Olga
.
Huomenta!
Täällä otetaan vastaan nimipäiväonnitteluja. :ahem:
Lahjoja ei tällä kertaa tarvitse antaa.
OnneaOlga sanoi:Huomenta!
Onnea Olgalle ja myöhästyneet onnittelut viikonlopun nimpparista! Sun elämä se on yhtä juhlaa.Olga sanoi:Huomenta!
Olganpäivän nimipäiväonnittelut!Olga sanoi:Huomenta!
Pakko pilata jännitys ton Toisen Maailman osalta. Turhaan jänskäilet.burb sanoi:Ihan muuten pikkaisen vaan jänskättää että minkälaiset ruupenit ja Toiset Maailmat rävähtää Euroopan GP:stä... :ahem: :ahem: :ahem: :thumbup:
Ilmankos teillä Olgan kans on tota kipinöintiä! Niinhän sitä sanotaan että mies ottaa aina äitinsä kaltaisen naisen.Moe Szyslak sanoi:Taidan soittaa muzille nimpparionnittelut.
Mä en näe mun äitissä ja Belmiksessä mitään samaa, kuin suunnilleen saman mittaisia (pituudeltaan).KnowHow sanoi:Ilmankos teillä Olgan kans on tota kipinöintiä! Niinhän sitä sanotaan että mies ottaa aina äitinsä kaltaisen naisen.
On niissä paljon muutakin samaa, opit sit kun oot tarpeeksi iso poika.Moe Szyslak sanoi:Mä en näe mun äitissä ja Belmiksessä mitään samaa, kuin suunnilleen saman mittaisia (pituudeltaan).
Lasketaanko se että on molempien tissiä lutkuttanut?:doubtful:KnowHow sanoi:On niissä paljon muutakin samaa, opit sit kun oot tarpeeksi iso poika.
Missä se oli se tutkimus, että onnellisimpia on ne parit joiden pituusero on suhteessa 1/1.09?Moe Szyslak sanoi:Mä en näe mun äitissä ja Belmiksessä mitään samaa, kuin suunnilleen saman mittaisia (pituudeltaan).
No jos mimmi mahtuu pöydän alle seisomaan muttei makaamaan, niin kyllä kai siihen ihan tahtomattaankin alkaa jonniinverran kiinnittämään huomiota :doubtful:Moe Szyslak sanoi:Jossain oli myös tutkimus vyötärön kapeudesta suhteessa lantioon. Eli mimmonen figyyri pitää olla, että miehet KIINNITTÄVÄT huomion.
Ai sä oot alle 158cm pitkä?KnowHow sanoi:Missä se oli se tutkimus, että onnellisimpia on ne parit joiden pituusero on suhteessa 1/1.09?
Nyt kaikki 172cm pitkät naiset tänne! Onpa muuten jännä... mun suurimmat ihastukset on ollu just 172cm pitkiä! Suhteiden onnellisuudesta en sano sit mitään...
Kokonaispituutta mä nyt tarkotin mikä on 187cm (158cm+29cm).AJ sanoi:Ai sä oot alle 158cm pitkä?