Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Katoin aamusta pikakeilauksella Tähtien Sota kolomosen Shittien kosto vai mikä se on.

Ihan paska. Siis 107% paska.

Estate

Well-known member
S.A sanoi:
Onko kukaan kokeillut tuota Microsoftin Moneyback-kampanjaa? Mulla alkoi silmät jotenkin pahasti harittaa noita tuotteiden nimiä läpi selatessa. En taida jaksaa etsiä, josko niitten joukossa olisi jotain ostettavaakin.
Ajattelin tässä nyt vähän, että ostaisin Microsoft Wireless Laser Mouse 5000:n ja Microsoft Comfort Curven. Saa tehdä parempiakin ehdotuksia, mutta näillä näkymin olisin huomenna käymässä Verkkokaupassa.

Maksavat yhteensä 48,80 €.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
S.A sanoi:
Ajattelin tässä nyt vähän, että ostaisin Microsoft Wireless Laser Mouse 5000:n ja Microsoft Comfort Curven. Saa tehdä parempiakin ehdotuksia, mutta näillä näkymin olisin huomenna käymässä Verkkokaupassa.

Maksavat yhteensä 48,80 €.

Mulla on tollanen hiiri. Syö pattereita ihan homona ja toimintakaan ei ole sieltä parhaasta päästä. Tuo valmistajan ilmoittama patterien kesto, 6 kuukautta on todella kaukana todellisesta kestoajasta. Mutta mikä pahinta: Kahden eri yksilön kokeilun jälkeen täytyy todeta että se ei vaan toimi aina kunnolla. Välillä kursori jumittaa miten sattuu ja välillä nopeus vaihtelee ilman mitään järkevää syytä.
Siks vaihdoin takaisin Logitechin langalliseen.

Näppiksestä en osaa sanoa mitään, vaikka mulla tollanen onkin. Mutta se on tuolla kaapissa avaamattomassa paketissa. Mulla oli melkein uus näppis kun tollanen tuli koneen mukana. Olkoon varanäppiksenä, josko sellasta joskus vielä tarttee.

Viimeksi muokattu: