burb
.
Enkä viissiin ole ignoressasikaan, hiphei!Il Tempo Gigante sanoi:Ei varmasti ärsytä.
Enkä viissiin ole ignoressasikaan, hiphei!Il Tempo Gigante sanoi:Ei varmasti ärsytä.
Et menny!burb sanoi:Enkä viissiin ole ignoressasikaan, hiphei!
Tolla virheilmolla onkin jo helppo auttaa :ahem: :ahem: :ahem:jenan sanoi:Hemmetti kun iTunes ei toimi mun koneella.
Jep.OoPee sanoi:Tolla virheilmolla onkin jo helppo auttaa :ahem: :ahem: :ahem:
Äläs nyt, kyllä toi on jo ihan hyvä ilmoitus, siittä selviää sentään jo mikä softa aiheuttaa ongelmia, astetta vaikeempi ratkaistava on se tyypillinen: "Mun tietokone ei toimi" tai sen variaatio "no nyt tää paska lakkas toimimasta"Runar ja Kyllikki sanoi:Jep.
Tuo on vieläpä se tyypillisin virhetilanteen kuvaus vieläpä mitä käytetään kun tukeen otetaan yhteyttä.
Tuo "Nyt tää paska lakkas toimimasta" on kyl ihan ykkönen siinä mielessä, että siinä ei valituksen kohteella oo aavistustakaan, onko kyseessä vaan yksittäinen ohjelma, vai koko käyttis joka lakkas toimimasta. Tai kohdistuuko valitus edes koneen toimimattomuuteen. Josko se onkin netti joka lakkas toimimasta...tai printteri tms.OoPee sanoi:Äläs nyt, kyllä toi on jo ihan hyvä ilmoitus, siittä selviää sentään jo mikä softa aiheuttaa ongelmia, astetta vaikeempi ratkaistava on se tyypillinen: "Mun tietokone ei toimi" tai sen variaatio "no nyt tää paska lakkas toimimasta"
Aivan.Runar ja Kyllikki sanoi:Tuo "Nyt tää paska lakkas toimimasta" on kyl ihan ykkönen siinä mielessä, että siinä ei valituksen kohteella oo aavistustakaan, onko kyseessä vaan yksittäinen ohjelma, vai koko käyttis joka lakkas toimimasta. Tai kohdistuuko valitus edes koneen toimimattomuuteen. Josko se onkin netti joka lakkas toimimasta...tai printteri tms.
Puhelimitse on myös helppo vastata arvuutteluihin: "mitähän vittua mä nyt tein?" tai "mitä helvettiä tää kone taas sekoilee?"OoPee sanoi:Aivan.
Aika hyvä on kans tää: "Apua! No nyt ku mä painoin tätä, niin tänne tuli tämmönen ilmoitus"
Just tommisia havainnollisia tilannekuvauksia kaipaa puhelimessa!
On joo, kuten myös vastata esitettyyn kysymykseen: "No mikä helvetti toi tossa on?".toleranssisiipi sanoi:Puhelimitse on myös helppo vastata arvuutteluihin: "mitähän vittua mä nyt tein?" tai "mitä helvettiä tää kone taas sekoilee?"
Myös klassikko: "No nyt tää kysyy jotain. Painanko jees vai nou?" on mukava kuulla puhelimessa.OoPee sanoi:On joo, kuten myös vastata esitettyyn kysymykseen: "No mikä helvetti toi tossa on?".
No siis enhän mä varsinaisesti apua vielä pyytänytkään.. En muista mitä virheilmoitusta se antaa, jotain runtime erroria ja "ohjelma täytyy sulkea epätavallisella tavalla" ja sit se sulkee sen. -.- Toimi vielä jokunen aika sitten.OoPee sanoi:Tolla virheilmolla onkin jo helppo auttaa :ahem: :ahem: :ahem:
Mitä v*ttua sä tänne kirjottelet? Sä olet tänään mennyt naimisiin, alapas painua viettämään hanimuunia siitä!! Muutakin tekemistä täytyy hääpäivänä olla kuin netissä olo ja forumille kirjoittelu. :mad_old:kouvotsvoni sanoi:Sitten paikan päällä, kun on koneita totaalisesti osaamaton autettava kysyy neuvoa johonkin ja tiuskii "eikun opeta tämä!" kun yritän tarttua hiireen tai näppikseen, jotta saisin 10sekunnin homman hoidettua.. Sitten opastettava etsii iäisyyden joka numiskaa "älä kerro!". Lopuksi "mitä minä oikein teinkään tässä sitten?".. Sitten parin päivän päästä sama homma:thumbfh:
OK:frown:Runar ja Kyllikki sanoi:Mitä v*ttua sä tänne kirjottelet? Sä olet tänään mennyt naimisiin, alapas painua viettämään hanimuunia siitä!! Muutakin tekemistä täytyy hääpäivänä olla kuin netissä olo ja forumille kirjoittelu. :mad_old: