yussi
Virallisesti teini
Peilikuvasi!Trullinkaasu sanoi:Voihan taivaiden talikynttilät. Ette ikinä arvaa, kenen näin Vantaan K-Kaupassa.
:eek!:
Peilikuvasi!Trullinkaasu sanoi:Voihan taivaiden talikynttilät. Ette ikinä arvaa, kenen näin Vantaan K-Kaupassa.
Kassan?Trullinkaasu sanoi:Voihan taivaiden talikynttilät. Ette ikinä arvaa, kenen näin Vantaan K-Kaupassa.
Roiniolan tai Roinisen. Tai molemmat.Trullinkaasu sanoi:Voihan taivaiden talikynttilät. Ette ikinä arvaa, kenen näin Vantaan K-Kaupassa.
En, onneksi.burb sanoi:Anette Olzonin.
En onneksi.yussi sanoi:Peilikuvasi!
Näin, mutta tämä ei ollut oikea vastaus.jps sanoi:Kassan?
OoPee sanoi:Sä voit linkittää ton alkuperäisen hakemiston uuteen hakemistoon, onnistuu näppärästi esim. Junctionin avulla.
Elikkäs toimi seuraavasti:
1. lataa Junction
2. Sulje Live Messanger ja varmista, että jaettu hakemisto (eli se C:\Documents and Settings\[mun nimi]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\[mun messengertili]\Sharing Folders) on tyhjä
3. Luo hakemisto (esim. d:\toleranssisiivenjaetut), jota haluat jatkossa käyttää jaettuna hakemistona
4. start -> run ja avautuvaan dos ikkunaan komento:
juncion "C:\Documents and Settings\[mun nimi]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\[mun messengertili]\Sharing Folders" d:\toleranssisiivenjaetut (älä unohda lainausmerkkejä, sama koskee tuota kohdehakemistoa, jos hakemiston nimessä on välimerkkejä)
5. Käynnistä Live Messanger
Jaettavaksi aiotut tiedostot paiskot sitten tuonne d:\toleranssisiivenjaetut -hakemistoon.
EDIT: Niinjuu... sen junction.exe:n voit kopsata vaikka hakemistoon c:\windows, tällöin toi toimii riippumatta siitä mistä hakemistosta sen käynnistät
Daemn, en nähnyt. :frown:burb sanoi:Roiniolan tai Roinisen. Tai molemmat.
Kerro sitten toimikotoleranssisiipi sanoi:Tänään myöhemmin pitää laittaa toi käyttöönkin.
JESSSSS!!!!OoPee sanoi:Kerro sitten toimiko
Joo, Windows ei hyväksy hakasulkuja kansion nimeen, nii sun pitää soveltaa tota OoPeen vinkkiä siten, että muutat nuo hakasuluissa olevat jutut sellaisiksi niinku ne siinä sun koneella on.toleranssisiipi sanoi:Piti vähän soveltaa tota ohjetta, ku jos sen tekee suoraan ton start --> run (eli käynnistä --> suorita) kautta, niin mahdolliset virheilmot jää näkymättä. Ja kun mä tein ton, niin varmistin että C:\Documents and Settings\[mun nimi]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\[mun messengertili]\Sharing Folder oli tyhjä
Mun moga, itseasiassa multa unohtu näköjään tosta ohjeesta cmd tosta start -> runin takaa, heti jälkeenhän tosin kirjoitin, että avautuvaan dos-ikkunaan se komento. Soritoleranssisiipi sanoi:JESSSSS!!!!
Sain toimimaan. Testasin heti. Kiitti ihan hemmetisti.
Piti vähän soveltaa tota ohjetta, ku jos sen tekee suoraan ton start --> run (eli käynnistä --> suorita) kautta, niin mahdolliset virheilmot jää näkymättä. Ja kun mä tein ton, niin varmistin että C:\Documents and Settings\[mun nimi]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\[mun messengertili]\Sharing Folder oli tyhjä, mut se kansio olikin auki mulla silti. Eikä se silloin sitä vaihtanut.
Tein ton saman sitten siinä dos ikkunassa (komentorivi suomeks), joka aukeaa apuohjelmien kautta, jolloin näin virheilmon, että ei voi muuttaa ku toi kansio on käytössä. Eli kun se oli vaan auki mulla, niin se riitti estämään sen.
Suljin ton C:\Documents and Settings... polun päässä olevan kansion ja yritin uudestaan, niin sillon onnistu.
Nyt toimii hienosti eikä tarvii c:tä täyttää lomakuvilla, -videoilla ja itse tehdyillä biiseillä.
Kiitti vielä.
Ahaaaaa! Siinäkö se vika olikin. Kiitti paljon tosta vinkistä.VJR sanoi:Joo, Windows ei hyväksy hakasulkuja kansion nimeen, nii sun pitää soveltaa tota OoPeen vinkkiä siten, että muutat nuo hakasuluissa olevat jutut sellaisiksi niinku ne siinä sun koneella on.
Tuskinpa mä olisin sitä komentoriviä tajunnutkaan jos se ei ois siinä lukenut.OoPee sanoi:Mun moga, itseasiassa multa unohtu näköjään tosta ohjeesta cmd tosta start -> runin takaa, heti jälkeenhän tosin kirjoitin, että avautuvaan dos-ikkunaan se komento. Sori
Kiva, että toimi
En osaa sanoa miksi on noin kökösti toteutettu, ittehän en messengeriä juurikaan käytä.toleranssisiipi sanoi:Mut kyllä ihmetyttää että mikä idea tossa on, ettei sitä jaettua kansiota saa suoraan messengerin asetuksista määrittää.
Suomalaisille ei kelpaa kyllä koskaan mikään säätila. Tää on kyllä huisia viihdettä. :alppu:Olga sanoi:Ihan hirvittää lähteä viileästä työhuoneesta ulos lämpimään.
Tiedän, että se on jonkun mielestä älytön hirvittelyn aihe,
mutta luonnolleen ei voi mitään. Liiallinen paiste ahdistaa.
En sadettakaan kaipaa, mutta 20 astetta riittäisi ihan hyvin.
*huoh*
Sama se on kyllä kaikkialla. Aina on joko liian kylmä, kuuma, kuiva, kostea tai jos ei muuta, niin on yksinkertaisesti perseestä, että sää on niin hieno just sillon kun tarttee olla töissäTrullinkaasu sanoi:Suomalaisille ei kelpaa kyllä koskaan mikään säätila. Tää on kyllä huisia viihdettä. :alppu:
Toveri! :thumbup:Il Tempo Gigante sanoi:Tänään paasasivat radiossa koko päivän, miten hieno ja mukava ja ihqu ja messevä jne. sää. Ja jaksaisi joka kappaleen ja uutisen lomassa kuulla moista ihastelua.
Näinpä. :tongue:OoPee sanoi:Sama se on kyllä kaikkialla. Aina on joko liian kylmä, kuuma, kuiva, kostea tai jos ei muuta, niin on yksinkertaisesti perseestä, että sää on niin hieno, just sillon kun tarttee olla töissä
Oli muuten tasan ensimmäinen Viivi ja Wagner, joka vähän naurattiOlga sanoi: