OoPee
Nuori ikäisekseen
Kannattaisko hei ajella vähän muuallakin kuin vain siellä Pohjoisessa?Olga sanoi:Me ollaan samixii. Tuota minäkin ihmettelin.
Kannattaisko hei ajella vähän muuallakin kuin vain siellä Pohjoisessa?Olga sanoi:Me ollaan samixii. Tuota minäkin ihmettelin.
Heh! :thumbup:OoPee sanoi:Kannattaisko hei ajella vähän muuallakin kuin vain siellä Pohjoisessa?
Minen ole Itä-Suomessa nähnyt kuin vihreitä, notta silleen...Il Tempo Gigante sanoi:
No, mites se meni?S.A sanoi:Huomenna meidän mahtavan kesäteatteripläjäyksen ensi-ilta. Tasostahan ei kerro mitään se, että edes omaa isääni tai poikaystävääni ei kiinnosta tarpeeksi tullakseen katsomaan.
Laskusuhdanne rooleissani varmaankin johtaa ensi vuonna puun tai kiven esittämiseen. Taidan sitten passata...
Ihan ok. Yksi irkkituttuni oli katsomassa (olin todella iloinen tästä ) eikä ainakaan heti kironnut mua alimpaan helvettiin sinne houkuttelemisesta. Tosin mä hommasin sille lipun eikä se ole vielä maksanut sitä takaisin...Olga sanoi:No, mites se meni?
Hieno juttu. :ahem: Minäkin joskus ennen vanhaan kökkelehdin jossain, mutta ujona ihmisenä enemmän juuri niissä puun ja kiven rooleissa.S.A sanoi:Ihan ok. Yksi irkkituttuni oli katsomassa (olin todella iloinen tästä ) eikä ainakaan heti kironnut mua alimpaan helvettiin sinne houkuttelemisesta. Tosin mä hommasin sille lipun eikä se ole vielä maksanut sitä takaisin...
Noh, lupasi kyllä maanantaina heittää rahat tililleni, kun on taas hiukan varoissaan.
Loppupalaute annettiinkin sitten Pusulan krouvissa rolleyes, kun suurin osa porukasta sinne "sattui" raahautumaan ja pianistikin huuteli sekaan toiselta puolen katua parvekkeeltaan.
Jokunen kuiskaus tarvittiin ja joitain reploja joiltain jäi välistä, mutta suhteellisen hyvin kenraaliin nähden meni ensi-ilta. Mulla ainakin on ihan hyvä mieli.
No ei huono suoritus lain, kun ottaa vielä huomioon sukupuolesi. Et sattumoisin muita suomalaisia suurmiehiä koskaan näytellyt? :frank:Olga sanoi:ja kiven rooleissa.
:mad_old:OoPee sanoi:No ei huono suoritus lain, kun ottaa vielä huomioon sukupuolesi. Et sattumoisin muita suomalaisia suurmiehiä koskaan näytellyt? :frank:
Kyllä olettaisin Doomiin olleen tietoinen asiasta.PekPoy sanoi:Kova kolaus Dooomiiiiille.
Selkäkivusta aamujäykkyyttä:eek!: *hommaa heti selkäkivun*burb sanoi:Aika ketkumaisen aamujäykkyyden tuo nuo selkäkivut, arvasin jo eilen etten pääse heti aamusta osallistumaan kaverin polttareihin. Liitynpä sitten mukaan tuossa myöhemmin, keilaamaan. Se joko helpottaa tai jumittaa selän kokonaan...
Aika viheliäistä muuten kun aamulla ei ole kovin nopeaa tuo ylösnouseminen tai kävely tai muukaan toiminta, ja kun alkaa aamupissan aika olemaan ihan siinä hilkulla niin touhu menee sellaiseksi "hitaasti kiiruhtamiseksi".
No, ehkäpä illalla tulee nautittua jotain terveysvaikutteista juomaa joka tekee musta komean, rikkaan, älykkään ja ennenkaikkea notkean.
Itselläni auttaa, kun selälläni kovalla alustalla otan polvista kiinni ja alan tekemään keinutuoli-liikettä. Jos selkä on niin jäykkä, ettei saa polvista kiinni, niin laitan käden alaselän alle ja yritän rentouttaa selän siten, että rangassa tuntuu rusahdus, jolloin nikamat saavat liikkuvuutensa takaisin. Kun noita tekee vuorotellen, niin alaselän liikkuvuus palautuu. Tietty tuollainen lantion edestakas liikuttelukin auttaa noihin alaselän ongelmiin. Partnerin kanssa tai ilman.burb sanoi:Aika ketkumaisen aamujäykkyyden tuo nuo selkäkivut, arvasin jo eilen etten pääse heti aamusta osallistumaan kaverin polttareihin. Liitynpä sitten mukaan tuossa myöhemmin, keilaamaan. Se joko helpottaa tai jumittaa selän kokonaan...
Aika viheliäistä muuten kun aamulla ei ole kovin nopeaa tuo ylösnouseminen tai kävely tai muukaan toiminta, ja kun alkaa aamupissan aika olemaan ihan siinä hilkulla niin touhu menee sellaiseksi "hitaasti kiiruhtamiseksi".
No, ehkäpä illalla tulee nautittua jotain terveysvaikutteista juomaa joka tekee musta komean, rikkaan, älykkään ja ennenkaikkea notkean.
Ei kellään sattus olemaan yhtään partneria lainata nyt tässä hei kuulkaas?Vellu sanoi:Itselläni auttaa, kun selälläni kovalla alustalla otan polvista kiinni ja alan tekemään keinutuoli-liikettä. Jos selkä on niin jäykkä, ettei saa polvista kiinni, niin laitan käden alaselän alle ja yritän rentouttaa selän siten, että rangassa tuntuu rusahdus, jolloin nikamat saavat liikkuvuutensa takaisin. Kun noita tekee vuorotellen, niin alaselän liikkuvuus palautuu. Tietty tuollainen lantion edestakas liikuttelukin auttaa noihin alaselän ongelmiin. Partnerin kanssa tai ilman.