burb
.
Takas töihin nyt sieltä hei! Lomat peruttu!Formulanomi sanoi:Emmä nyt lomalla ala tollaista tekemään...
Takas töihin nyt sieltä hei! Lomat peruttu!Formulanomi sanoi:Emmä nyt lomalla ala tollaista tekemään...
Just näin. :thumbup:OoPee sanoi:Tsemppiä ja älä unohda, että se on kuitenkin loppujenlopuksi "vain" duunipaikka.
Ei siellä sen vakavampaa sattunut kuin että joku kaupparatsu oli poikennut Olgan toimistolla. Skodalla oli kuulemma ajellu ja jotain kaappeja kaupannu.OoPee sanoi:Tsemppiä ja älä unohda, että se on kuitenkin loppujenlopuksi "vain" duunipaikka.
Voithan sä kortin sijaan vaikkapa soittaa haulikkomiespuhelun.Vellu sanoi:Koht pitäis varmaan ruveta pakkaamaan, ettei jäis ihan viime tippaan. Kumma paikka, kun missään ei ole myynnissä postikortteja... No jää sitten lähettämättä synttärionnittelut eräälle hahmolle.
Oli kuulemma ruvennu vittuilemaan päin namaa, kun tiedusteltiin hintaa ja mahdollisia alennuksia :frown:KnowHow sanoi:Ei siellä sen vakavampaa sattunut kuin että joku kaupparatsu oli poikennut Olgan toimistolla. Skodalla oli kuulemma ajellu ja jotain kaappeja kaupannu.
burb sanoi:Voithan sä kortin sijaan vaikkapa soittaa haulikkomiespuhelun.
9,22 euroa? Ihan liikaa, Suomessa saa sillä hinnalla monta litraa bensaa.Vellu sanoi:Onks viissataa rupiaa liikaa neljän päivän oleskelusta hotellilla?
:idea: Itseasiassa se voi ihmetellä enämpi sitä, jos se alkaa saaman Hindustan Times:ia kestotilauksena...burb sanoi:Voithan sä kortin sijaan vaikkapa soittaa haulikkomiespuhelun.
Joo, lukijalahjana yks pyhä lehmä keskiaukeamaan liimattuna. Nimeltään "joku muu".Vellu sanoi::idea: Itseasiassa se voi ihmetellä enämpi sitä, jos se alkaa saaman Hindustan Times:ia kestotilauksena...
Kyllä joillain välähtelee ja sala-moi :thumbup:burb sanoi:Joo, lukijalahjana yks pyhä lehmä keskiaukeamaan liimattuna. Nimeltään "joku muu".
Miks sulla on farkut korvissa?Joni sanoi:Yhden 15v pissiksen avautumista mulle:
:thumbup:
Se on tuota uusinta itaalian muotia..burb sanoi:Miks sulla on farkut korvissa?
Kannattais jatkossa ehkä hieman kiinnittää huomiota pukeutumiseesi :frank:Joni sanoi:Yhden 15v pissiksen avautumista mulle:
Mulle ja epäilemättä monelle muullekin lukijalle ja vielä hieman epäselväksi, että mitkä kengät sul muuten on?Joni sanoi:Kiinnittäisin enemmän huomiota ton henkiseen ikään jos sillä on edes sitä! :tongue:
Tekstistä päätellen että hän on myös aktiivi F1-"asiapuolella"!? Ei, ehkä liian positiivinen, sympaattinen ja selkeä viesti ollakseen sen puolen sanomaa..Joni sanoi:Yhden 15v pissiksen avautumista mulle: