Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
belated sanoi:
Vaasassa erään hotellin aamupalalla oli tänään kokonainen motoristien rypäs Valhallapaitoineen hamstraamassa sämpylöitä tupperwareboxeihin. Tommosia ne on kaikki motoristit. :frank:
Mikäpä siinä, kukin luonnollisesti toimii miten parhaaksi kattoo. Ittehän olen tyytyväinen, että eväät saa hotellilta mukaan, syödä tarttee kuitenkin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Joka kerta jaksan hämmästellä sitä kuinka monta merkityksetöntä ilmoitusta mulla onkaan. Lähes viidesosa burbista on merkityksetöntä. Nyt arvuutellaan että mitkä osat.
Mutta minä olen kaikista merkityksettömin:thumbfh:

GeGe

Talvihorrostaja
Talletin Paffin tyhjällä pelitilille 10 minuttia sitten 20€ ja palautin äsken 100€ takaisin pankkitilille :ahem:. Ja pelitilille jäi vielä 30€, tuottoisa perjantai :cool:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
GeGe sanoi:
Talletin Paffin tyhjällä pelitilille 10 minuttia sitten 20€ ja palautin äsken 100€ takaisin pankkitilille :ahem:. Ja pelitilille jäi vielä 30€, tuottoisa perjantai :cool:
Eikös se olis ollut sama nostaa pankkitilille 80e?

GeGe

Talvihorrostaja
kouvotsvoni sanoi:
Eikös se olis ollut sama nostaa pankkitilille 80e?
Nokun teki mieli nostaa 100€. (En nyt ehkä tajunnut mitä tarkoitit :thumbfh: :alppu: )

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Eiku! Ymmärsin ihan väärin, tröpö minä.. Ymmärsin vain, jotta olit iskenyt pelitilille 20e ja nostanut heti perään 100e..en tajunnut, jotta sen verta voi voittaakin.

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Eiku! Ymmärsin ihan väärin, tröpö minä.. Ymmärsin vain, jotta olit iskenyt pelitilille 20e ja nostanut heti perään 100e..en tajunnut, jotta sen verta voi voittaakin.
:D :D
Mitä se eläkeläispappa oikein hourailee?:rolleyes:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Polvi paskana kun pelasin futista. Pitäsköhän harkita uran lopettamista... :alppu:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Banaani sanoi:
Polvi paskana kun pelasin futista. Pitäsköhän harkita uran lopettamista... :alppu:
Vaihda pesäpalloon. Siellä saa seisoskella jouten, kun muut huitovat mailalla pallon ohitse. :wink:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
GeGe sanoi:
Moe Szyslak sanoi:
:D :D
Mitä se eläkeläispappa oikein hourailee?:rolleyes:
Tuo paksunnettu sana jäi tajuamatta, meni ohi korvien, jäi kuulematta silmiltä jne:frown:

GeGe

Talvihorrostaja
kouvotsvoni sanoi:
Tuo paksunnettu sana jäi tajuamatta, meni ohi korvien, jäi kuulematta silmiltä jne:frown:
Ehkäpä näppäimistöltäni nopeasti suoltamani kahden lauseen kokonaisuus ei ollut kaikkein ymmärettävin :dunno: :D

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Metsämansikoita. Varma tieto.

Siis ihan oikeestiko karviaiset eivät siellä kasva? :eek!:
Karviaiset olivat kyllä hyviä tänäänkin:thumbup: Lisäksi tuli syötyä punaherukoita, metsämansikoita ja etenkin mustikoita. Mustikoitten osalta tämä kesä on 107 kertaa parempi kuin viimevuotinen:ahem: