Toivottavasti laskujen eräpäiviksi niin ovat lähteneet eilen tililtä ja nyt oleva saldosi on se mikä jäi laskujen jälkeen:ahem:burb sanoi:Voi vitura!
Olen kirjoittanut tänään vissiin kaikki päivämäärät väärin, 19.6.
Minneköhän kaikkialle olen kerinnyt sen jo survaisemaan...
On liikaaJuskanen sanoi:Olen kohta viikon miettinyt, että onko 145 euroa kengistä liikaa, jos ne on tosi ihqt, mutta ei kovin käytännölliset... :doubtful:
Soon sellainen jäykistyspuku, sopii sellaisille kokovartalom****ille kuten Moe.Tolerantti sanoi:Miksi Moen puvussa lukee monessa kohtaa "erektio" ulkomaan kielellä?
Joo tossa oikeanpuoleisessa on ihan oma leikkauskin sitä varten.Olga sanoi:Ja reipas laskeutuminenkin on otettu huomioon.
Niinpä! :ahem:jps sanoi:Joo tossa oikeanpuoleisessa on ihan oma leikkauskin sitä varten.
Peelo:thumbfh: Siinä on sama puku edestä ja takaa.jps sanoi:Joo tossa oikeanpuoleisessa on ihan oma leikkauskin sitä varten.
:ahem:burb sanoi:Soon sellainen jäykistyspuku, sopii sellaisille kokovartalom****ille kuten Moe.
Jos toi oikeanpuoleinen kuva on takaapäin, niin eikös se ole aika ikäväntuntuista istuskella kivesten päällä ?Moe Szyslak sanoi:Peelo:thumbfh: Siinä on sama puku edestä ja takaa.![]()
Mistä mä semmoista voisin tietää...EIKU,jps sanoi:Jos toi oikeanpuoleinen kuva on takaapäin, niin eikös se ole aika ikäväntuntuista istuskella kivesten päällä ?
Itsehän vetelin 1806 päivämäärää tänään isoon kasaan tositteita. Onneksi tajusin korjata.burb sanoi:Voi vitura!
Olen kirjoittanut tänään vissiin kaikki päivämäärät väärin, 19.6.
Minneköhän kaikkialle olen kerinnyt sen jo survaisemaan...
Yli kakssataa vuotta aikaasi jäljessä :nope:JOC sanoi:Itsehän vetelin 1806 päivämäärää tänään isoon kasaan tositteita. Onneksi tajusin korjata.
Tämän kesän SE biisi:thumbup: :thumbup: :ahem:Vellu sanoi:Tea Hiilloste: tytöt tykkää
voi jee.. Olis toivonut vähän parempaa materiaalia Tealle. Toisaalta, eiköhän toikin soi radioissa.