Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Olettako tietoisia, että Turussa esim. Kakskerran kaupasta saa Koben härkää hintaan 300(!!!) euroa kilo?
En ollut ennen moisesta kuullut. Kauppiaan mukaan härkää hierotaan säännöllisesti oluella, viskillä ja sakella, härkä saa joka päivä useita litroja olutta ja sakea ja sille kuulemma luetaan runoja! :doubtful: :eek!: ja soitetaan musiikkia. Hieman ennen teurastusta sitä aletaan hieroa joka päivä, jotta rasva jakaantuisi tasaisemmin ja liha olisi mureampaa. :doubtful: :eek!:

Ihanan kallista...en ostanut mutta tuota (Japanianmatkallaan) syönyt tuttuni sanoi, että kyseinen liha on ihan oikeesti ihan ylimaallisen hyvää verrattuna tavalliseen ruokalihaan.
Olen kuullut useinkin kyseisestä lihasta ja sen kasvatusmenetelmistä, en tosin ole syönnyt, mutta en tiennyt sitä saatavan Kakskerran kaupasta :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Moon syöny niin kengurua, strutsia kuin alligaattoriakin silloin kun kävin Turun Manhattanilla usein. Strutsi oli tosin Suomessa kasvatettua.
Strutsiakin oon syönny ja grillannu, mutta alligaattoria ei oo tullu vielä kokeiltua.

Eikä heinäsirkkoja :yuck:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Strutsiakin oon syönny ja grillannu, mutta alligaattoria ei oo tullu vielä kokeiltua.

Eikä heinäsirkkoja :yuck:
Alligaattori oli oikeestaan aika mitäänsanomatonta. Tai sit se pala jonka mä ostin oli sellanen. Ei aavistustakaan mistä päin ruhoa se oli, mutta se oli sellanen vähänku t-luupihvi mutta se luu oli kolmihaarainen ja luun vieressä oli melko runsaasti semmosta kummallisen makusta (ei kovin hyvää) rasvaa. Itse liha sinänsä oli aika mautonta. Vähäkun possua mun mielestä rakenteeltaan.

abc

DNF
Elämä on täynnä valintoja. Niin oli myös yhdellä sankarilla, joka peruutti uudella Astralla 80-luvun lopun / 90-luvun alun Passatin kylkeen markettien parkkipaikalla. Päätti sit valita liikennepaon. Varmaan kuvitteli, että kukaan ei ota rekisterinumeroa ylös. Paljonkohan moisesta rapsahti sakkoa?

haju

Banned
Runar ja Kyllikki sanoi:
Alligaattori oli oikeestaan aika mitäänsanomatonta. Tai sit se pala jonka mä ostin oli sellanen. Ei aavistustakaan mistä päin ruhoa se oli, mutta se oli sellanen vähänku t-luupihvi mutta se luu oli kolmihaarainen ja luun vieressä oli melko runsaasti semmosta kummallisen makusta (ei kovin hyvää) rasvaa. Itse liha sinänsä oli aika mautonta. Vähäkun possua mun mielestä rakenteeltaan.
Ravintolassa olen pari kertaa alkupaloina syönyt friteerattuja alligaattorin palasia. Koostumus toi mieleen katkaravun, toki hieman kiinteämpää oli. Ihan mielellään niitä söi, vaikka eipä tuo friteeraus varmaan sitä alligaattorin ominta makua esiin tuo.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Väittävät, että maistuis kalan ja kanan sekoitukselta.

burb

.
Ihan muuten pikkaisen vaan jänskättää että minkälaiset ruupenit ja Toiset Maailmat rävähtää Euroopan GP:stä... :ahem: :ahem: :ahem: :thumbup:

burb

.
Hitto kun en äsken tajunnut että kenen tuo kekkosäijäke on. :D :D :D
Pitäsköhän mennä nukkumaan...

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
burb sanoi:
Hitto kun en äsken tajunnut että kenen tuo kekkosäijäke on. :D :D :D
Pitäsköhän mennä nukkumaan...
Mahtoiko Urkilla itselläänkin olla samanmoisia oireita loppuvaiheessa.. :doubtful: