Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
KnowHow sanoi:
Ja samaa pakoa omantunnon syistä on täälläkin, ei kutsumuksesta alalle lähtenyt kestä katsoa eikä tehdä sellaista. Ei kauaa.
Totta. Olen läheltä seurannut vanhainkodin/terveyskeskuksen vuodeosastolla (vai mikä tuo virallinen nimi sitten lieneekin) töissä olevan ihmisen elämää ja kyllä hän on kauhuissaan niin vanhusten kohtalosta kuin siitä, että sama todennäköisesti odottaa niin omia vanhempia kuin itseäänkin jos ei systeemit radikaalisti muutu. Hänkin on harkinnut alanvaihtoa. Mun käsittääkseni ihan siitä syystä, että tuntee tekevänsä moraalisesti väärin kun on "loppusijoituspaikan vartija" (Mun äsken keksimä sanonta ton edellä olevan sarjakuvan innoittamana) ei niinkään mikään hoitaja.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Isäkin kertoi eilen, että kun oli kysynyt vessassakäynnistä, niin eräs hoitaja oli sanonut, että vaippoihin pitäisi tehdä tarpeensa. Isä siis on nyt lähes liikuntakyvytön, mutta oli sitä eilen viety hoitajien toimesta vessaan ja takaisin. Aika hölmöä olisi tuollaisessa tilanteessa olla auttamatta vessaan ja takaisin, kun sitä kuitenkin toisaalta yritetään jumppauttamalla saada takaisin liikuntakykyiseksi.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Oonko muuten maininnut, että oon vaihteeksi taas lomilla? No mainittakoon sitten nytten, että oon vaihteeksi taas lomilla.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
:D :D :D :D

Jos et muuten tätä kommenttia olis kirjoittanu, niin mä olisin edelleenkin ihan oikeesti siinä kuvitelmassa, että tuo edellinen oli Olgan viesti :eek: :eek: :eek:
No persetti. Ei tartte kuin hetkeksi kauppaan poistua, niin jo ollaan puhumassa selän takana. :mad_old: :D

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Vellu sanoi:
Oonko muuten maininnut, että oon vaihteeksi taas lomilla? No mainittakoon sitten nytten, että oon vaihteeksi taas lomilla.
Niin minäkin tänään. Ensi viikolla on sitten ajoittain toinen tilanne.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Olga sanoi:
No persetti. Ei tartte kuin hetkeksi kauppaan poistua, niin jo ollaan puhumassa selän takana. :mad_old: :D
Vähän vaikee sanoo onko toi nyt mahdollista. Riippuu vissiin siitä, missä kaupassa kävit.

Joni

Well-known member
Viikko sitten Lauantaina yhessä baarissa 3 äijää tulee vastaan ja yks laukoo:

"Kato Elvis!" "Sul on muuten aika komeet viikset" "Oot aika pelimies!"

:D :thumbup:

Estate

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jep.
Toissa vuonna tarjosivat kokeneelle sairaanhoitajalle Turussa 1200 euron lähtöpalkkaa TYKSissä. Helsingissä 1900 euroa ja se ratkaisi paikkakunnan valinnan mainitussa tapauksessa Helsingin eduksi.
1200 euroa vuosia sairaanhoitajana työskennelleen palkkana on todella naurettavaa, jopa loukkaavaa.
EDIT: Kyseessä siis anestesiaan tms. leikkaussalihommiin erikoistunut erikoissairaanhoitaja. Mukana mm. sydämensiirroissa yms.
1200 kuulostaa ihan hirveän vähältä sairaanhoitajalle, kun se on vähemmän, mitä mulle maksetaan (hoitoapulaisen palkka -5%) tuolla Nummen vanhainkodissa.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Joni sanoi:
Viikko sitten Lauantaina yhessä baarissa 3 äijää tulee vastaan ja yks laukoo:

"Kato Elvis!" "Sul on muuten aika komeet viikset" "Oot aika pelimies!"

:D :thumbup:
Olitko tarkoituksella homopaarissa vai vaan pönkittämässä?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
S.A sanoi:
1200 kuulostaa ihan hirveän vähältä sairaanhoitajalle, kun se on vähemmän, mitä mulle maksetaan (hoitoapulaisen palkka -5%) tuolla Nummen vanhainkodissa.
Ota kuitenkin huomioon, että tieto on vuoden 2005 alkupuoliskolta.