Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
jps sanoi:
Tee nyt tuo ehdottamasi toimenpide. Voit saada pikkaisen sairaslomaa ennen kesäloman alkua ja vaikket saisikaan, niin vilpoisan kesätukan kuiteskin.
Menikö viikonloppu ilman hiusten haromista?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
jps sanoi:
Tee nyt tuo ehdottamasi toimenpide. Voit saada pikkaisen sairaslomaa ennen kesäloman alkua ja vaikket saisikaan, niin vilpoisan kesätukan kuiteskin.
Oikeasti mun ympärivuotinen kesätukka tuli viilattua alle senttiseksi eilen, joten ei tuosta oikein helposti revitä.
Kirkumisen voisin toki aloittaa. Nimittäin juuri äsken työkaveri kävi katkaisemassa mun aherruksen ja kysyi neuvoa asiassa jonka oli itse jo ratkaissut. Sattuuhan noita, mutta kun kiireessä tulee katkoksia niin se vähän... tuota noin... etten sanoisi... noh, nätisti en sitä osaa sanoa niin parempi etten sano mitään.
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Sam sanoi:
Minulla on käynyt noin pari kertaa. Liikennevaloista lähteminen ei ole mieltä ylentävää :D
Ite en joutunut kuin 2 kertaa pysähtymään valoihin. Kyllähän se startilla siitä lähti hienosti. Hyvä vaan että ostin reilu kuukausi sitten uuden akun, vanhalla kun ei olis ikinä lähtenyt valoista!
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Vilperi sanoi:
Ite en joutunut kuin 2 kertaa pysähtymään valoihin. Kyllähän se startilla siitä lähti hienosti. Hyvä vaan että ostin reilu kuukausi sitten uuden akun, vanhalla kun ei olis ikinä lähtenyt valoista!
Sammuko autosi, joka kerta pysähtyessä, kannattaisi käyttää kytkintä.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
jps sanoi:
Sammuko autosi, joka kerta pysähtyessä, kannattaisi käyttää kytkintä.
Ei tietenkään. Vaihteen saa helposti vapaalle koneen käydessäkin, mutta on toki suotavaa laittaa ykkönen silmään koneen pyörimättä, jos on kytkimellä varustettu automallinen menopeli, missä kytkin ei syystä tai toisesti toimi. Vespan muuten sai risteyksestä tuupattua riittävästi eteenpäin, jotta ykkönen meni silmään ilman pahempia rutinoita. Autolla (kolmella eri!) tuo ei onnistunut.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Manne-tv:tä vaaditaan hyllylle


Suomen Romanifoorumi pyytää YLEä lopet-
tamaan Manne-tv-televisiosarjan, kertoo
YLEn ohjelmapäällikkö Harri Virtanen.

Romanifoorumin hallitus pitää kuun
alussa alkanutta viihdesarjaa romaneja
loukkaavana, rasistisena ja kielteisiä
ennakkokäsityksiä vahvistavana. Se myös
katsoo, että sarjassa on kiihotusta
kansanryhmää vastaan.

Virtanen kertoo YLE uuutisille, että
Manne-tv säilyttää lähetyspaikkansa
kesän lauantai- ja sunnuntai-illoissa.

Jatkossa sarjaa suunnataan
käsittelemään nimenomaan valtaväestön
ennakkoluuloja romaneja kohtaan.
Tämä uutinen oli jo odotettavissa.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Juskanen sanoi:
Tätä on nyt tosi nolo kertoa. Sorruin muotihömpötyksiin :( ja ostin pronssin väriset "härkätaistelija"-kengät, korkoa noin kaksi senttiä :eek: :eek: :eek:
Mut ainahan sä voit nousta varpaille jos tarve vaatii!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mulla on molemmissa jalkapohjissa noin teelusikan kokoiset vesirakkulat, kiitos uudelleen muotoiltujen pohjallisten (joihin en ehtinyt näköjään tottua) ja 11.2 km lenkin.:eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Mulla on molemmissa jalkapohjissa noin teelusikan kokoiset vesirakkulat, kiitos uudelleen muotoiltujen pohjallisten (joihin en ehtinyt näköjään tottua) ja 11.2 km lenkin.:eek:
Triljardikorvauksia anomaan tekijältä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kertokaas tahtovatko hinnoista päättävät, jotta opiskelijat syövät "huonosti" vrt muut?

Ensin päivän ruokavaihtoehto, sitten normaali hinta ja lopuksi opiskelija-hinta.
Jauhelihapihvi 4,60 2,25
Kasvisbolognese 4,60 2,25
Kirkasta kirjolohikeittoa 4,60 2,25
Broilerivartaat 5,10 3,50
Ero normiruoilla 2.35e, yli puolet, kun taas tuolla kalliimmalla hintaero on enää 1.6e ja kolmisenkymmentä prosenttia.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
kouvotsvoni sanoi:
Kertokaas tahtovatko hinnoista päättävät, jotta opiskelijat syövät "huonosti" vrt muut?

Ensin päivän ruokavaihtoehto, sitten normaali hinta ja lopuksi opiskelija-hinta.
Ero normiruoilla 2.35e, yli puolet, kun taas tuolla kalliimmalla hintaero on enää 1.6e ja kolmisenkymmentä prosenttia.
Opsikelija eurohan näyttää olevan 1,5-1,3 euroa verrattuna muihin verrattuna.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
Kertokaas tahtovatko hinnoista päättävät, jotta opiskelijat syövät "huonosti" vrt muut?

Ensin päivän ruokavaihtoehto, sitten normaali hinta ja lopuksi opiskelija-hinta.
Ero normiruoilla 2.35e, yli puolet, kun taas tuolla kalliimmalla hintaero on enää 1.6e ja kolmisenkymmentä prosenttia.
Vastaan: ei.

Opiskelijoilla on ihan samanlaiset vaihtoehdot kuin muillakin. Toki he itse saavat päättää mitä syövät.
 
Ylös