Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Huomenta!

Täällä otetaan vastaan nimipäiväonnitteluja. :ahem:
Lahjoja ei tällä kertaa tarvitse antaa.

Knoukka

Well-known member
Olga sanoi:
Huomenta!

Täällä otetaan vastaan nimipäiväonnitteluja. :ahem:
Lahjoja ei tällä kertaa tarvitse antaa.
Onnea Olgalle ja myöhästyneet onnittelut viikonlopun nimpparista! Sun elämä se on yhtä juhlaa.

Mä laitan lahjarahat sinne Keskisen Vesan autokeräykseen. Pitäähän sitä auttaa miestä mäessä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Luin juttua Keskisen puljusta. Liikevoittoa milkki. Mainoskulut 0,6% liikevaihdosta (noin 1/10 osa vastaavista muista). 10 sisäänostajaa. Myy tappiolla 'sisäänvetotuotteita'. Oma tuonti ulkomailta kasvanut rajusti. Ostaa lähinna jäännöseriä ulkomailta. Keskiostos per asiakas heinäkuussa 70€ :eek!: Parhaimpina päivinä 130€ :eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
(Vanhojen?) uutisten mukaan Itä-Suomessa on kasvatettu heinikossa ruohoa.

Pitää minunkin juhlistaa nimipäivääni tormailemalla ruohonleikkurin perässä. Saa nähdä lähteekö se rakkine käyntiin. Se (turha) riuhtominen on aika raivostuttavaa. :doubtful:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
burb sanoi:
Ihan muuten pikkaisen vaan jänskättää että minkälaiset ruupenit ja Toiset Maailmat rävähtää Euroopan GP:stä... :ahem: :ahem: :ahem: :thumbup:
Pakko pilata jännitys ton Toisen Maailman osalta. Turhaan jänskäilet. :(

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Minulta kysyttiin kahdesti paperit lauantain baarireissulla :thumbup: Ei mulla muuta, pakko oli vain ilmoittaa :D

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Taidan soittaa muzille nimpparionnittelut.
Ilmankos teillä Olgan kans on tota kipinöintiä! Niinhän sitä sanotaan että mies ottaa aina äitinsä kaltaisen naisen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Ilmankos teillä Olgan kans on tota kipinöintiä! Niinhän sitä sanotaan että mies ottaa aina äitinsä kaltaisen naisen.
Mä en näe mun äitissä ja Belmiksessä mitään samaa, kuin suunnilleen saman mittaisia (pituudeltaan).:rolleyes:

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Mä en näe mun äitissä ja Belmiksessä mitään samaa, kuin suunnilleen saman mittaisia (pituudeltaan).:rolleyes:
On niissä paljon muutakin samaa, opit sit kun oot tarpeeksi iso poika.

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Missä se oli se tutkimus, että onnellisimpia on ne parit joiden pituusero on suhteessa 1/1.09?

Nyt kaikki 172cm pitkät naiset tänne! Onpa muuten jännä... mun suurimmat ihastukset on ollu just 172cm pitkiä! Suhteiden onnellisuudesta en sano sit mitään... :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jossain oli myös tutkimus vyötärön kapeudesta suhteessa lantioon. Eli mimmonen figyyri pitää olla, että miehet KIINNITTÄVÄT huomion.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Jossain oli myös tutkimus vyötärön kapeudesta suhteessa lantioon. Eli mimmonen figyyri pitää olla, että miehet KIINNITTÄVÄT huomion.
No jos mimmi mahtuu pöydän alle seisomaan muttei makaamaan, niin kyllä kai siihen ihan tahtomattaankin alkaa jonniinverran kiinnittämään huomiota :doubtful:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
KnowHow sanoi:
Missä se oli se tutkimus, että onnellisimpia on ne parit joiden pituusero on suhteessa 1/1.09?

Nyt kaikki 172cm pitkät naiset tänne! Onpa muuten jännä... mun suurimmat ihastukset on ollu just 172cm pitkiä! Suhteiden onnellisuudesta en sano sit mitään... :D
Ai sä oot alle 158cm pitkä? :eek: