Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla - todettiin yhdessä paidassa. Pitäiskö pollata?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olisin voinut jeesata Runar & Kyllikkiä sen kotiverkko-ongelmassa mutten viittinyt sotkea tuota tietokonepuolta arvattavan näsäviisailla ja tekohauskoilla kommenteilla.
Mikähän jarru mullakin on päällä... :nope: :thumbfh:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Ulospäinsuuntautuvat ihmiset ansaitsevat paremmin, kerrottiin juuri uutisissa. Siitäpä innostuneena minäkin suuntaan tieni ulos, vaihtoehtona olisi siemaista sisäänsä kunnon nokoset. Nyt kun olisin mies, niin saisin ne ansaitut 80 senttisetkin huomisessa palkassa täysinä euroina. Ja nyt ulos!
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Eli minua stressaa hieman se, että eli-sanalla aloitetaan joskus jopa useampi peräkkäinen lause.

Eli eipä tässä muuta. Eli jatketaan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Ulospäinsuuntautuvat ihmiset ansaitsevat paremmin, kerrottiin juuri uutisissa. Siitäpä innostuneena minäkin suuntaan tieni ulos, vaihtoehtona olisi siemaista sisäänsä kunnon nokoset. Nyt kun olisin mies, niin saisin ne ansaitut 80 senttisetkin huomisessa palkassa täysinä euroina. Ja nyt ulos!
Siksköhän mä sain tässä taannoin sen 500€ korotuksen?:rolleyes:

Elokuussa pyydän tonnia.:ahem: Ulospäinsuuntautuneesti.:D
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
kävin kokeilemassa piilareita.. ei siitä tullut oikein hevonvittujakaan.. ens viikolla uus yritys.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jacques sanoi:
kävin kokeilemassa piilareita.. ei siitä tullut oikein hevonvittujakaan.. ens viikolla uus yritys.
Minulle olis jo pitänyt tulla piilaripaketti, mutta ei tänäänkään postilaatikko kolissut edes ilmoituksesta niitten saapumisesta:mad: No pitää sitten pärjätä uusilla rilleillä ja koettaa kestää auringonpaiste, kun klipsejä en varmaan näihin hommi.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jacques sanoi:
kävin kokeilemassa piilareita.. ei siitä tullut oikein hevonvittujakaan.. ens viikolla uus yritys.
Harjottele himassa peilin edessä tökkimällä sormella (puhtaalla huom!) suoraan silmämunaan (mieluiten omaan) :ahem:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kävinpäs äsken maallamaalla pesaisemassa auton aidolla sadevedellä.
Linnut olivat tänään pitäneet sitä harjoitusmaalinaan ja osuneet liian hyvin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Kävinpäs äsken maallamaalla pesaisemassa auton aidolla sadevedellä.
Linnut olivat tänään pitäneet sitä harjoitusmaalinaan ja osuneet liian hyvin.
Voit lohduttautua sillä, että mä olen parissa viikossa irrotellut lintuja etusäleiköstä kahdesti. Viimeksi tänään. Topi Kottareisen.:eek:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Tänään vähän väsytti töissä.

Käytiin kavereiden kanssa katsastamassa eilen Punkalaitumella Särkän tanssit, eikä sieltä ennen viimeistä valssia voi tietenkään lähteä. Kotona olin siinä varttia yli kolme ja vajaan kolmen tunnin unen jälkeen piti nousta.
Noh, aamu meni ihan kivasti lakanoita vaihdellessa, aamupuuroa syöttäessä ja autellessa kotipalvelun vanhuksia saunaan. Viimeksi mainittu oli muuten mukavimpia hommia, mitä tuolla vanhainkodissa olen tehnyt. Hiukan lueskelin vanhuksille lehtiä ja syötin ruokaa sekä vaihdoin pihakanin häkin pahnoja. Iltapäivän puolella sitten auteltiin porukkaa takaisin lepäilemään.
Ei se vanhusten hoito välttämättä mikään mahdottomin ajatus vastaisuudessakaan olisi.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
S.A sanoi:
Noh, aamu meni ihan kivasti lakanoita vaihdellessa, aamupuuroa syöttäessä ja autellessa kotipalvelun vanhuksia saunaan. Viimeksi mainittu oli muuten mukavimpia hommia, mitä tuolla vanhainkodissa olen tehnyt. Hiukan lueskelin vanhuksille lehtiä ja syötin ruokaa sekä vaihdoin pihakanin häkin pahnoja. Iltapäivän puolella sitten auteltiin porukkaa takaisin lepäilemään.
Ei se vanhusten hoito välttämättä mikään mahdottomin ajatus vastaisuudessakaan olisi.
Varo ettei Formulanoomi näe tätä postausta.:eek!: :rolleyes:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Vettä tulee kaatamalla. Tympii ja väsyttää. Paikallisradion kesätoimittajalla on niin unelias, hidas ja tylsä puhetapa, että ei sitä kestä kuunnella. Siinä jää selkokieliset uutiset kauas taakse. Pitää etsiä toinen kanava tai laittaa vaikka cd soimaan. :dunno:

Vai lähtisikö kotiin etätöihin nukkumaan?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Noin puolen tunnin päästä selviää mihin lukioon napero on päässyt.
 
Ylös