Captain Howdy
Well-known member
Lähden aivan ihan kohta Seinäjoelle.
Tämä on muuten mielenkiintoinen ilmiö: miksi linnut kakkivat juuri auton päälle? Tyypillisesti pihaa on vaikkapa 500 neliötä, josta auto peittää noin seitsemän. Niin vain kakka osuu autoon eikä vapaaseen kenttään. Rusakonkokoinen lokki ilmiselvästi pidättelee lentäessään kunnes vastapesty autonkatto on alla ja silloin rectum rentoutuu. Shelbyraidat puskurista puskuriin.Olga sanoi:Kävinpäs äsken maallamaalla pesaisemassa auton aidolla sadevedellä.
Linnut olivat tänään pitäneet sitä harjoitusmaalinaan ja osuneet liian hyvin.
Meinaako Marjatta laittaa mekon päälle ja mennä lomasidukoille miehiä katsastamaan?Formulanomi sanoi:Lähtee kohta lomalle....SIIS LOMALLE.
Kiva kun ei ole liian kuumaa. Kiva kun sataa. Kiva kun on loma.
Eiköhän näin kuumalla pärjää ilman mekkoa. Helpompi katsastaakin nääs...:ahem:KnowHow sanoi:Meinaako Marjatta laittaa mekon päälle ja mennä lomasidukoille miehiä katsastamaan?
Mulla meni ekalla kerralla tunti ennen kuin molemmat linssit meni silmiin. Kyllä se siitä helpottuu, vaikka en minä saa usein niitä vieläkään ekalla kerralla.Jacques sanoi:kävin kokeilemassa piilareita.. ei siitä tullut oikein hevonvittujakaan.. ens viikolla uus yritys.
et liene ainoa?jenan sanoi:Läträsin itseruskettavalla. Toivottavasti tulos ei ole katastrofi.
Noh?jps sanoi:Noin puolen tunnin päästä selviää mihin lukioon napero on päässyt.
Vielä 50 työpäivää... :jaska:Formulanomi sanoi:Vielä 2h sitten se alkaa....
Meidän perheessä on elokuusta alkaen sitten yksi amis, kun pikkuveli oli hyväksytty autoalan perustutkintoa suorittamaan.jps sanoi:Noin puolen tunnin päästä selviää mihin lukioon napero on päässyt.
Ohhoh :eek!: :eek!: :eek!:Olga sanoi:Lähdin töistä kesken päivin kotiin. Pinna paloi. :mad_old:
Niinpä.OoPee sanoi:Ohhoh :eek!: :eek!: :eek!:
Mulla on sellainen fiilis, että tarttee aika paljon ennenkuin sulta palaa pinna siinä määrin, että poistut työpaikalta :frown:
Hyppele vaikka homohyppyjä ajankuluksi. Muista ilveillä lailla Schumin.Formulanomi sanoi:No niin...11 minuuttia. Minkäköhän homman aloittaisi...
Tsemppiä ja älä unohda, että se on kuitenkin loppujenlopuksi "vain" duunipaikka.Olga sanoi:Niinpä.
Emmä nyt lomalla ala tollaista tekemään...burb sanoi:Hyppele vaikka homohyppyjä ajankuluksi. Muista ilveillä lailla Schumin.