Totta. Olen läheltä seurannut vanhainkodin/terveyskeskuksen vuodeosastolla (vai mikä tuo virallinen nimi sitten lieneekin) töissä olevan ihmisen elämää ja kyllä hän on kauhuissaan niin vanhusten kohtalosta kuin siitä, että sama todennäköisesti odottaa niin omia vanhempia kuin itseäänkin jos ei systeemit radikaalisti muutu. Hänkin on harkinnut alanvaihtoa. Mun käsittääkseni ihan siitä syystä, että tuntee tekevänsä moraalisesti väärin kun on "loppusijoituspaikan vartija" (Mun äsken keksimä sanonta ton edellä olevan sarjakuvan innoittamana) ei niinkään mikään hoitaja.KnowHow sanoi:Ja samaa pakoa omantunnon syistä on täälläkin, ei kutsumuksesta alalle lähtenyt kestä katsoa eikä tehdä sellaista. Ei kauaa.
Samiksii!OoPee sanoi:
Jos et muuten tätä kommenttia olis kirjoittanu, niin mä olisin edelleenkin ihan oikeesti siinä kuvitelmassa, että tuo edellinen oli Olgan viesti
No persetti. Ei tartte kuin hetkeksi kauppaan poistua, niin jo ollaan puhumassa selän takana. :mad_old:OoPee sanoi:
Jos et muuten tätä kommenttia olis kirjoittanu, niin mä olisin edelleenkin ihan oikeesti siinä kuvitelmassa, että tuo edellinen oli Olgan viesti
Niin minäkin tänään. Ensi viikolla on sitten ajoittain toinen tilanne.Vellu sanoi:Oonko muuten maininnut, että oon vaihteeksi taas lomilla? No mainittakoon sitten nytten, että oon vaihteeksi taas lomilla.
Vähän vaikee sanoo onko toi nyt mahdollista. Riippuu vissiin siitä, missä kaupassa kävit.Olga sanoi:No persetti. Ei tartte kuin hetkeksi kauppaan poistua, niin jo ollaan puhumassa selän takana. :mad_old:
Pitäiskö vaihtaa nickiä Olgasta Viiviksi?burb sanoi:Ohops, en ollutkaan Olgana kirjoittautunut sisään.
Vain siinä tapauksessa, että Moe vaihtaa samalla omansa Wagneriksi :ahem:Olga sanoi:Pitäiskö vaihtaa nickiä Olgasta Viiviksi?
Toisaalta kyllä, toisaalta ei.Olga sanoi:Pitäiskö vaihtaa nickiä Olgasta Viiviksi?
1200 kuulostaa ihan hirveän vähältä sairaanhoitajalle, kun se on vähemmän, mitä mulle maksetaan (hoitoapulaisen palkka -5%) tuolla Nummen vanhainkodissa.Runar ja Kyllikki sanoi:Jep.
Toissa vuonna tarjosivat kokeneelle sairaanhoitajalle Turussa 1200 euron lähtöpalkkaa TYKSissä. Helsingissä 1900 euroa ja se ratkaisi paikkakunnan valinnan mainitussa tapauksessa Helsingin eduksi.
1200 euroa vuosia sairaanhoitajana työskennelleen palkkana on todella naurettavaa, jopa loukkaavaa.
EDIT: Kyseessä siis anestesiaan tms. leikkaussalihommiin erikoistunut erikoissairaanhoitaja. Mukana mm. sydämensiirroissa yms.
Suomennos: Ne vittuili sulle.Joni sanoi:Viikko sitten Lauantaina yhessä baarissa 3 äijää tulee vastaan ja yks laukoo:
"Kato Elvis!" "Sul on muuten aika komeet viikset" "Oot aika pelimies!"
:thumbup:
Olitko tarkoituksella homopaarissa vai vaan pönkittämässä?Joni sanoi:Viikko sitten Lauantaina yhessä baarissa 3 äijää tulee vastaan ja yks laukoo:
"Kato Elvis!" "Sul on muuten aika komeet viikset" "Oot aika pelimies!"
:thumbup:
Ota kuitenkin huomioon, että tieto on vuoden 2005 alkupuoliskolta.S.A sanoi:1200 kuulostaa ihan hirveän vähältä sairaanhoitajalle, kun se on vähemmän, mitä mulle maksetaan (hoitoapulaisen palkka -5%) tuolla Nummen vanhainkodissa.
Ai mun jutut ärsyttää.Il Tempo Gigante sanoi:Tiedoksi:
Ignore-toiminto on varsin mainio ominaisuus tässä vBulletinsoftassa.