Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Captain Howdy

Well-known member
Jees, oli sairastanut ja ilmeisesti osin jo selvinnytkin leukemiasta ja nyt keuhkokuume vei heikkoimmuniteettisen kaverin.

Yökirjoitusta. jokin sisälläni tekee kuolemaa. Se tekee sitä. Kuin Yökirjoitusta. Yhtä pientä. Minä en aio tehdä elämälläni mitään. Se on vale; minä en aio tehdä elämälläni mitään yhtä pientä. Minä en enää koskaan nuku, vaan valvon kaikki yöni ja opin kuuntelemalla kuinka kuolema tehdään.
Yllä viimeisimpiä kirjoituksiaan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Yökirjoitusta. jokin sisälläni tekee kuolemaa. Se tekee sitä. Kuin Yökirjoitusta. Yhtä pientä. Minä en aio tehdä elämälläni mitään. Se on vale; minä en aio tehdä elämälläni mitään yhtä pientä. Minä en enää koskaan nuku, vaan valvon kaikki yöni ja opin kuuntelemalla kuinka kuolema tehdään.
Hui saatana kuinka pelottavaa.:eek:

Tais kaveri olla valmis lähtöön.

burb

.
Moe Szyslak sanoi:
Hui saatana kuinka pelottavaa.:eek:

Tais kaveri olla valmis lähtöön.
Jep, sellaista fiilistä tuosta huokuu.
Onpa siinä varmaan kerinnyt muutenkin asioita luotaamaan aika syvälle kun leukemiaa on sairastanut.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

HUOMIO !

Lidlin muovikassi on itsestä perkeleestä !

aa) Siihen ei sovi kaupassa käytännössä mitään suurempia ostoksia.

bee) Se pirun tekele ei sovi edes roskapussiksi roskaämpäriin, jonsei kisko hampaat irvessä.

ARRGHH !

Trullinkaasu

Well-known member
HYI LIDL!

Tuohon kauppaan en astu enää koskaan. Itselläni ei ole mitään positiivista kerrottavaa tuosta kaupasta, paitsi se, kun pääsin sieltä ulos. Onneksi täällä Vantaalla on vain yksi lidl, sekin on kyllä liikaa.

t. lidlin vihaaja

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Täysin on laillinen Lidl. Kasvakaapa aikuisiksi ja lopettakaa se narina. Laki on selvä, eläkää sen kanssa.

Ihme kitisijöitä taas..

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Trullinkaasu sanoi:
HYI LIDL!

Tuohon kauppaan en astu enää koskaan. Itselläni ei ole mitään positiivista kerrottavaa tuosta kaupasta, paitsi se, kun pääsin sieltä ulos. Onneksi täällä Vantaalla on vain yksi lidl, sekin on kyllä liikaa.

t. lidlin vihaaja
Taitaa muuten olla enämpikin. Korso, Koivukylä, Tikkurila, Tammisto, Myyrmäki...

sori

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Ylen Sankia Priha sanoi:
Täysin on laillinen Lidl. Kasvakaapa aikuisiksi ja lopettakaa se narina. Laki on selvä, eläkää sen kanssa.

Ihme kitisijöitä taas..
*PRKL* pitäis lailla kieltää tuollainen nelikirjaiminen, jossa on kolme konsonanttia! Varsinkin sellaiset, joissa on eka ja vika kirjain sama ja vokaali toisena!

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Naapuriin muutti tuommoisia..
Tai ei miun naapuriin, mutta tuonne töimaan naapuriin.. Selänpäähän. Tiet täynnään niiden peräkärryasumuksia.. :dunno:

Nyt pitäisi olla se pääsotaharjoitus päällänsä. Olis kiva nähdä mihin muotoon hihhulien turpavärkit vääntyis kun leopardi murahtelis metsän laidassa ja herhiläiset sekä haukat suihkis yli. Pitelis siinä niitä saarnojaan samalla kun taustalla nakuttais konekivääri..