Josko nyt a) totuttelis noihin pohjallisiin www.fysiopodo.fi ja kee) laittais muut, kuin adidaksen urheilusukat jalkaan.kouvotsvoni sanoi:Triljardikorvauksia anomaan tekijältä.
Josko nyt a) totuttelis noihin pohjallisiin www.fysiopodo.fi ja kee) laittais muut, kuin adidaksen urheilusukat jalkaan.kouvotsvoni sanoi:Triljardikorvauksia anomaan tekijältä.
Mitkä vaihtoehdot? aa ja gee?Willer sanoi:Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla - todettiin yhdessä paidassa. Pitäiskö pollata?
Siksköhän mä sain tässä taannoin sen 500€ korotuksen?Olga sanoi:Ulospäinsuuntautuvat ihmiset ansaitsevat paremmin, kerrottiin juuri uutisissa. Siitäpä innostuneena minäkin suuntaan tieni ulos, vaihtoehtona olisi siemaista sisäänsä kunnon nokoset. Nyt kun olisin mies, niin saisin ne ansaitut 80 senttisetkin huomisessa palkassa täysinä euroina. Ja nyt ulos!
Minulle olis jo pitänyt tulla piilaripaketti, mutta ei tänäänkään postilaatikko kolissut edes ilmoituksesta niitten saapumisesta No pitää sitten pärjätä uusilla rilleillä ja koettaa kestää auringonpaiste, kun klipsejä en varmaan näihin hommi.Jacques sanoi:kävin kokeilemassa piilareita.. ei siitä tullut oikein hevonvittujakaan.. ens viikolla uus yritys.
Ai piilolihaksia vai?Jacques sanoi:kävin kokeilemassa piilareita.. ei siitä tullut oikein hevonvittujakaan.. ens viikolla uus yritys.
Harjottele himassa peilin edessä tökkimällä sormella (puhtaalla huom!) suoraan silmämunaan (mieluiten omaan) :ahem:Jacques sanoi:kävin kokeilemassa piilareita.. ei siitä tullut oikein hevonvittujakaan.. ens viikolla uus yritys.
Voit lohduttautua sillä, että mä olen parissa viikossa irrotellut lintuja etusäleiköstä kahdesti. Viimeksi tänään. Topi Kottareisen.Olga sanoi:Kävinpäs äsken maallamaalla pesaisemassa auton aidolla sadevedellä.
Linnut olivat tänään pitäneet sitä harjoitusmaalinaan ja osuneet liian hyvin.
Varo ettei Formulanoomi näe tätä postausta.:eek!:S.A sanoi:Noh, aamu meni ihan kivasti lakanoita vaihdellessa, aamupuuroa syöttäessä ja autellessa kotipalvelun vanhuksia saunaan. Viimeksi mainittu oli muuten mukavimpia hommia, mitä tuolla vanhainkodissa olen tehnyt. Hiukan lueskelin vanhuksille lehtiä ja syötin ruokaa sekä vaihdoin pihakanin häkin pahnoja. Iltapäivän puolella sitten auteltiin porukkaa takaisin lepäilemään.
Ei se vanhusten hoito välttämättä mikään mahdottomin ajatus vastaisuudessakaan olisi.