Olga
.
Tekeekö se siitä sitten huonon? Jotkut eivät vain kaikkia linkkejä klikkaile.Runar ja Kyllikki sanoi:WANHA!!
Johan tuo on tällä forumillakin linkkinä pyörinyt jonkun aikaa.
Tekeekö se siitä sitten huonon? Jotkut eivät vain kaikkia linkkejä klikkaile.Runar ja Kyllikki sanoi:WANHA!!
Johan tuo on tällä forumillakin linkkinä pyörinyt jonkun aikaa.
Ei, vaan se tekee siitä WANHAN!!Olga sanoi:Tekeekö se siitä sitten huonon? Jotkut eivät vain kaikkia linkkejä klikkaile.
Niin. En sitä uudeksi väittänytkään. Kehuin vaan. :wink:Runar ja Kyllikki sanoi:Ei, vaan se tekee siitä WANHAN!!
Olga sanoi:Niin. En sitä uudeksi väittänytkään. Kehuin vaan. :wink:
Olen kuullut useinkin kyseisestä lihasta ja sen kasvatusmenetelmistä, en tosin ole syönnyt, mutta en tiennyt sitä saatavan Kakskerran kaupastaRunar ja Kyllikki sanoi:Olettako tietoisia, että Turussa esim. Kakskerran kaupasta saa Koben härkää hintaan 300(!!!) euroa kilo?
En ollut ennen moisesta kuullut. Kauppiaan mukaan härkää hierotaan säännöllisesti oluella, viskillä ja sakella, härkä saa joka päivä useita litroja olutta ja sakea ja sille kuulemma luetaan runoja! :doubtful: :eek!: ja soitetaan musiikkia. Hieman ennen teurastusta sitä aletaan hieroa joka päivä, jotta rasva jakaantuisi tasaisemmin ja liha olisi mureampaa. :doubtful: :eek!:
Ihanan kallista...en ostanut mutta tuota (Japanianmatkallaan) syönyt tuttuni sanoi, että kyseinen liha on ihan oikeesti ihan ylimaallisen hyvää verrattuna tavalliseen ruokalihaan.
Ei aavistustakaan, mutta ei se mun tietääkseni mitenkään ihmeellisen tyyristä ole.JOC sanoi:Testiin vaikka huomenna. Missäs ton kilohinta mahtaa oikeesti liikkua?
Olen.Jr- sanoi:Ootteko muuten koskaan syöneet kengurua?
Hähähähä, jätkä ei TIENNY!!OoPee sanoi:Olen kuullut useinkin kyseisestä lihasta ja sen kasvatusmenetelmistä, en tosin ole syönnyt, mutta en tiennyt sitä saatavan Kakskerran kaupasta
Strutsiakin oon syönny ja grillannu, mutta alligaattoria ei oo tullu vielä kokeiltua.Runar ja Kyllikki sanoi:Moon syöny niin kengurua, strutsia kuin alligaattoriakin silloin kun kävin Turun Manhattanilla usein. Strutsi oli tosin Suomessa kasvatettua.
Pakko myöntää :frown: :frown: :frown:Runar ja Kyllikki sanoi:Hähähähä, jätkä ei TIENNY!!
Alligaattori oli oikeestaan aika mitäänsanomatonta. Tai sit se pala jonka mä ostin oli sellanen. Ei aavistustakaan mistä päin ruhoa se oli, mutta se oli sellanen vähänku t-luupihvi mutta se luu oli kolmihaarainen ja luun vieressä oli melko runsaasti semmosta kummallisen makusta (ei kovin hyvää) rasvaa. Itse liha sinänsä oli aika mautonta. Vähäkun possua mun mielestä rakenteeltaan.OoPee sanoi:Strutsiakin oon syönny ja grillannu, mutta alligaattoria ei oo tullu vielä kokeiltua.
Eikä heinäsirkkoja :yuck:
Ravintolassa olen pari kertaa alkupaloina syönyt friteerattuja alligaattorin palasia. Koostumus toi mieleen katkaravun, toki hieman kiinteämpää oli. Ihan mielellään niitä söi, vaikka eipä tuo friteeraus varmaan sitä alligaattorin ominta makua esiin tuo.Runar ja Kyllikki sanoi:Alligaattori oli oikeestaan aika mitäänsanomatonta. Tai sit se pala jonka mä ostin oli sellanen. Ei aavistustakaan mistä päin ruhoa se oli, mutta se oli sellanen vähänku t-luupihvi mutta se luu oli kolmihaarainen ja luun vieressä oli melko runsaasti semmosta kummallisen makusta (ei kovin hyvää) rasvaa. Itse liha sinänsä oli aika mautonta. Vähäkun possua mun mielestä rakenteeltaan.
Väittävät, että maistuis kalan ja kanan sekoitukselta.Runar ja Kyllikki sanoi:Alligaattori oli oikeestaan aika mitäänsanomatonta. Tai sit se pala jonka mä ostin oli sellanen. Ei aavistustakaan mistä päin ruhoa se oli, mutta se oli sellanen vähänku t-luupihvi mutta se luu oli kolmihaarainen ja luun vieressä oli melko runsaasti semmosta kummallisen makusta (ei kovin hyvää) rasvaa. Itse liha sinänsä oli aika mautonta. Vähäkun possua mun mielestä rakenteeltaan.
Mahtoiko Urkilla itselläänkin olla samanmoisia oireita loppuvaiheessa.. :doubtful:burb sanoi:Hitto kun en äsken tajunnut että kenen tuo kekkosäijäke on.
Pitäsköhän mennä nukkumaan...