kouvotsvoni
Banjottu
Minä en edes muista missä minulta oltaisiin papereita kysytty. Joko olen vielä vanhempi tai baarin/Alkon kaluste.
Niinpä niin.jps sanoi:Tykkään pukeutua joskus naiseksi.
Et ottanu!jaska sanoi:Otin suurajoista 107 kuvaa :eek!:
Anna satanen, niin ostan korjaussarjan siulle.burb sanoi:Oikeesti, satanen sille joka vie tämän krapulan pois.
Ikinä en ole krapulaa hoitanut viinalla, ei vaan ole mun juttu.kouvotsvoni sanoi:Anna satanen, niin ostan korjaussarjan siulle.
Sitä ne polttarit teettää. Ota piimää ja sokeria.burb sanoi:Ikinä en ole krapulaa hoitanut viinalla, ei vaan ole mun juttu.
Kaksi Buranaa otettu, silti sattuu päähän. :nope:
Ja selkä on tietysti aivan jumissa...
Piimä on pahaa, sitä ei taloudestani löydy. Sokeria käytän niin vähän etten edes muista että onko mulla sitä jossain kaapissa...Olga sanoi:Sitä ne polttarit teettää. Ota piimää ja sokeria.
Ajatuskin on jotenkin...Olga sanoi:Joskus harjoitellessa minulla tuo 'piimä-sokeri' konsti auttoi.
Vieläkö aamujäykkyys jatkuu?burb sanoi:Ikinä en ole krapulaa hoitanut viinalla, ei vaan ole mun juttu.
Kaksi Buranaa otettu, silti sattuu päähän. :nope:
Ja selkä on tietysti aivan jumissa...
Ai että lensi laatta joskus nuorna poikana, kun grillistä ostin litran piimäpurkin ja vedin ykkösellä naamaan:thumbup:burb sanoi:Ajatuskin on jotenkin...
Eilen tuli syötyä ekaa kertaa sushia joten kyllä tässäkin iässä toki voi ihan uusia juttuja kokeilla, en taida kuitenkaan rientää kauppaan piimän ostoon mutta lupaan kokeilla tota jos sellainen joskus tulee vastaan.
Ihan varmasti. Nyt olen muutenkin ruhjeilla ja kroppa känniriehumisesta jumissa.kouvotsvoni sanoi:Vieläkö aamujäykkyys jatkuu?
Voi hittolainen, mä en ainakaan ajatellut yhtään... Sorry. :nope: :nope: :jaska: :jaska:Vellu sanoi:jätkät perkele, kun spoilailette veikkaustoikissa ennen jälkilähetystä... Onneks tajusin olla ymmärtämättä teidän kirjoituksianne ja ymmärsin, että siellä spoilataan.
AI NIIN!:thumbfh: :jaska: Anteeksi nöyrimmin. Annetaanko seuraavaan kisaan minulle 10 lähtöruudun rangaistus vai stop-kalja-go -rangaistus?Vellu sanoi:jätkät perkele, kun spoilailette veikkaustoikissa ennen jälkilähetystä... Onneks tajusin olla ymmärtämättä teidän kirjoituksianne ja ymmärsin, että siellä spoilataan.
Ite otin footagea parikyt minsaa. Pari sankaria nautti munasillaa olosta melko hienosti.jaska sanoi:Otin suurajoista 107 kuvaa :eek!: