoa ottaessa. On muuten aivan helvetin ärsyttävää moinen, viime yön nukuin tommosissa kolmen minuutin pätkissä kun aina heräs hirveeseen kutinaan.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Vilperi sanoi:
Mahtavaa, lähdin kolme varttia sitten töistä kotia kohti ja kerkesin kelaamaan autossa kolmosvaihteen silmään ja ihmetys oli ihan jonkinmoinen kun seuraavan kerran vaihtaessa ei kytkintä tuntunut löytyvän mistään. Siellähän se oli kiltisti painunut lattiaan asti. Matkalla tuli harjoiteltua sitten raakana vaihtelemista, mutta kotiin asti selvittiin. Oli näemmä vaijeri irronnut semmosesta vivusta, kattoo jos laittas sen huomenna takas kiinni.
Minulla on käynyt noin pari kertaa. Liikennevaloista lähteminen ei ole mieltä ylentävää :D
 
Ylös